Ziggo storing bij een programma op RTL5

15-09-2019 22:15 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vreemd probleem met mijn digitale Ziggo tv ontvanger: alleen bij het programma Eilandpraat op RTL5 blijft het beeld hangen of gaat het kastje gewoon uit. Dit deed hij vorig jaar ook al bij dit programma, heel vreemd.

Nog meer forummers die dit hebben?

Ben nu maar wat anders gaan kijken, maar het is wel irritant.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik niet. Kijk anders via ziggogo.nl

Of start je kastje even opnieuw op. Stekker er 10 sec uit. Dan er weer in.
Alle reacties Link kopieren
Bij ziggogo inloggen met je ziggo account en kun je tv kijken op je laptop of mobiel.
Alle reacties Link kopieren
Gele_Suikerspin schreef:
15-09-2019 22:18
Bij ziggogo inloggen met je ziggo account en kun je tv kijken op je laptop of mobiel.

Ik kijk liever via de tv, daar betaal ik Ziggo ook voor. Ik vind het alleen vreemd dat het steeds bij hetzelfde tv programma gebeurd. Het is geen werelddrama maar wel opvallend.Heb vanavond twee keer dat digikastje opnieuw aan moeten zetten. Heb nu Nieuwsuur maar aangezet.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
Mutsje78 schreef:
15-09-2019 22:22
Ik kijk liever via de tv, daar betaal ik Ziggo ook voor. Ik vind het alleen vreemd dat het steeds bij hetzelfde tv programma gebeurd. Het is geen werelddrama maar wel opvallend.Heb vanavond twee keer dat digikastje opnieuw aan moeten zetten. Heb nu Nieuwsuur maar aangezet.
Even contact met ziggo opnemen morgen. Ik had dit ook een tijdje en bleek een oud kastje te hebben. Je krijgt dan gratis een nieuwe.
Ik heb dat ook soms bij bepaalde zenders. Wat dan meestal wel werkt; RTL5 zit op 5, maar ook op 929 (hier in elk geval). En op 929 kan ik dan wel kijken. Raar maar waar.
Ik had dit bij meerdere programma’s. Haperen, blokjes, helemaal geen beeld. Ziggo was echt ontzettend kut hier. En daarbij ook nog eens duur. Ik ben overgestapt op een andere provider en heb nu nergens meer last van.
Als een aantal zenders zoals RTL 4,5 SBS het niet goed doen dan kan het zijn dat je smartcard/kastje te oud is.

Wat je ook kan proberen is je smartcard opnieuw proberen te activeren. Staat ergens op de site van Ziggo.

Heb ik jaren geleden ook gehad toen een paar zenders het ineens niet meer deden. Her activeren kon niet want kaartje te oud. Losse extra smartcard aanvragen kon toen niet waardoor er een kastje met kaartje gekocht moest worden. Heel irritant.

Weet niet of het nog zo is maar oude smartcards gaan blijkbaar na 2 maanden niet gebruiken op non actief.
gifgroen schreef:
15-09-2019 22:39
Ik heb dat ook soms bij bepaalde zenders. Wat dan meestal wel werkt; RTL5 zit op 5, maar ook op 929 (hier in elk geval). En op 929 kan ik dan wel kijken. Raar maar waar.
Is die op 5 niet de HD zender en op 929 de gewone?
Whomi schreef:
15-09-2019 23:22
Is die op 5 niet de HD zender en op 929 de gewone?
Nooit op gelet, maar kanaal 929 staat specifiek HD bij; bij 5 staat dat niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven