Forum zonder plaatjes is niet te doen!

07-09-2019 10:24 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar dagen zie ik geen foto’s meer!
Ben gek op de topics op Entertainment (Harry en Meghan, beroemde mensen, etc), maar zonder foto’s is er geen bal aan.

Ik lees op de iPad, Het zal ongetwijfeld te maken hebben met de cookies die ik heb afgewezen, maar okee ..... Die topics lezen zonder plaatjes is dus gewoon echt niet leuk, dus na lang nadenken heb ik de beslissing genomen om dan maar wat cookies te aanvaarden.
Maar hoe krijg ik de melding weer dat ik dat kan aanpassen?
Ik zit met het zelfde probleem.
Had ook cookies afgewezen en nu geen enkel plaatje of avatar meer. En zie ook nergens hoe ik dit weer kan herstellen.
Uitloggen, cookies op je device verwijderen en weer inloggen zou moeten werken.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat was het, thanx!

Heb bij de Safari instellingen de cookies verwijderd en nu kan ik gelukkig nog beter genieten van alle roddels en achterklep en broeken waarvan je niet weet welke schoenen er bij passen enz
Alle reacties Link kopieren
Ik forum al meer dan een jaar zonder plaatjes.

Viva heeft wat moeite met het interpreteren van de wetgeving op het gebied van cookies.
Zij weten nog niet dat ze, ook wanneer cookies afgewezen worden, een goed werkende website dienen te leveren. Een probleem dat je bij alle sites van Sanoma en het overgrote deel van de dagbladen ziet.
Niet geschoten is altijd mis
PoesinBoots schreef:
07-09-2019 10:29
Uitloggen, cookies op je device verwijderen en weer inloggen zou moeten werken.
Heeft bij mij niet gewerkt.
Nog andere opties?
Alle reacties Link kopieren
Ik forum ook zonder plaatjes, maar ik vind het wel lekker rustig.

Als ik toch heel graag een bepaald plaatje wil zien, dan quote ik de tekst even zonder op verzend te drukken. Dan zie je de link naar het plaatje. Even in je browser plakken, et voilà!

En in het uiterste noodgeval kun je ook altijd nog even tijdelijk naar een andere browser of apparaat met andere instelingen switchen.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Ik zie ook ineens van de ene op ander dag geen plaatjes meer.
Bah, wat ongezellig !

Móet ik cookies verwijderen op mijn iPad?
Want dan ben ik ook mijn lijstje veelbezochte sites kwijt volgens mij en als ik dat kan omzeilen?
En kennelijk is dat ook geen garantie dat het wel weer werkt, als ik redbulletje hierboven lees.

Iemand een idee hoe ik weer plaatjes kan zien?
Het is mij nog steeds niet gelukt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven