Discord

02-09-2019 18:58 8 berichten
Ik ben vandaag eens op Discord gaan rond snuffelen omdat ik wel weer eens zin had om internationaal te chatten met mensen zoals 15-20 jaar geleden veel deed. Wow dat dat al zo lang geleden is zeg :O Heb nog steeds contact met sommige mensen die ik op die manier heb leren kennen.

Maar ik vind dat Discord ingewikkeld want hoe vind ik nou een leuke chatroom enzo?
Ben ook wel benieuwd naar wat de ervaringen zijn met Discord?
De sfeer van vroeger krijg je toch niet meer terug!
Ow toen deden we het nog via ISDN maar dat stopt helemaal in 2020
Sorry voor off topic.
Ik ken het alleen van de nano-chatroom.
Ik gebruik discord voornamelijk als ik game. Als we gaan raiden en zo maar voor de rest totaal niet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook voor het gamen, als er voice chat nodig is, en om mededelingen van guilds en servers te lezen. Soms puur voor het chatten in groepsverband als ik niets anders te doen heb. Verder niet echt (1 op 1 vrijwel nooit).

Vind het wel een fijn programma.

Servers vind ik eigenlijk alleen op het web als ik er naar zoek. Weet niet of het ook intern kan. :)
Alle reacties Link kopieren
is dat niet iets voor pubers ? Althans mijn puberzonen zitten op discord
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
02-09-2019 19:53
is dat niet iets voor pubers ? Althans mijn puberzonen zitten op discord
Het is gewoon een handig programma als je gamet of een community zoekt die jouw interesses deelt om mee te chatten. Zelf ben ik 33, en de mensen waar ik mee game zijn ook 25+ tot ergens in de 60.

Dat veel pubers het gebruiken is natuurlijk niet zo vreemd, want die hebben nu eenmaal vaak gamen als hobby.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven