Hoe foto op (Android) telefoon bewerken?

23-08-2019 09:18 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me suf gegoogled, maar ik kan nergens een app vinden waarmee ik foto's kan bewerken om bijvoorbeeld een gezicht van een kind onherkenbaar te maken of tepels af te dekken d.m.v. kruisjes of balkjes. Het lukt wel bijvoorbeeld in de stories van Instagram, maar dat bedoel ik dus niet.
Iemand hier de gouden tip?
Ik zit even te kijken, met de app Foto bewerken voor Android kan dat oa.
Ik gebruik de app Photogrid
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik op mijn iPhone Photoshop Express van Adobe. Volgens mij is die er ook voor Android.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Caaf-Dracula schreef:
23-08-2019 09:33
Ik gebruik op mijn iPhone Photoshop Express van Adobe. Volgens mij is die er ook voor Android.
Deze heb ik ook geïnstalleerd, maar daar zitten geen geschikte stickers bij (alleen achterlijk grote hartjes,snorren, bloemen e.d.)
anoniem_169698 wijzigde dit bericht op 23-08-2019 09:40
4.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sansa_ schreef:
23-08-2019 09:30
Ik zit even te kijken, met de app Foto bewerken voor Android kan dat oa.
Ga ik checken, thx!
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
23-08-2019 09:31
Ik gebruik de app Photogrid
Ga ik ook testen, thx!
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik PIXLR en bij brushes en dan doodle kan je een rondje ergens over zetten. Je kan ook een gedeelte blurren bij de tools.
gatinmijnsok wijzigde dit bericht op 23-08-2019 09:45
21.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heb alles bekeken, maar is niet wat ik bedoel. Ik wil niet de hele foto 'verpesten' met een sticker, enkel een subtiele afdekking d.m.v. bijvoorbeeld een balkje of een kruisje oid. Is dus niet te vinden. Het kan wel want ik zie het regelmatig voorbijkomen bij naaktfoto's waarbij de tepels worden afgedekt bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
kopstoot schreef:
23-08-2019 09:37
Deze heb ik ook geïnstalleerd, maar daar zitten geen geschikte stickers bij (alleen achterlijk grote hartjes,snorren, bloemen e.d.)
Die kan je kleiner maken door te pinchen. Verder kan je blurren of anders photoshop fix of sketch installeren.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Heb je photogrid goed bekeken? Er zijn ontelbaar veel stickerpakketten te downloaden. Zoals deco tapes (balkjes) en letter versiering (kruisje, letter x)
Je kunt er de boel ook blurren (heet vervagen, verschillende grootte blurblokjes)
Ik heb geen aandelen hoor, maar de opties zijn er zeker wel.
kopstoot schreef:
23-08-2019 09:44
Heb alles bekeken, maar is niet wat ik bedoel. Ik wil niet de hele foto 'verpesten' met een sticker, enkel een subtiele afdekking d.m.v. bijvoorbeeld een balkje of een kruisje oid. Is dus niet te vinden. Het kan wel want ik zie het regelmatig voorbijkomen bij naaktfoto's waarbij de tepels worden afgedekt bijvoorbeeld.
Vet stoer zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan dit gewoon in het standaard foto app gebeuren van Android... Foto bewerken kies ik dan, en dan kan ik er in tekenen bijvoorbeeld (naast allemaal filters en licht aanpassen en bijsnijden enz)
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
23-08-2019 09:56
Heb je photogrid goed bekeken? Er zijn ontelbaar veel stickerpakketten te downloaden. Zoals deco tapes (balkjes) en letter versiering (kruisje, letter x)
Je kunt er de boel ook blurren (heet vervagen, verschillende grootte blurblokjes)
Ik heb geen aandelen hoor, maar de opties zijn er zeker wel.
Ah ok, dan ga ik nog eens kijken!
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
23-08-2019 09:59
Vet stoer zeg.
Het is ook maar net wat je aandacht trekt hé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven