Facebook blokkering opheffen

09-08-2019 14:24 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet echt een probleem van wereldformaat, maar er is hier vast iemand die hier meer vanaf weet.
In de beginfase na de breuk met mijn ex heb we allebei iets op Facebook aangepast omdat het misschien pijnlijk zou zijn om van alles van elkaar te zien voorbij komen als het nog zo vers is. Inmiddels is er gelukkig een fijne vriendschap ontstaan.

Nou zijn we allebei lichtelijk digibeet en nu, dus een jaar later, zou het op zich wel leuk zijn elkaars Facebook weer te kunnen zien. Hij kan wel bij mij kijken (mijn vakantiefoto's, bijvoorbeeld), maar bij hem zie ik alleen als we samen ergens waren ingecheckt. We hebben samen bij mij en bij hem gekeken, maar we komen er niet uit wat we moeten doen om dit weer aan te passen.

Wie weet raad? ;-)
Alle reacties Link kopieren
Elkaar een nieuw vriendschapsverzoek sturen ?
Of denk ik nu te simpel?
Heb zelf geen Facebook nl. :proud:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Naar facebook
Naar pijltje omlaag rechtsbovenin
Naar instellingen
Naar Blokkeren
En dan achter de naam van de persoon hem deblokkeren
-
Phloxx schreef:
09-08-2019 14:32
Naar facebook
Naar pijltje omlaag rechtsbovenin
Naar instellingen
Naar Blokkeren
En dan achter de naam van de persoon hem deblokkeren
Als je elkaar echt geblokkeerd hebt dan kun je ook die foto's niet meer zien waarin je getagd bent. Volgens mij kun je de persoon niet eens meer vinden als je op fb zoekt. Hebben jullie wel weer een vriendschapsverzoek van elkaar geaccepteerd?
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn wel weer vrienden op FB?
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
09-08-2019 15:20
Jullie zijn wel weer vrienden op FB?
Ja, wel even ontvriend omdat we dachten dat dat misschien zou helpen, maar dat hielp niet. Hij heeft me laten zien dat er niemand in zijn lijstje bij geblokkeerd stond. En bij mij ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ga eens met hem naar een bericht van hem op fb dat jij niet kan zien.
Dan druk je rechts op die 3 rondjes en kies dan privacy bewerken. Wat staat daar?
Alle reacties Link kopieren
Hij moet naar jouw profiel vanaf zijn profiel als jullie vrienden nu zijn. En dan op het driehoekje klikken van vrienden (waar dus een V voorstaat) en de restricties aan passen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven