Whatsapp bericht met foto verwijderen

19-08-2019 14:00 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een whatsapp bericht verstuurd met een foto erin en daar achteraf spijt van. Nu weet ik wel dat het mogelijk is een appje te verwijderen maar de vraag is of de foto dan ook verwijderd wordt of dat deze toch op de telefoon van de ontvanger blijft staan...wie kan me helpen?
Alle reacties Link kopieren
Als het bericht nog niet is gelezen kan je verwijderen, anders niet meer. Als je niet meer kan verwijderen, dan staat de optie "verwijder voor iedereen" er ook niet meer tussen.
De foto komt vaak op de filmrol van de ontvanger terecht.
Dat kan je volgens mij dan ook niet meer ongedaan maken.
Alle reacties Link kopieren
Er is een manier om een gelezen bericht toch nog te verwijderen (kan tot een week erna!) maar de vraag is of dan ook de foto van de telefoon van de ontvanger gaat.
Als de foto al gedownload is uiteraard niet. Dat ligt aan de instellingen van Whatsapp van de ontvanger.
Alle reacties Link kopieren
hmm dat is mooi shit dan. Goed leermomentje.
Als inderdaad is ingesteld dat WhatsApp op de achtergrond mag verversen (staat standaard zo ingesteld) en foto's automatisch aan de filmrol worden toegevoegd ben je inderdaad te laat
Alle reacties Link kopieren
Ja, volgende keer twee keer nadenken voordat ik wat verstuur.
Alle reacties Link kopieren
kan slotje op dit topic. Iedereen bedankt voor de hulp.
Alle reacties Link kopieren
mariekkk schreef:
19-08-2019 14:13
Er is een manier om een gelezen bericht toch nog te verwijderen (kan tot een week erna!) maar de vraag is of dan ook de foto van de telefoon van de ontvanger gaat.
Even tussendoor, dit klopt niet. Je hebt maar iets langer dan een uur om een bericht voor iedereen te verwijderen.
¡Apagando las luces!
Mijn moeder stuurt nog wel eens rare foto’s. Van de vloer, of haar oor of zo. Tegenwoordig verwijdert ze die direct, maar dan staan ze wel in mijn filmrol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven