Reclames tussen you tube door

17-07-2019 19:46 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kon gisteravond niet slapen, veels te onrustig. Nu had ik van mijn moeder de tip gekregen, ga mediteren. Dus ik een slaapmeditatie opgezocht. Eerst nog wat onrustig en onwennig maar langzaam aan werd ik meer ontspannen door de stem. Totdat ik rechtop in bed zat omdat er ineens een zwaar lawaaiige reclame tussendoor kwam....weg ontspanning!!! Hart in de keel van schrik.

Weet iemand of ik de reclames eruit kan halen? Of blokkeren? Ik kijk you tube op mijn iPhone.
Alle reacties Link kopieren
Heel vervelend ja, ik ken dat.
Je kan de video’s (of alleen de audio) downloaden zodat je het op je iPhone kan zetten en offline kan kijken (luisteren). Werkt niet met alle video’s, dingen met copyright.

Even googelen op YouTube converter.
.
Alle reacties Link kopieren
Ok dank je wel! Ik ga even zoeken.
Via de addblocker kijken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een PB gestuurd met een link.
Ik raad een andere browser aan, die privacy standaard hoog heeft staan (zoals vrijwel niks wordt getracked zonder goedkeuring) en dus ook alle advertenties skipped (ik zie vrijwel geen enkele, ooit, youtube of een standaard 'plaatje, uitzonderingen daargelaten). "Brave" heet de browser en gebruik die inmiddels twee jaar als trouwe gebruiker. :) Ook is het tevens de snelste browser :)

Die browser heb je ook op de telefoon, android en iOS.
anoniem_64c7f31e9a26f wijzigde dit bericht op 17-07-2019 20:27
6.76% gewijzigd
Mocht je een Spotify Premium account hebben, dan kun je daar ook meditaties op vinden. Misschien heeft een vriendin of kennis een account en kun je het via hen eens uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
Als je op je laptop kijkt met Firefox kan je de reclame weghalen met een extensie. Er zijn er verschillende. Ik zie er zo een stuk of tien. Bijvoorbeeld Adblock for Youtube heb ik nooit over te klagen gehad.

Oh je kijkt via je smartphone. Ik kijk dan via een browser die de reclames weghaalt, maar ik vind het iphonegeluid niet goed genoeg om daar naar te gaan luisteren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Player GR daarvoor op m’n iPhone. Je kijkt één reclame als je de alp opent en verder niet meer. Je kan dan ook je scherm vergrendelen en verder luisteren, wat zonder YouTube Premium niet meer kan via de officiële app.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Door de advertenties weg te halen ontstaat natuurlijk wel de kans dat Youtube andere dingen gaat bedenken. Bijvoorbeeld blokkeren als je geen advertenties accepteert. Of alleen nog maar betaalde toegang.
Alle reacties Link kopieren
Ik betaal voor YouTube, dan heb je ook geen reclames.
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
17-07-2019 21:02
Door de advertenties weg te halen ontstaat natuurlijk wel de kans dat Youtube andere dingen gaat bedenken. Bijvoorbeeld blokkeren als je geen advertenties accepteert. Of alleen nog maar betaalde toegang.
Doen ze al, er bestaat YouTube premium. Betaal je volgens mij 10 of 15 euro per maand voor, en dan zou je zogenaamd geen advertenties meer hebben. Alleen jammer dat het niet echt werkt ;-D

Ik vind het niet erg om advertenties te bekijken, maar sommige YouTubers kiezen ervoor 7 of 8 advertenties te laten zien in een video van nog nog geen 10 minuten. Of die ene keer dat ik een advertentie had van 20 minuten die ik niet kon skippen...
¡Apagando las luces!
Sara9876 schreef:
17-07-2019 21:02
Door de advertenties weg te halen ontstaat natuurlijk wel de kans dat Youtube andere dingen gaat bedenken. Bijvoorbeeld blokkeren als je geen advertenties accepteert. Of alleen nog maar betaalde toegang.
Of je ze nou weghaalt of niet, ze zoeken toch altijd wel nieuwe manieren om je leeg te zuigen. :P Sommige websites blokkeren je al als je adblock aanhebt, jammer dan, dan ga ik wel naar een andere toko. Zij betalen immers ook niet mijn databundel op telefoon.
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
17-07-2019 21:10
Doen ze al, er bestaat YouTube premium. Betaal je volgens mij 10 of 15 euro per maand voor, en dan zou je zogenaamd geen advertenties meer hebben. Alleen jammer dat het niet echt werkt ;-D

Ik vind het niet erg om advertenties te bekijken, maar sommige YouTubers kiezen ervoor 7 of 8 advertenties te laten zien in een video van nog nog geen 10 minuten. Of die ene keer dat ik een advertentie had van 20 minuten die ik niet kon skippen...

Ik vind advertenties ook niet heel erg, maar dan graag wel een beetje afgestemd qua volume. Als je zo’n meditatie aan het luisteren bent of je probeert in slaap te vallen, schrik je je soms echt het leplazarus.
.
Ik gebruik een addblocker. En die zet ik echt niet zo maar uit. Iets te vaak gehoord dat er adware en malware verspreid werd door reclames op sites.
Download als app headspace. Perfect. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu idd de slaapmeditatie gedownload...ideaal!

Thx voor de tips!!! En welterusten!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een adblocker. Slaap lekker!
Hebben jullie behalve veel ads ook ineens ontzettend veel spam van youtube betreffende een proefversie van Premium nemen? Ik word er helemaal mee doodgegooid, ziek irritant.
Alle reacties Link kopieren
chaoticinternetnerd schreef:
20-07-2019 02:07
Hebben jullie behalve veel ads ook ineens ontzettend veel spam van youtube betreffende een proefversie van Premium nemen? Ik word er helemaal mee doodgegooid, ziek irritant.

Ja hehe, dat is het hele idee. Dat je van de reclames af bent als je gaat betalen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven