het grote SCHRIJF en LEES topic

20-09-2019 21:37 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle liefhebbers van lezen, verhalen (bedenken), bloggen en poëzie leek het me een leuk idee om dit te bundelen in één topic.

Een plek om je hersenspinsels te delen en andermans te lezen, opbouwende kritiek te plaatsen & ontvangen, leestips uit te wisselen en te verzamelen, en nieuwe inspiratie op te doen.

Veel plezier! :nerd:
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk idee! Lezen en verhalen schrijven vind ik echt leuk. Wat voor verhalen schrijf jij?
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te horen! Wat schrijf je zoal? En waar haal je inspiratie uit?
Ik schrijf af en toe korte verhalen, een mengelmoes van fantasy, misdaad, erotiek, horror en thriller. Dit delen met anderen vind ik echter heel moeilijk. Misschien herkenbaar?
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
20-09-2019 22:28
Leuk om te horen! Wat schrijf je zoal? En waar haal je inspiratie uit?
Ik schrijf af en toe korte verhalen, een mengelmoes van fantasy, misdaad, erotiek, horror en thriller. Dit delen met anderen vind ik echter heel moeilijk. Misschien herkenbaar?
Alleen als je het deelt komt je te weten wat de waarde ervan is en daar kan je dan weer van leren.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
20-09-2019 22:56
Alleen als je het deelt komt je te weten wat de waarde ervan is en daar kan je dan weer van leren.
Daar ben ik het niet zo mee eens, omdat het vaak ook smaakgebonden is. Ik schrijf niet voor anderen, puur voor mezelf.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 20-09-2019 23:35
0.85% gewijzigd
wij slapen nooit.
Bijna alles is smaakgebonden in het leven.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
20-09-2019 23:21
Bijna alles is smaakgebonden in het leven.
Daarom is het ook wijs dat je niet alles van anderen laat afhangen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
En gelukkig mag je daar zelf keuzes in maken. :)
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal gelijk in! Ik schrijf vooral fictie en kinderverhalen. Vaak negatieve reacties dat is wel jammer
Alle reacties Link kopieren
WATPADD is een leuke app voor fanfictie en beginnende schrijvers en daar kan je ook commentaar opgeven of ideeen uitwisselen
Alle reacties Link kopieren
MoreFun schreef:
22-09-2019 22:40
Helemaal gelijk in! Ik schrijf vooral fictie en kinderverhalen. Vaak negatieve reacties dat is wel jammer
Wat leuk Fun. Jammer van die negatieve reacties, waar krijg je die dan?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
*dubbele post
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 23-09-2019 13:17
93.94% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Tinkerbell1988 schreef:
22-09-2019 23:29
WATPADD is een leuke app voor fanfictie en beginnende schrijvers en daar kan je ook commentaar opgeven of ideeen uitwisselen
Bedankt voor de handige tip!
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
MoreFun schreef:
22-09-2019 22:40
Helemaal gelijk in! Ik schrijf vooral fictie en kinderverhalen. Vaak negatieve reacties dat is wel jammer.
Zijn dat wel mensen die in je doelgroep vallen dan? :biggrin:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven