Videoland op telefoon

12-09-2019 19:56 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Videoland an sich was echt al een probleemapp op mijn telefoon. Verder kijken ging niet want de aflevering klopte nooit, pauzeren en verder kijken ging niet zonder force stop van Videoland en de app erna opnieuw openen. Chromecast heeft nooit goed gewerkt en de app liep vrij vaak vast. Alles vervelend, maar nog wel te overzien. Maaaar..

Sinds een week (of 2?) heb ik op mijn telefoon een groter probleem met Videoland. Als ik een serie kijk, de aflevering niet tot het einde kijk maar afsluit of op pauze druk.. is daarna mijn hele telefoon van de leg. Ik heb een huawei mate 10 pro die voorheen nog nooit problemen had. Nu kan ik geen enkele video op mijn telefoon nog afspelen, wanneer ik videoland heb afgesloten. Ik kan ook niet meer filmen met mijn camera en apps met videos (social media/nieuwssites) lopen vast en moeten met 'force stop' afgesloten worden. Het enige wat werkt is de telefoon opnieuw opstarten. Nu ik vakantie heb, kijk ik eigenlijk de hele dag door wel videoland als het past (#nolife) en soms moet ik dus wel 10 keer op een dag mijn telefoon opnieuw opstarten. Is de app gewoon niet goed genoeg voor zoiets? Of heeft iemand een idee wat ik kan doen?

Wat ik gedaan heb: Hard reset. Factory reset. Video applicatie van Huawei naar begin-instellingen (dus alle updates verwijderen) en videoland opnieuw installeren. Niks werkt. Kan ik videoland op mijn telefoon gewoon gaan vergeten? Of heeft iemand dit meegemaakt en weet dé oplossing?
Home sweet home
Herkenbaar.... Helaas ook altijd veel problemen met de app. Telefoon crasht regelmatig daardoor.
Videoland zelf weet geen oplossing, al met hen samen van alles geprobeerd.
Nog geen oplossing gevonden helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken dat van "de aflevering" klopt nooit. Heel irritant.
Maar voor de rest werkt het wel, ook via chromecast.
Misschien af gaan spelen via tablet of laptop als je die hebt?

Anders Netflix nemen ipv videoland. Werkt veel beter. (Maar andere series/ films).
Wilde altijd een topic hierover openen of anderen hier ook zoveel klachten over hadden. Zovaak loopt die vast, speelt verder bij 3 afleveringen terug, etc. Het is altijd een heel zoekwerk waar ik ben gebleven. Ook staat er weinig nieuw aanbod op. Het is dat ik love island hierop kijk. Nog even doorzetten.
Magick88 schreef:
12-09-2019 23:22
Ik herken dat van "de aflevering" klopt nooit. Heel irritant.
Maar voor de rest werkt het wel, ook via chromecast.
Misschien af gaan spelen via tablet of laptop als je die hebt?

Anders Netflix nemen ipv videoland. Werkt veel beter. (Maar andere series/ films).
vraagje (off topic) , kun je ook netflix op televisie kijken met alleen een hdmi kabeltje van telefoon naar televisie? Of heb je daar echt een chromecast/dongel voor nodig? (ik heb geen smart tv)
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook nog aan de samenhang tussen apps liggen. Wij hebben XS4All, en in hun TV-app werkten op mijn telefoon bepaalde zenders niet meer. (Een heleboel andere deden het wel, dus geen idee hoe dit precies in elkaar zit.)
Na veel frustratie, ongeveer alle probeersels die jij hierboven noemt en een hoop googelen bleek dit te liggen aan een update van Chrome... Met Chrome terug in de fabrieksversie - en automatisch updaten uit! - werkten die zenders weer prima.
Ik wil niet zeggen dat precies dit probleem bij jou ook speelt, maar zoiets kan het dus ook nog zijn.
App is slecht maar gewoon op laptop of chromecast is ook slecht, en heel veel anderen mensen hebben dit probleem ook.

Videoland zelf weet dat het allemaal kut is maar waar het probleem nu precies weten ze niet of boeit ze niet. Net wie je 'spreekt'/chat bij Videoland.
Alle reacties Link kopieren
Someonenew schreef:
13-09-2019 18:26
vraagje (off topic) , kun je ook netflix op televisie kijken met alleen een hdmi kabeltje van telefoon naar televisie? Of heb je daar echt een chromecast/dongel voor nodig? (ik heb geen smart tv)
Als dat met videoland lukt vast ook wel met Netflix. Probeer het eens.

Chromecast is wel ideaal hoor.. makkelijk en niet duur.
Lucifer2018 schreef:
14-09-2019 17:29
App is slecht maar gewoon op laptop of chromecast is ook slecht, en heel veel anderen mensen hebben dit probleem ook.

Videoland zelf weet dat het allemaal kut is maar waar het probleem nu precies weten ze niet of boeit ze niet. Net wie je 'spreekt'/chat bij Videoland.
Ik heb een Motorola, Blackview gehad en ze zeiden dat het lag aan het merk. Nu een Huawei het gaat ietjes beter, maar nog steeds wel issues.
Ikkuz schreef:
14-09-2019 21:18
Ik heb een Motorola, Blackview gehad en ze zeiden dat het lag aan het merk. Nu een Huawei het gaat ietjes beter, maar nog steeds wel issues.
Nee, joh.
Er zal best per merk of soort TV of internet/wifi ect net effe verschil in zitten maar het grootste deel ligt gewoon bij hen.
Mijn videoland app op mijn telefoon "knipperd" altijd. In een alevering heb ik vaak zwart beeld - normaal beeld - zwart beeld - normaal beeld. Vreselijke app vind ik het..
Lucifer2018 schreef:
14-09-2019 21:44
Nee, joh.
Er zal best per merk of soort TV of internet/wifi ect net effe verschil in zitten maar het grootste deel ligt gewoon bij hen.
Bij mijn Huawei stuk minder laadproblemen, maar grootste gedeelte licht inderdaad aan hen. Netflix nooit problemen mee. En voor dit prijsgeld vergeleken met Netflix vind ik dit ook veel te hoog.
Alle reacties Link kopieren
Het is wel echt dramatisch inderdaad. Ik heb netflix, amazon prime en sinds kort ook disney+ en die kloppen altijd allemaal. Heeel soms heeft netflix een verkeerde aflevering maar eigenlijk klopt het gewoon. Klote dus, ik kijk namelijk echt veel series op videoland haha! Wie weet hebben ze een keer zin om die hele vervloekte app te vernieuwen, ik moedig het aan! Het is dat het 'maar' 8 euro kost...
Home sweet home
9 euro toch?
Ik heb alles al gezien op videoland. Alleen nog love island kijken en dan is het klaar.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
16-09-2019 21:53
9 euro toch?
Ik heb alles al gezien op videoland. Alleen nog love island kijken en dan is het klaar.
oh negen.. ja, dat kan ook.

Omdat ik geen Nederlandse televisie heb kijk ik ook alle programma's terug.. ik denk niet dat ik zonder zou kunnen. Al begint het nu wel echt vervelend te worden..
Home sweet home

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven