Leuke insta post maken

17-09-2019 10:21 8 berichten
Hoi,
Ik snap niks van instagram. Een foto met daaronder een tekst plaatsen lukt. Maar hoe maak je een leuke post? Met een link in of bij de foto. Bijvoorbeeld zaterdag ga ik de damloop doen en ik zoek nog sponsers voor het goede doel waar ik voor loop. Hoe doe ik dat. Bijvoorbeeld ook onderweg hoeveel km we nog moeten of een icoontje van een hardloper of een zonnetje. Moet ik daar een app voor downloaden en welke dan?
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je die symbooltjes in de foto of in de tekst ernaast?

(Ik zou een post waarin om geld gevraagd wordt, nooit bestempelen als 'leuke post')
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je ook niet helemaal. Maar een link kun je niet in je post plaatsen (althans niet een klikbare link). In je story's kan dat pas vanaf 10 k volgers.
Seriously?
Dat zijn meer dingen voor op Facebook lijkt me. Instagram is inderdaad een foto met eventueel tekst. Je kunt geen links bij foto’s plaatsen en je kunt er ook geen donatieknoppen of andere interactieve dingen op plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
17-09-2019 11:29
Dat zijn meer dingen voor op Facebook lijkt me. Instagram is inderdaad een foto met eventueel tekst. Je kunt geen links bij foto’s plaatsen en je kunt er ook geen donatieknoppen of andere interactieve dingen op plaatsen.
Eens, al is het overigens wel wat laat om nu nog sponsoren te zoeken voor zaterdag...
Seriously?
Een link naar je donatiepagina? Dat kan alleen in de stories als je veel volgers hebt. Daarom lees je zo vaak: “link in bio”, omdat het niet rechtstreeks kan.

Ik vind dat als volger het fijne aan Instagram.
MeredithGrey schreef:
17-09-2019 10:59
Ik snap je ook niet helemaal. Maar een link kun je niet in je post plaatsen (althans niet een klikbare link). In je story's kan dat pas vanaf 10 k volgers.
Ik lees nu ook dat ik dan beter story's kan gebruiken. Ga nog even verder zoeken, maar een link gaat dus helaas niet lukken.

(uiteraard heb ik al via andere wegen geoeg sponsors gevonden, maar op deze manier kan ik ook wat familie bereiken die ik niet vaak persoonlijk spreek en waar ik wel van denk dat ze iets willen bedragen)
Alle reacties Link kopieren
sneeuwwitje80 schreef:
17-09-2019 12:30
(uiteraard heb ik al via andere wegen geoeg sponsors gevonden, maar op deze manier kan ik ook wat familie bereiken die ik niet vaak persoonlijk spreek en waar ik wel van denk dat ze iets willen bedragen)
Kun je die familieleden niet gewoon even mailen? Of bellen?
Instagram lijkt me niet zo'n geschikt medium voor dit doeleinde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven