Help R4 SDHC kaartje doet het niet meer!

07-09-2019 08:47 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help! Mijn dochter heeft een R4 kaartje 3DS (foto) met spelletjes voor haar Nintendo 2DS. Mijn zoontje heeft een ander kaartje, ook met meerdere spelletjes. Ik heb beide hun spelletjes op mijn mac gezet, met het idee om onderling spelletjes uit te wisselen. Ik heb een aantal spelletjes bij mijn dochter verwijderd en spellen van mijn zoontje zijn kaartje toegevoegd (zelfde soort bestanden). Nadat ik haar spelletje weer in de DS deed zag ik zoals normaal het spongebob incoontje. Toen ik het spel wilde laden bleef de DS op laden staan! Ik heb hem toen nog helemaal verwijderd en de reservekopie teruggezet, maar ook dat werkt niet. Kan iemand mij ajb helpen? Wat moet ik downloaden om weer gewoon het menu met spelletjes te krijgen?? Heeft iemand een link of andere tip? 
Liefs een wanhopige mama
Alle reacties Link kopieren
Het kaartje formateren en de bestanden weer terug zetten wil nog wel eens helpen. Waarschijnlijk heeft de computer er iets bijgezet waardoor het nu niet meer werkt. Let dus wel even op wat je precies terug zet. Misschien de bestanden een voor een zodat je weet waar het fout gaat Mac gaat ook anders om met bestandsnamen. misschien staat er in een bestandnaam een punt teveel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven