Grote video-bestanden

21-09-2019 22:26 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Voor een werkproject zal ik veel en soms grote videobestanden van mensen gaan ontvangen. Hebben jullie misschien tips hoe ik dit het beste kan organiseren (het is de eerste keer dat ik met zulke videobestanden werk en ben ook niet erg handig met dit soort dingen)? Via WeTransfer gaat het denk ik niet, dus is dropbox dan misschien een idee? En hoe kan ik ervoor zorgen dat de mensen die de videobestanden gaan sturen, niet elkaars bestanden kunnen zien? Alvast dank!
Alle reacties Link kopieren
Hoe groot zullen deze bestanden ongeveer zijn? Of nog geen idee daarvan?
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Hoe groot is groot?
Alle reacties Link kopieren
Voor dropbox hebben alle mensen dan een betaald account nodig, maar het werkt fijn.

Via myairbridge kun je grotere bestanden versturen dan via wetransfer.
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
21-09-2019 23:14
Hoe groot zullen deze bestanden ongeveer zijn? Of nog geen idee daarvan?
Ongeveer 75 mensen zullen gedurende twee weken dagelijks minimaal een paar minuten filmen met hun mobiel en die bestanden naar mij sturen...
Alle reacties Link kopieren
Reiwa schreef:
21-09-2019 23:44
Voor dropbox hebben alle mensen dan een betaald account nodig, maar het werkt fijn.

Via myairbridge kun je grotere bestanden versturen dan via wetransfer.
Dankjewel voor de tip!!
Alle reacties Link kopieren
Renee_ schreef:
22-09-2019 03:42
Ongeveer 75 mensen zullen gedurende twee weken dagelijks minimaal een paar minuten filmen met hun mobiel en die bestanden naar mij sturen...
Een paar minuten is waarschijnlijk niet meer dan 2 gb, dus dan kun je het gewoon via wetransfer doen!
Alle reacties Link kopieren
Hoewel, ik zie nu dat je evt meerdere fragmenten van 75 mensen per dag krijgt, dat zijn 1500 fragmenten. Dan download je je helemaal gek, niet doen.

Ik zou een FTP server in laten richten, met per gebruiker 1 mapje. Iedereen kan daar vrij gemakkelijk zijn spullen naar uploaden. Kijk heel goed hoe je al deze data verwerkt. Laat mensen allemaal dezelfde bestandsnaam kiezen (bijvoorbeeld: [naam uploader_datum_onderwerp] en laat ze evt per filmpje beschrijven wat erin staat, met de tijdcodes erbij. Anders is het niet te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik adviseer om eens naar opensource cloud software te kijken. Die zijn gratis en vaak nog beter dan betaalde opties.
Alle reacties Link kopieren
Reiwa schreef:
22-09-2019 07:26
Hoewel, ik zie nu dat je evt meerdere fragmenten van 75 mensen per dag krijgt, dat zijn 1500 fragmenten. Dan download je je helemaal gek, niet doen.

Ik zou een FTP server in laten richten, met per gebruiker 1 mapje. Iedereen kan daar vrij gemakkelijk zijn spullen naar uploaden. Kijk heel goed hoe je al deze data verwerkt. Laat mensen allemaal dezelfde bestandsnaam kiezen (bijvoorbeeld: [naam uploader_datum_onderwerp] en laat ze evt per filmpje beschrijven wat erin staat, met de tijdcodes erbij. Anders is het niet te doen.
Oooh, dankjewel voor alle tips!
Alle reacties Link kopieren
Puz_n_Boots schreef:
22-09-2019 16:49
Ik adviseer om eens naar opensource cloud software te kijken. Die zijn gratis en vaak nog beter dan betaalde opties.
Ook dankjewel voor het advies!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven