Van een foto een cirkelvorm maken

09-08-2019 13:10 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wie o wie zou mij willen helpen om van een rechthoekige foto, een cirkelvorm te maken? Ik wil deze op mijn CV plaatsen en in de layout die ik heb past een cirkel nu eenmaal mooier/beter.

Ik heb een wat verouderde laptop waar word niet op geinstalleerd kan worden, heel irritant. Vandaar dat het mij niet lukt. Wie heeft dé tip of zou dit voor mij willen doen?

Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Wat gebruik je om je CV te maken dan?
Alle reacties Link kopieren
In Word en Powerpoint kan dat gewoon met 'crop to shape'
Als je de foto geselecteerd hebt staat dat als het goed is rechtsbovenin.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zie nu pas dat je geen Word hebt.
Wat gebruik je dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik een online word versie via de drive, een CV daarop maken kan prima, maar iets meer dan dat helaas niet.
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet beter via iets als Canva weken in dat geval?
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad, Canva of Pixlr.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt me ook pb-en met je emailadres. Maak ik er een cirkeltje van in Indesign.
Lady_Day schreef:
09-08-2019 13:35
Je kunt me ook pb-en met je emailadres. Maak ik er een cirkeltje van in Indesign.
Ben ik de enige die denkt. Plak een cirkelvormige foto op je CV als je het zelf snel gefixed krijgt en houd hem anders gewoon vierkant?
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
09-08-2019 13:43
Ben ik de enige die denkt. Plak een cirkelvormige foto op je CV als je het zelf snel gefixed krijgt en houd hem anders gewoon vierkant?
Hmmm... ik heb zelf ook een foto in een cirkel op mijn CV - staat wel mooier hoor ;)
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
09-08-2019 13:35
Je kunt me ook pb-en met je emailadres. Maak ik er een cirkeltje van in Indesign.
Dat zou echt super zijn, dankje! Ik stuur je direct een pb.

Want inderdaad, ondanks dat het zelf even niet lukt, staat het wel veel mooier en mag je daar best hulp bij vragen toch?:)
Alle reacties Link kopieren
Je hebt PB terug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven