Welke telefoon moet ik aanschaffen?

09-08-2019 15:24 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Zojuist heeft mijn mobiele telefoon het na 4 jaar begeven. Ik moet nu een nieuwe gaan kopen. Nu heb ik werkelijk geen idee wat een goede telefoon is om aan te schaffen. Ik ben nooit met telefoons bezig eerlijk gezegd, dus ik weet er ook vrij weinig van af. Wie kan me advies geven? Mijn dank is groot!

Groetjes!
Budget?
Wensen?
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
09-08-2019 15:27
Budget?
Wensen?
Nou, ik wil eigenlijk maximaal 300-350 uitgeven aan de telefoon en de batterij moet lang mee kunnen gaan. Verder moet er Whatsapp op kunnen.
Sony Xperia compact
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
09-08-2019 15:43
Sony Xperia compact
Dank! Ik ga hem even googlen!
Xiaomi Redmi
Alle reacties Link kopieren
Samsung A70
Hier word ik niet vrolijk van!
Zal ik dan ook ff een andere noemen

Gewoon de samsung s6
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg tevreden met mijn Nokia 7 Plus! Toestel is niet duur, zit een goede camera op en batterij gaat lang mee. Daarnaast laadt 'ie met USB-C, dus een snellader.
The eyes are useless when the mind is blind.
Alle reacties Link kopieren
Oh, bedankt voor jullie reacties! Dit vergemakkelijkt mijn zoektocht! :)
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
09-08-2019 15:43
Sony Xperia compact
Hier nog een fan! Goede camera, lange batterijduur, fijn formaat en niet belachelijk duur. Ik heb inmiddels mijn derde Sony en wil niet meer anders.
Alle reacties Link kopieren
Als je eisen echt zo laag zijn, kan je budget nog wel wat omlaag. Kijk bijvoorbeeld eens naar de Huawei psmart.
PoesinBoots schreef:
09-08-2019 15:49
Xiaomi Redmi

Dit. :-D :-D :-D

Of een One. Of een Moto G.

Allemaal goede telefoons voor mooie prijzen.

Kijk anders bij Tweakers voor review's.
Alle reacties Link kopieren
Oke :). Ik heb altijd zo'n 'telefoonstress'. Ik heb er een verschrikkelijke hekel aan als mijn telefoon stuk gaat, dan moet ik moeite gaan doen om me te verdiepen in mobiele telefoons. Er zijn zo veel! En ik vind er niks aan :(. Maar ja, ik wil wel graag telefonisch bereikbaar blijven.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
09-08-2019 15:43
Sony Xperia compact
Vind het onwijs jammer dat er zo weinig kleine modellen op de markt zijn en mis de kleine samsung mini modellen
Gebruik een X compact van anderhalf jaar oud, en batterij is van 2 dagen mee kunnen naar net 1 dag gegaan ondertussen (en hij wordt warm).
Misschien heb je hier wat aan

https://www.kieskeurig.nl/smartphone?gc ... YlEALw_wcB

Zijn ook genoeg andere sites te vinden.

Je moet denk ik eerst voor jezelf verzinnen wat je belangrijk vindt, bijvoorbeeld formaat, goede camera, opslagcapaciteit etc.

Ik gebruik bijvoorbeeld mijn telefoon alleen maar voor bellen, whatsappen, mail checken, incidenteel een foto en wat standaardapps, zoals bank, ns, ov e.d. dus heb niet veel geheugen nodig. Filmpjes kijken e.d. doe ik niet op mijn telefoon, niet te groot vind ik wel fijn want dat is handiger om in de hand te houden. Interesseert mij verder niet of het het laatste model is, maar jou blijkbaar ook niet als je oude al vier jaar oud is.

Ik ben verder inmiddels al jaren iphone gebruiker en zou ook geen andere meer willen, tenzij kleinere niet meer te krijgen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ariellle schreef:
09-08-2019 18:57
Misschien heb je hier wat aan

https://www.kieskeurig.nl/smartphone?gc ... YlEALw_wcB

Zijn ook genoeg andere sites te vinden.

Je moet denk ik eerst voor jezelf verzinnen wat je belangrijk vindt, bijvoorbeeld formaat, goede camera, opslagcapaciteit etc.

Ik gebruik bijvoorbeeld mijn telefoon alleen maar voor bellen, whatsappen, mail checken, incidenteel een foto en wat standaardapps, zoals bank, ns, ov e.d. dus heb niet veel geheugen nodig. Filmpjes kijken e.d. doe ik niet op mijn telefoon, niet te groot vind ik wel fijn want dat is handiger om in de hand te houden. Interesseert mij verder niet of het het laatste model is, maar jou blijkbaar ook niet als je oude al vier jaar oud is.

Ik ben verder inmiddels al jaren iphone gebruiker en zou ook geen andere meer willen, tenzij kleinere niet meer te krijgen zijn.
Dank voor je fijne reactie! Hier heb ik zeker wat aan! Het klopt zeker dat het mij niet uit maakt of ik het nieuwste model heb. Ik gebruik ook alleen maar wat standaard apps zoals de bank, mail en whatsapp.
Alle reacties Link kopieren
Samsung Galaxy A70
Alle reacties Link kopieren
Wel wat groter formaat, maar hele prettige telefoon: de Samsung A50. (Jongste zoon heeft hem net aangeschaft).
Alle reacties Link kopieren
RobinaGeus schreef:
09-08-2019 16:11
Samsung A70
Deze, net gekocht. Heel erg blij mee
Ik heb vorige week de Xiaomi Mi A2 Lite gekocht, super goede recensies.

https://tweakers.net/pricewatch/1215809 ... zwart.html en ook niet duur, is nu € 170. En batterij gaat super lang mee! Kan hem van harte aanraden.
Voor TO is elke telefoon goed.
Alle reacties Link kopieren
Samsung Galaxy A10
Samsung Galaxy A40
Xiaomi Mi A2 Lite (doet heel lang met batterij en krijgt iedere maand een update).
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
kadanz schreef:
10-08-2019 08:15
Voor TO is elke telefoon goed.
Nou, dat is niet helemaal waar eigenlijk. Ik wil geen Microsoft telefoon. Die had ik altijd en daar kan geen enkele app op gedownload worden. En oja, ik wil echt graag een smartphone. :P
Ze is nooit met telefoons bezig, dus het zal haar niet zo deren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven