Geen mail van marktplaats bij reactie koper

10-08-2019 10:59 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vreemd, voorheen kreeg ik altijd een mail als een verkoper mij een bericht stuurde. Nu is dat ineens niet meer, dan zie ik ineens op marktplaats dat iemand mij een reactie heeft gegeven terwijl ik daar geen melding van heb gehad. Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen? Ik heb niks gewijzigd naar mijn weten..
Alle reacties Link kopieren
Bij mij zitten ze plots in de spam map
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Had ik ook na een update. Heb je al wel bij instellingen gekeken in de MP-app gekeken? Ik heb het opnieuw moeten aanvinken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen app van mp, en op de website kan ik niks vinden over een keuze die ik aan kan vinken.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij komen ze ook standaard in de spam. Heb tegenwoordig MP-app op m'n telefoon en notificaties aangezet, gaat een stuk beter.
Alle reacties Link kopieren
Notificaties aanzetten kan ALLEEN via de app, kan niet op de website. Raar maar waar. Werd mij medegedeeld door de klantenservice.
Horen, zien en .... reageren
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb de app niet en nooit gehad maar ik krijg wel mailtjes van reacties hoor.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
Dat kan Cleopatra. Ik had de app ook in het begin niet, maar opeens kreeg ik geen berichtjes meer doorgestuurd van MP. Het kan dus goed zijn dat je tot nu toe alles netjes ontvangt, maar straks opeens niet meer, en dan kun je dat alleen oplossen door de notificatie-instellingen via de MP-app aan te zetten.
Horen, zien en .... reageren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven