Snel naar een bladzijde in een lang topic

03-07-2019 06:41 14 berichten
Grote ergernis op dit forum, maar wellicht kijk ik ergens overheen?

Ik zit op mijn mobiele telefoon (Android, chrome, addblocker). Als je een lang topic leest, zoals ergernissen in de supermarkt, gierig topic, napraattopic et cetera, hoe onthoud jij waar je bent gebleven en belangrijker nog, hoe ga je snel naar die pagina?

Voor veel bugs heb ik al een workaround gevonden, maar dit lukt me niet. Ik zit dus braaf telkens per 2 bladzijdes te scrollen. Ik ben benieuwd hoe jullie dit doen.
Alle reacties Link kopieren
Niet. Die optie hebben ze met de vernieuwing van het forum niet meegenomen.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
03-07-2019 07:02
Niet. Die optie hebben ze met de vernieuwing van het forum niet meegenomen.

Maar gelukkig is de TD er héél hard mee bezig om dat te fixen. Al járen.. :sarcastic:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
03-07-2019 07:11
Maar gelukkig is de TD er héél hard mee bezig om dat te fixen. Al járen.. :sarcastic:
Zoals vele bugs ;-D
¡Apagando las luces!
In je adressenbalk kan je het laatste getal aanpassen naar de bladzijde die je wil. Je hebt dan bijv. list_messages/444361/5 en van die 5 maak je dan 26.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
03-07-2019 07:23
In je adressenbalk kan je het laatste getal aanpassen naar de bladzijde die je wil. Je hebt dan bijv. list_messages/444361/5 en van die 5 maak je dan 26.
Maar dan moet je van ieder topic onthouden waar je gebleven bent.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me om dit soort dingen al jaren aan dit forum. Toch blijf ik hier om de een of andere reden hangen. Die reden is in ieder geval NIET de gebruiksvriendelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Bookmarks.
Je kunt toch gewoon een bookmark maken bij de laatste post die je hebt gelezen? Of werkt dat ook niet? (ik gebruik het nooit)
Niq schreef:
03-07-2019 07:23
In je adressenbalk kan je het laatste getal aanpassen naar de bladzijde die je wil. Je hebt dan bijv. list_messages/444361/5 en van die 5 maak je dan 26.
Dank je wel! Dat scheelt weer klikken.

Ik onthou wel ongeveer waar ik gebleven ben en anders kan ik in ieder geval sneller scrollen.

Inloggen doe ik eigenlijk nooit, ik post niet veel en ik vind de homepagina ook echt verschrikkelijk. Bookmarks weet ik dan ook niet.

Ik heb ook al eens geprobeerd om alle tabbladen open te laten waar ik gebleven ben, maar dat werkt ook niet lekker. De tip van Niq ga ik proberen.
Maar dan kun je toch een bookmark maken in je browser, op de pagina waar je gebleven was? Ik snap het probleem niet zo. :confused:
Alle reacties Link kopieren
vroosje schreef:
03-07-2019 09:05
Dank je wel! Dat scheelt weer klikken.

Ik onthou wel ongeveer waar ik gebleven ben en anders kan ik in ieder geval sneller scrollen.

Inloggen doe ik eigenlijk nooit, ik post niet veel en ik vind de homepagina ook echt verschrikkelijk. Bookmarks weet ik dan ook niet.

Ik heb ook al eens geprobeerd om alle tabbladen open te laten waar ik gebleven ben, maar dat werkt ook niet lekker. De tip van Niq ga ik proberen.
Echt: ga werken met bookmarks. Even aanvinken, daarna klik je in de lijst 'bookmarks' op het topic, dan kom je uit bij de post waar je bent gebleven, haal je de bookmark weg, lees je verder waar je bent gebleven en de laatste post bookmark je weer.
RikM schreef:
03-07-2019 09:10
Maar dan kun je toch een bookmark maken in je browser, op de pagina waar je gebleven was? Ik snap het probleem niet zo. :confused:
Heb jij het over bookmarks in Chrome zelf? Dat kan ook nog inderdaad, in een apart mapje. Dank je!
Pergamon schreef:
03-07-2019 10:39
Echt: ga werken met bookmarks. Even aanvinken, daarna klik je in de lijst 'bookmarks' op het topic, dan kom je uit bij de post waar je bent gebleven, haal je de bookmark weg, lees je verder waar je bent gebleven en de laatste post bookmark je weer.
Ik ga het proberen, dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
vroosje schreef:
03-07-2019 11:56
Heb jij het over bookmarks in Chrome zelf? Dat kan ook nog inderdaad, in een apart mapje. Dank je!



Ik ga het proberen, dank je wel!

De bookmarks zijn een functie op het forum. Nog steeds niet ideaal en niet super gebruiksvriendelijk, maar binnen de mogelijkheden van de zooi die de TD hier van heeft gemaakt wel je beste optie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven