Viva maar dan in ‘t Engels?

02-09-2019 10:51 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een tijdje mijn Engels aan het bijschaven, spreken en begrijpen gaat prima alleen is schrijven nog een drama.

Omdat ik nergens Engels ‘moet’ schrijven zoek ik een leuk Engelstalig vrouwenforum om te oefenen.
Wie weet er één?
Alle reacties Link kopieren
Weet ik niet. Maar ik vraag me af hoe handig het is. Als je ziet hoe er hier Nederlands geschreven wordt.. :whoops:
.
Alle reacties Link kopieren
Reddit? Niet alleen vrouwen natuurlijk maar ongetwijfeld zijn er threads voor vrouwen
Hello, can you hear me?
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
02-09-2019 10:53
Weet ik niet. Maar ik vraag me af hoe handig het is. Als je ziet hoe er hier Nederlands geschreven wordt.. :whoops:

Haha ja dat is ook al door mijn gedachten gegaan :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Mumsnet
Alle reacties Link kopieren
HelloFromTheOtherSide schreef:
02-09-2019 10:54
Reddit? Niet alleen vrouwen natuurlijk maar ongetwijfeld zijn er threads voor vrouwen

Reddit ben ik inderdaad al tegengekomen maar snap de bedoeling niet helemaal...
Iets met populaire en niet - populaire berichten, een gewoon forum leek het me niet.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
02-09-2019 11:04
Mumsnet

Daar ga ik eens naar kijken. Ook al hoor ik niet bij de doelgroep ;)
Alle reacties Link kopieren
Ben net even gaan kijken op mumsnet.
Dat lijkt me inderdaad een gewoon kletsforum.
Zolang ze niet weten dat ik hier meeschrijf in het kindvrije topic lijkt me dat wel te doen :$
Alle reacties Link kopieren
FarFarAway schreef:
02-09-2019 11:09
Ben net even gaan kijken op mumsnet.
Dat lijkt me inderdaad een gewoon kletsforum.
Zolang ze niet weten dat ik hier meeschrijf in het kindvrije topic lijkt me dat wel te doen :$

Onder Life&Style is genoeg waarbij het niet over ouderschap gaat!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon forums zoeken met onderwerpen die je interesseren. Zo schrijf ik oa op tripadvisor forum.
Alle reacties Link kopieren
FarFarAway schreef:
02-09-2019 11:09
Ben net even gaan kijken op mumsnet.
Dat lijkt me inderdaad een gewoon kletsforum.
Zolang ze niet weten dat ik hier meeschrijf in het kindvrije topic lijkt me dat wel te doen :$

:proud:
.
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
02-09-2019 11:16
Onder Life&Style is genoeg waarbij het niet over ouderschap gaat!

Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk idee, een internationaal forum! Zijn er nog meer behalve mumsnet? Vast, maar wie kent ze? Want mums heeft ECHT mijn interesse niet.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Voor YouTube drama lees ik GuruGossiper ;-D Maar ik gebruik reddit veel meer.
¡Apagando las luces!
Nou, even googelen naar "forum for women" levert in elk geval een hele rits links op. Ik heb ze niet bekeken, dus misschien is het niks. Maar waarom alleen vrouwen? Hier doen ook de nodige mannen mee hoor, waaronder ikzelf.
Alle reacties Link kopieren
JuriaanB schreef:
02-09-2019 13:32
Nou, even googelen naar "forum for women" levert in elk geval een hele rits links op. Ik heb ze niet bekeken, dus misschien is het niks. Maar waarom alleen vrouwen? Hier doen ook de nodige mannen mee hoor, waaronder ikzelf.

Dat zal ik ook eens doen.

Tja waarom vrouwen... Ik heb ooit op Fok! gezeten en vond er geen bal aan. Om nog maar te zwijgen over mijn mailbox :|
Ja reddit. Je moet even leren hoe het werkt en subreddits opzoeken die je interesseren, want heel reddit volgen is te groot en te onoverzichtelijk.

Misschien subreddits als deze:
https://www.reddit.com/r/TwoXChromosomes/
https://www.reddit.com/r/AskWomen/
4chan lol
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
02-09-2019 21:37
Ja reddit. Je moet even leren hoe het werkt en subreddits opzoeken die je interesseren, want heel reddit volgen is te groot en te onoverzichtelijk.

Misschien subreddits als deze:
https://www.reddit.com/r/TwoXChromosomes/
https://www.reddit.com/r/AskWomen/

Zit jij ook op reddit? Is het echt de moeite dat ik me er even in verdiep?
En is de app handig dan?
Alle reacties Link kopieren
syntax18 schreef:
02-09-2019 23:58
4chan lol
Nee dat wordt hem niet :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Nog een stem voor reddit!

Reddit is de gehele site. Het is onderverdeeld in 'subreddits', die over een specifiek onderwerp gaan. Grote zijn bijvoorbeeld 'news', 'aww' (schattige plaatjes), 'askreddit' (eigenlijk een forum: je stelt vragen en leden geven antwoord). Voor elke interesse is er wel wat te vinden. Nederland heeft zijn eigen sub: thenetherlands.reddit.com.

Op berichten kan inderdaad gestemd worden, als je reacties sorteert op populair zie je welke berichten de meeste stemmen krijgen. Maar je kunt ook chronologisch sorteren.

De subforums speciaal voor vrouwen vind ik zelf eerlijk gezegd niet zo leuk. AskMen is veel leuker dan AskWomen, veel meer humor.
Ook leuk: running, CozyPlaces, AskHistorians, NoSleep (verhalen), books, ShowerThoughts.
What a nuanced anxiety
MarindaH schreef:
02-09-2019 11:49
Wat een leuk idee, een internationaal forum! Zijn er nog meer behalve mumsnet? Vast, maar wie kent ze? Want mums heeft ECHT mijn interesse niet.
Er zitten ontzettend veel niet-moeders op mumsnet. AIBU (Am I Being Unreasonable) is de meest drukbezochte pijler. Wel een hoog drama gehalte, en probeer uit de topics over transgenders te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Esther- schreef:
03-09-2019 12:11
Er zitten ontzettend veel niet-moeders op mumsnet. AIBU (Am I Being Unreasonable) is de meest drukbezochte pijler. Wel een hoog drama gehalte, en probeer uit de topics over transgenders te blijven.
Klinkt als Am I The Asshole op reddit ;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt tyche!

Ik ga van ‘t weekend eens snollen daar.
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
03-09-2019 12:24
Klinkt als Am I The Asshole op reddit ;-D

Ja, die is leuk! Daar kijk ik weleens als ik me verveel.

TO, ik zou idd naar Reddit kijken en dan bepaalde subreddits.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven