Afspraken verdwijnen?

03-09-2019 08:15 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de agenda op mijn iPhone altijd, maar de laatste tijd lijken afspraken soms te verdwijnen. Zo heb ik vanochtend een overleg, stond er zeker weten in met locatie en al. En nu staat het er ineens niet meer! 🤔 Heb me dit al vaker verbeeld. De dag(en) ervoor zie ik het staan en later is het opeens verdwenen. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik denk dat ik sowieso ook maar weer een papieren variant aanschaf. Ook om dingen terug te zoeken die al geweest zijn. Verdwijnen nu ook. Heel irritant!
Alle reacties Link kopieren
Zet je ze wel in de juiste agenda?
Als de agenda niet zichtbaar is, dan plaats je een afspraak wel, maar je ziet hem niet terug.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook weleens, dan staan opeens andere agenda's (feestdagen en zo) aan en die van mij uit. Ik had opeens geen verleden meer... Inderdaad even agenda's checken, dat is bij mij altijd de oplossing.
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
nooit last van met mijn iphone agenda. Deel je deze agenda met iemand anders die afspraken kan veranderen/verwijderen?

Volgende keer dubbel zo goed opletten dat je de afspraak niet alleen maakt maar ook bewaard.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Waarschijnlijk een probleem met de synchronisatie. Kijk even naar je iCloud-instellingen en stel die eventueel opnieuw in.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niks aan de instellingen veranderd en had dit voorheen nooit. Ben hier heel secuur in. Alle afspraken krijgen een ander kleurtje en persoonlijke- en werkafspraken komen niet in de gezamenlijk (thuis) agenda, dus kunnen ook niet door iemand anders worden verwijderd. Ik zal inderdaad nog eens goed naar de instellingen kijken, al lijkt het me raar dat deze spontaan veranderen. Bedankt voor het reageren tot zover!
Zo'n cloud kan nog weleens in de war raken als je een update doet van je OS. Dan kan het helpen om de verbinding met de cloud even opnieuw in te stellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven