Messenger bericht onzichtbaar?

12-08-2019 21:17 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag was ik in Messenger een chat aan het sturen toen ik, onder aan de app op de twee poppetjes drukte.
Daarna zag ik een rode '1' staan bij de drie puntjes bovenin.
Ik klikte daarop en er kwam een bericht tevoorschijn dat ik vrijkaartjes gewonnen had bij een like en deel actie.
Helaas al verlopen omdat ik dat bericht niet gezien heb.

Maar dat bericht stond dus ergens anders dan de normale chats en ook gaf de app geen rode '1' aan van een ongelezen bericht.
Dat zag ik dus pas verschijnen nadat ik op die twee poppetjes had gedrukt.

Weet iemand hoe dat kan en of ik dat anders kan instellen zodat ik wel de melding zie van een ongelezen bericht?

Als ik hierop Google dan kom ik niet echt verder.
Installeren op je telefoon, meldingen aanzetten bij je instellingen.
Alle reacties Link kopieren
Meldingen staan aan, van de gewone chats krijg ik altijd een melding.
Deze dus niet en stond ook op een rare plaats.
Moest je eerst een vriendschapsverzoek accepteren bij die twee poppetjes?
Alle reacties Link kopieren
Nee dat hoefde niet. Ik was geen vrienden met die persoon overigens.

Maar dat ben ik ook niet met een koper, als ik bv iets verkoop via marketplace van Facebook, dan komen de berichten van die koper wel gewoon binnen en krijg ik ook de melding van een nieuw bericht.
Alle reacties Link kopieren
Als ik niet eerder met diegene gechat heb of niet bevriend ben, komt de melding wel op mijn telefoon binnen. Maar die lijkt dan te verdwijnen. Het gaat dan naar berichtverzoeken (oid) en ik krijg dan ook geen rood ‘1tje’ te zien.
Ik heb zo ook al meerdere berichten gemist.
Dat is op mijn telefoon.

Op de pc nergens last van...
Vreemd. Kan je geen contact opnemen met Facebook? Misschien dat zij het wel snappen :proud:
Alle reacties Link kopieren
vitamined schreef:
12-08-2019 21:48
Als ik niet eerder met diegene gechat heb of niet bevriend ben, komt de melding wel op mijn telefoon binnen. Maar die lijkt dan te verdwijnen. Het gaat dan naar berichtverzoeken (oid) en ik krijg dan ook geen rood ‘1tje’ te zien.
Ik heb zo ook al meerdere berichten gemist.
Dat is op mijn telefoon.

Op de pc nergens last van...
Klopt! Dat is precies wat ik bedoel. Jij weet dus ook geen oplossing?
Alle reacties Link kopieren
nouveauvague schreef:
12-08-2019 21:51
Vreemd. Kan je geen contact opnemen met Facebook? Misschien dat zij het wel snappen :proud:
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe. Ik kan nergens een emailadres of telefoonnummer vinden..

Het is geen schokkend probleem maar zou wel fijn zijn als ik die berichten wel gemeld krijg.
Alle reacties Link kopieren
Dit is volgens mij bij iedereen zo. Berichten van mensen die je niet kent. Vind ik eigenlijk wel prima zo.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
12-08-2019 22:13
Dit is volgens mij bij iedereen zo. Berichten van mensen die je niet kent. Vind ik eigenlijk wel prima zo.
Oh dan is het iig geen instelling die ik verkeerd heb staan. Geregeld maar even in deze map kijken dus..
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn je “berichtverzoeken”. Berichten van mensen waar je niet bevriend mee bent. Voorheen kwamen die altijd in een “overige” mapje. Dat is vervangen door verzoeken.
Je krijgt er wel melding van, maar als je er niet meteen op klikt verdwijnt de melding weer en zie je hem pas weer als je specifiek op die puntjes klikt, heel onhandig, want echt duidelijk wordt het niet weergegeven (was voorheen met “overige” ook zo).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven