Tip van flip

26-08-2019 19:30 14 berichten
Hoi

Je kunt als je een nieuwe gsm van samsung hebt eenmaal gratis een oplader aanvragen, bv via messenger
Je moet dan binnen je garantietermijn vallen
Je oude hoeft niet kapot te zijn en je hoeft niks op te sturen alleen een paar gegevens door te geven zoals je imei nr en aankoopdatum.

Leuk toch?
Nu snap ik waarom die afvalberg zo groot is. :wtf:
Afvalberg?

De meeste mensen hebben toch 2 of 3 opladers bij een tel?
Normaal koop je die zelf en nu krijg je het gratis
vivajaline schreef:
26-08-2019 20:00


De meeste mensen hebben toch 2 of 3 opladers bij een tel?
Eh, nee? En waarom ook? ‘s Nachts opladen, overdag gebruiken. Dat kan prima met 1 lader hoor.
Oh ik heb er 1bij mn moeder 1bij mezelf en het liefst 1 in mn tas
Sorry dat ik dacht een handige tip voor sommigen te hebben
Maar als je probleem het milieu is
Wat denk je van de hele nacht de tel aan de lader terwijl die na 1.5 uur vol is?

Ik weet en zeg niet dat jij hem de hele nacht erin laat zitten maar denk dat veel mensen dat doen
vivajaline schreef:
26-08-2019 20:00
Afvalberg?

De meeste mensen hebben toch 2 of 3 opladers bij een tel?
Normaal koop je die zelf en nu krijg je het gratis
Nee hoor. Heb altijd maar 1 oplader bij mijn telefoon maar als een oude telefoon kapot is en de lader nog prima dan gebruik ik die ook nog gewoon.
Ja als je dezelfde aansluiting hebtkan dat

Ik had microusb en nu usb c dus oude passen niet en dus ook mn snoertjes van de powerbank passen niet
vivajaline schreef:
26-08-2019 20:15
Wat denk je van de hele nacht de tel aan de lader terwijl die na 1.5 uur vol is?

Ik weet en zeg niet dat jij hem de hele nacht erin laat zitten maar denk dat veel mensen dat doen

Die dingen gebruiken bijna niets als ze klaar zijn met opladen. Je kunt 'm een heel jaar laten zitten en dan kost het iets van 30 cent.
Ohh echt??
Dat wist ik niet
Ik hoordedat je tel daardoor
Wel eerde4stuk gaatdoordat je batterij korte cyclussen maakt

Maar mn vriendin zei dat dat tegenwoordig niet meer slecht is om na vol te zijn aan de lader te laten
Ik vind het heel aardig van je om ons op deze mogelijkheid te wijzen.
Die dingen kunnen ook stuk gaan, dus is het fijn om te weten dat je bij de fabrikant terecht kunt zonder weer geld uit te moeten geven.
Dankjewel voor de tip. :)
Alle reacties Link kopieren
Waar kun je het precies aanvragen?
Bij samsung
Dat kan bv via messenger via facebook

Maar je kan ze ook bellen zei hij tegen mij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven