Nieuwe iPhones

10-09-2019 21:06 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net de Apple Keynote gekeken..

Mooie nieuwe iPhones :-). iPhone 11, 11Pro en 11pro Max.

Ik vind de midnight green echt waanzinnig mooi..

Alleen die prijzen.. pff.. niet te doen meer toch ?

Ik ben echt een iOS fan maar niet van de prijzen ;-) .

En nee.. ik stap niet over op Android, echt nooit niet.. Ik vind dat dus geen fijn besturingssysteem, Android 1 gaat nog, maar dan nog.

Mijn hele huis draait op Apple (iPad, MacBook Pro, Apple TV, iPhones) dus android zou hier echt zinloos zijn.
Alle reacties Link kopieren
Er komt ook een goedkopere phone op de markt.
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
10-09-2019 21:08
Er komt ook een goedkopere phone op de markt.
volgend jaar meen ik, een nieuwe SE als ik goed heb onthouden.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn goedkoper dan de huidige iPhones X. Ik ben blijer met de nieuwe iPad, overweeg die aan te schaffen voor m'n opleiding + de Apple pen.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
De gewone 11 is ook "slechts" 699 usd ;-)
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
10-09-2019 21:19
Ze zijn goedkoper dan de huidige iPhones X. Ik ben blijer met de nieuwe iPad, overweeg die aan te schaffen voor m'n opleiding + de Apple pen.

Ja die was ook gaaf ! Die van mij is van 2017 dus nog vrij nieuw.. ik ga hem niet vervangen.
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
10-09-2019 21:20
Ja die was ook gaaf ! Die van mij is van 2017 dus nog vrij nieuw.. ik ga hem niet vervangen.
Ja, alleen vind ik de Nederlandse prijs dan weer tegenvallen... 389 euro. Ze hadden eerst rond de 329 voorspeld en daarna 359.
¡Apagando las luces!
Ik ben al jaren mac gebruiker en ik heb ook een ipod en een ipad maar een iphone?! Nee daar zie ik de meerwaarde niet van in. Vind ze echt belachelijk duur.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga wel vast sparen, want ik wil zeker weer een iPhone, maar ik hoef niet meer zoals vroeger het nieuwste van het nieuwste. Mijn iPhone 7 is nu anderhalf jaar oud en kan als het goed is wel het dubbele mee. Ik zie niet meer echt de toegevoegde waarde van die nieuwe iPhones, voor mijzelf althans.

Verder heb ik een Apple watch, AirPods en een MacBook, mooi spul allemaal. Maar de nieuwste versies hoef ik tegenwoordig niet meer.
poldervrouw schreef:
10-09-2019 21:20
Ja die was ook gaaf ! Die van mij is van 2017 dus nog vrij nieuw.. ik ga hem niet vervangen.
Ik zie op het eerste gezicht ook geen enkele reden om snel naar de winkel te rennen om mijn X te vervangen..
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
10-09-2019 21:23
Ik ben al jaren mac gebruiker en ik heb ook een ipod en een ipad maar een iphone?! Nee daar zie ik de meerwaarde niet van in. Vind ze echt belachelijk duur.

Ik zie dan juist het nut van een iPod niet. Wat kan dat wat een iPhone niet kan?
.
Anoniem262821034 schreef:
10-09-2019 21:39
Ik zie dan juist het nut van een iPod niet. Wat kan dat wat een iPhone niet kan?
Die ipod (touch) is al heel oud, die had ik al voordat de ipad uit kwam. En waarom ik toen een ipod kocht? De iphone was toen alleen nog te koop in combinatie met een duur abonnement terwijl ik heel weinig bel. En waarom zou ik een iphone gebruiken als ik alleen maar muziek wil luisteren en nog een goede telefoon heb?
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
10-09-2019 21:48
Die ipod (touch) is al heel oud, die had ik al voordat de ipad uit kwam. En waarom ik toen een ipod kocht? De iphone was toen alleen nog te koop in combinatie met een duur abonnement terwijl ik heel weinig bel. En waarom zou ik een iphone gebruiken als ik alleen maar muziek wil luisteren en nog een goede telefoon heb?

Snap ‘m. Maar mocht je iPod sterven zou ik dan toch voor een iPhone gaan hoor. Dat is gewoon een iPod+. ;)
.
Anoniem262821034 schreef:
10-09-2019 21:50
Snap ‘m. Maar mocht je iPod sterven zou ik dan toch voor een iPhone gaan hoor. Dat is gewoon een iPod+. ;)
Dan hoef ik er geen meer denk ik..
Alle reacties Link kopieren
Kom ik aan met mijn ouwe 5S
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren
Voor Sinterklaas misschien of Kerst. Misschien is er dan 50 euro vanaf.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
10-09-2019 21:23
Ik ben al jaren mac gebruiker en ik heb ook een ipod en een ipad maar een iphone?! Nee daar zie ik de meerwaarde niet van in. Vind ze echt belachelijk duur.

Ik vind android echt zwaar naadje.. ik vind het een waardeloos systeem.. En mijn hele systeem thuis is Apple ;-). Alles zit in de cloud etc.. dus ik heb helemaal geen trek in wat anders. Alles werkt nu naadloos.. En duur ja , maar ze gaan ook lang mee.. Mijn iphone 6 is 5 jaar geworden ... en door mijn eigen schuld kaduuk.. En als zie hoe kort de gemiddelde android meegaat.. veel meer als 2 jaar red je er niet mee. dus je koopt 3 toestellen in de tijd dat ik er 1 heb.. ben je net zo veel kwijt.. Tenzij je echt de meest simpelste basic android koopt, maar daar kan ik niets mee..
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
10-09-2019 22:44
Voor Sinterklaas misschien of Kerst. Misschien is er dan 50 euro vanaf.
je kan je oude toestel inleveren , afhankelijk van model krijg je er nog best veel voor
Alle reacties Link kopieren
Auditor schreef:
10-09-2019 22:41
Kom ik aan met mijn ouwe 5S

Die is bijna prehistorisch, kan je nagaan hoe lang die dingen meegaan.. :heart: iPhone.
Mijn 6 van 4j oud deed het ook nog prima, maar was maar 16Gb en daar werd ik zo gestoord van dat ik nu recent een 8 met 64Gb voor €500 heb gekocht.
.
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
10-09-2019 22:46
je kan je oude toestel inleveren , afhankelijk van model krijg je er nog best veel voor
Vind ik toch weer zonde. Moeilijk hoor. :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
10-09-2019 22:51
Vind ik toch weer zonde. Moeilijk hoor. :)

Welke heb je dan? (Of heb ik daar overheen gelezen?)
.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
10-09-2019 22:52
Welke heb je dan? (Of heb ik daar overheen gelezen?)
Een 6, 32 GB.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
10-09-2019 23:02
Een 6, 32 GB.
de 6 krijgt geen updates meer vanaf nu.. ios 13 kan er niet op draaien.. Dus je 6 is echt wel end of life zo'n beetje.. De 8 is leuk laternatief , ook betaalbaar.
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
10-09-2019 23:05
de 6 krijgt geen updates meer vanaf nu.. ios 13 kan er niet op draaien.. Dus je 6 is echt wel end of life zo'n beetje.. De 8 is leuk laternatief , ook betaalbaar.

Oh echt? Nouja, als een 5S nog z’n ding doet zal de 6 zonder updates voorlopig ook nog wel los lopen. Ik vind het wel fijn om ‘m als reserve in de kast te hebben nu ik de 8 heb.
.
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
10-09-2019 23:05
de 6 krijgt geen updates meer vanaf nu.. ios 13 kan er niet op draaien.. Dus je 6 is echt wel end of life zo'n beetje.. De 8 is leuk laternatief , ook betaalbaar.
Hij is nog niet zo oud; ik denk minder dan 1 jaar; in het voorjaar gekocht. Ze kosten nu 313 euro nieuw zie ik. Ik heb hem telkens geupdate; ios 12 doet het goed.

Ik zou dan wel gaan voor die 11. Kijken of de Sint me braaf genoeg vindt. Of anders de Kerstman. :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven