Afspelen downliads Netflix buiten EU

28-06-2019 21:37 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil films van Netflix downloaden om af te spelen in Afrika. Kan ik downloads af spelen buiten Europa....?

Gr R
Zijn de gedownloade titels ook beschikbaar in het buitenland?
Gedownloade titels zijn ook in andere Europese landen te bekijken. Buiten Europa is het afhankelijk van of de titel ook in dat land tot het aanbod van Netflix hoort. Is dat niet het geval, dan kun je de titel daar niet bekijken.


https://www.netflix-nederland.nl/tips-v ... p-netflix/

binnen 1 hele minuut gegoogled.
Alle reacties Link kopieren
Het kan zolang je geen internet verbinding maakt. Dus downloaden in je land en zolang je je telefoon op vliegtuigmodus laat staan kan je het kijken. Zodra je internet verbinding maakt ligt het eraan of die titel verkrijgbaar is in het land waar je bent.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat had ik ook gelezen. Stel ik laat bv tot dag 3 mijn telefoon op vliegtuigmodus staan.
Op dag 4 van mijn vakantie kom ik in internetgebied/wifi en gebruik ik mijn internet.
Op dag 5 wil ik gedownloade film zien en zet ik mijn telefoon weer op vliegtuigmodus, lukt het kijken dan ook....of pakt die het niet, omdat er de dag ervoor internetverbinding is gemaakt?

R
Alle reacties Link kopieren
Rigimoken schreef:
28-06-2019 22:06
Ja dat had ik ook gelezen. Stel ik laat bv tot dag 3 mijn telefoon op vliegtuigmodus staan.
Op dag 4 van mijn vakantie kom ik in internetgebied/wifi en gebruik ik mijn internet.
Op dag 5 wil ik gedownloade film zien en zet ik mijn telefoon weer op vliegtuigmodus, lukt het kijken dan ook....of pakt die het niet, omdat er de dag ervoor internetverbinding is gemaakt?

R
Nee dan pakt hij hem niet, tenzij de film/serie in dat land ook beschikbaar is.
Alle reacties Link kopieren
Ok dan kwestie van veel downloaden en geluk hebben dat die titel ook beschikbaar is. Hou veel van Nederlandse series maar die kan ik dan denk ik niet afspelen als ik het zo hoor...
Als je dat zou willen moet je een vpn verbinding maken. Ik woon in het buitenland en zo kan ik sommige series toch zien die hier niet worden weergegeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven