Digi
alle pijlers
Ziggo storing bij een programma op RTL5
zondag 15 september 2019 22:15
Ik heb een vreemd probleem met mijn digitale Ziggo tv ontvanger: alleen bij het programma Eilandpraat op RTL5 blijft het beeld hangen of gaat het kastje gewoon uit. Dit deed hij vorig jaar ook al bij dit programma, heel vreemd.
Nog meer forummers die dit hebben?
Ben nu maar wat anders gaan kijken, maar het is wel irritant.
Nog meer forummers die dit hebben?
Ben nu maar wat anders gaan kijken, maar het is wel irritant.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
zondag 15 september 2019 22:22
Gele_Suikerspin schreef: ↑15-09-2019 22:18Bij ziggogo inloggen met je ziggo account en kun je tv kijken op je laptop of mobiel.
Ik kijk liever via de tv, daar betaal ik Ziggo ook voor. Ik vind het alleen vreemd dat het steeds bij hetzelfde tv programma gebeurd. Het is geen werelddrama maar wel opvallend.Heb vanavond twee keer dat digikastje opnieuw aan moeten zetten. Heb nu Nieuwsuur maar aangezet.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
zondag 15 september 2019 22:34
Even contact met ziggo opnemen morgen. Ik had dit ook een tijdje en bleek een oud kastje te hebben. Je krijgt dan gratis een nieuwe.Mutsje78 schreef: ↑15-09-2019 22:22Ik kijk liever via de tv, daar betaal ik Ziggo ook voor. Ik vind het alleen vreemd dat het steeds bij hetzelfde tv programma gebeurd. Het is geen werelddrama maar wel opvallend.Heb vanavond twee keer dat digikastje opnieuw aan moeten zetten. Heb nu Nieuwsuur maar aangezet.
zondag 15 september 2019 23:10
Als een aantal zenders zoals RTL 4,5 SBS het niet goed doen dan kan het zijn dat je smartcard/kastje te oud is.
Wat je ook kan proberen is je smartcard opnieuw proberen te activeren. Staat ergens op de site van Ziggo.
Heb ik jaren geleden ook gehad toen een paar zenders het ineens niet meer deden. Her activeren kon niet want kaartje te oud. Losse extra smartcard aanvragen kon toen niet waardoor er een kastje met kaartje gekocht moest worden. Heel irritant.
Weet niet of het nog zo is maar oude smartcards gaan blijkbaar na 2 maanden niet gebruiken op non actief.
Wat je ook kan proberen is je smartcard opnieuw proberen te activeren. Staat ergens op de site van Ziggo.
Heb ik jaren geleden ook gehad toen een paar zenders het ineens niet meer deden. Her activeren kon niet want kaartje te oud. Losse extra smartcard aanvragen kon toen niet waardoor er een kastje met kaartje gekocht moest worden. Heel irritant.
Weet niet of het nog zo is maar oude smartcards gaan blijkbaar na 2 maanden niet gebruiken op non actief.