Ergelijke facebookberichten deel 6

04-10-2019 10:44 2270 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Van plaatjes die het eerste product in de po van het kleine wondertje laten zien tot ellenlange slecht geschreven verhalen, die toch maar door 5% van de vrienden gedeeld worden. Wat kwam jij tegen op facebook vandaag?

Afbeelding


Een groot deel van de vorige ergernissen is hier te vinden digi/ergerlijke-facebookberichten-deel- ... #p30455537
Later is nu
Al die plaatjes met "Deze mensen nemen je vanavond mee uit eten, krijgen tien kinderen enz."
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh ja, vreselijk.

Van de week,"alle vrouwen met een o, u, i, a of e in hun naam zijn stout" Dat zijn dus gewoon alle klinkers en dus (bijna) alle vrouwen. :P
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor al mijn vrienden, zowel dichtbij als ver weg. Eén van de langste berichten die ik wellicht ooit op Facebook zal plaatsen. Ieder van ons maakt op een gegeven moment wel eens harde tijden mee. Het leven is niet gemakkelijk. Maar bedenk het volgende: wist je dat de mensen die het sterkste zijn meestal de gevoeligste zijn? Dat zij die het meeste vriendelijkheid en zachtheid betonen de eerste zijn die mishandeld worden? Wist je dat zij die altijd klaar staan voor anderen meestal degenen zijn die het meeste hulp kunnen gebruiken? Wist je dat de moeilijkste woorden om uit te spreken zijn “ik hou van je”, “het spijt me” en “help me”? Soms moet je achter de glimlach van iemand kunnen kijken om te zien hoeveel pijn hij lijdt. Aan al mijn vrienden die momenteel door een dal gaan, laat ons met een intentielawine beginnen. Wij kunnen allemaal positieve intenties gebruiken. Met alle begrip als ik uw naam niet zie verschijnen. Mag ik mijn vrienden, waar zij zich ook mogen bevinden, zo goed te willen zijn deze tekst te kopiëren en te plakken in hun status voor een uur, om een moment van troost en steun te zijn voor iedereen met problemen op gebied van gezin, gezondheid, moeilijkheden, werk, zorgen allerhand, en net nu behoefte hebben aan wat morele steun. Doe het voor ons allemaal, want niemand is immuun! Ik hoop dit op de tijdlijn van al mijn vrienden te zien als morele steun. Ik weet dat sommigen dit zeker zullen doen! Ik deed het voor een vriend(in) en dat kan jij ook. Deze tekst dus kopiëren en plakken, niet delen !!
Afbeelding

Van iemand die ik toch écht hoger had ingeschat.
Verbazingwekkend soms wat voor poep mensen delen.
Alle reacties Link kopieren Quote
lise1985 schreef:
11-10-2019 12:15
Al die plaatjes met "Deze mensen nemen je vanavond mee uit eten, krijgen tien kinderen enz."
Inderdaad gelijk blokkeren. Jammer, dat het altijd dezelfde zijn die zoiets leuk vinden.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
ik ben blij hoor met alle boeren in ons land.

Maar ik wordt zo bekogeld van alle kanten met statussen erover! In alle soorten en maten please!

Vast niet de enige
Never stop making wishes♡
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb iemand op facebook die alleen maar screenshots van haar eigen (niet interessante) tweets plaatst. Sommige screenshots van tweets posts ze ook op LinkedIn. Overal zonder extra tekst, echt alleen de screenshot en that's it.
Alle reacties Link kopieren Quote
Chardo schreef:
17-10-2019 20:34
ik ben blij hoor met alle boeren in ons land.

Maar ik wordt zo bekogeld van alle kanten met statussen erover! In alle soorten en maten please!

Vast niet de enige
En veel van die mensen, die zo vreselijk blij zijn met boeren, klagen ook vaak over de hoge prijzen van het eten. Oh, wat zijn we blij.
Later is nu
Horror-Clown schreef:
17-10-2019 12:24
Afbeelding

Van iemand die ik toch écht hoger had ingeschat.
Verbazingwekkend soms wat voor poep mensen delen.
:rofl: pikken onze banen
Alsof werkgevers je niet overal van de straat naar binnen trekken om te komen werken.
“ Goed bezig 👊🤬 precies

Dit pleuris land is reddeloos verloren!
Rookruimtes worden per direct verboden!! Eerst de mensen op kosten jagen voor een verplichte rookruimte, die nu moet worden afgeschaft! Zwarte piet die door een handjevol jankers de nek om wordt gedraaid, negerzoen mag niet meer, indiaantje spelen is racistisch, op het treinstation mag niet meer omgeroepen worden met "dames en heren", kinderspeelgoed mag niet meer aangeduid worden of het voor jongetjes of meisjes is, de Efteling wordt geterroriseerd door een aantal bloedzuigers die de poppen racistisch vinden, jihadstrijders die hun Nederlandse paspoorten terug krijgen, uitgeprocedeerde asielzoekers krijgen ingerichte huizen, echtparen die 60 jaar bij elkaar zijn worden uit elkaar gerukt, de zorg en de huurprijzen van een huis is niet meer te betalen, je mag geen houtkachel meer, genderneutrale toiletten, en ga zo maar door! Echt een heerlijk land om te wonen!”

Die heb ik ook maar op niet zichtbaar gezet. Het is helaas hele naaste familie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Klinkt inderdaad als een goed land om te wonen ;-))

Behalve dat stukje van dat echtpaar en die huren.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Een bericht van een garagehouder;

,,⛔️ FORMELE WAARSCHUWING⛔️

Tank GEEN E10 brandstof.

Iedereen in de automotive branche is het er over eens; E10 is funest voor -elke- motor. Oud, nieuw, allemaal.

Ethanol is hoogst corrosief en zorgt voor verhoogd brandstofverbruik (NU AL zien wij meer dan 10% stijging)

Deze rommel gaat brandstofpompen, sensoren, filters, injectoren etc kapot maken. Dit alles terwijl 'moderne' Brussel-gepushte direct ingespoten motoren al absoluut geen hulp nodig hebben om kapot te gaan. Ter illustratie, een normale injector (2001 BMW) kost €67, een directe injector (2014 BMW) kost €277 (ex 21% BTW)
Normale gaan 40 jaar mee, directe soms maar 4 jaar. Er zitten 4-8 stuks in een gemiddelde auto, montage is 3-6 uur werk dus een reparatie van €1.500 - €2.500 is helemaal geen uitzondering, mits geen gevolgschade heeft plaatsgevonden.

Bovendien is de brandstof niet goedkoper geworden, ondanks dat ethanol een factor 24 goedkoper is dan benzinebestanddelen.

⚠️NIET KLAGEN BIJ UW GARAGEHOUDERS INDIEN U €300 AFSLEEPKOSTEN EN €3.000 REPARATIEKOSTEN MOET BETALEN⚠️

Wij verzinnen dit ook niet!

Klachten kunt u richten naar;

M. Rutte
Binnenhof 1
2513AA
s' Gravenhage. "

Volgens mij rijden ze in heel veel landen al jaren op benzine met 10% ethanol. In Cuba rijden alle Cubanen op dit mengsel sinds de tijd van Casto!
Maar heb dit bericht al 4 keer gedeelt gezien :|
Sjemig..
Ik heb iemand in mijn lijst die ELKE dag 'nog zoveel dagen en dan is het kerst' post :facepalm:
Pepermint_Patty schreef:
20-10-2019 21:43
Een bericht van een garagehouder;

,,⛔️ FORMELE WAARSCHUWING⛔️

Tank GEEN E10 brandstof.

Iedereen in de automotive branche is het er over eens; E10 is funest voor -elke- motor. Oud, nieuw, allemaal.

Ethanol is hoogst corrosief en zorgt voor verhoogd brandstofverbruik (NU AL zien wij meer dan 10% stijging)

Deze rommel gaat brandstofpompen, sensoren, filters, injectoren etc kapot maken. Dit alles terwijl 'moderne' Brussel-gepushte direct ingespoten motoren al absoluut geen hulp nodig hebben om kapot te gaan. Ter illustratie, een normale injector (2001 BMW) kost €67, een directe injector (2014 BMW) kost €277 (ex 21% BTW)
Normale gaan 40 jaar mee, directe soms maar 4 jaar. Er zitten 4-8 stuks in een gemiddelde auto, montage is 3-6 uur werk dus een reparatie van €1.500 - €2.500 is helemaal geen uitzondering, mits geen gevolgschade heeft plaatsgevonden.

Bovendien is de brandstof niet goedkoper geworden, ondanks dat ethanol een factor 24 goedkoper is dan benzinebestanddelen.

⚠️NIET KLAGEN BIJ UW GARAGEHOUDERS INDIEN U €300 AFSLEEPKOSTEN EN €3.000 REPARATIEKOSTEN MOET BETALEN⚠️

Wij verzinnen dit ook niet!

Klachten kunt u richten naar;

M. Rutte
Binnenhof 1
2513AA
s' Gravenhage. "

Volgens mij rijden ze in heel veel landen al jaren op benzine met 10% ethanol. In Cuba rijden alle Cubanen op dit mengsel sinds de tijd van Casto!
Maar heb dit bericht al 4 keer gedeelt gezien :|
Tja, je moet toch ergens over janken
Kwebbeltje91 schreef:
20-10-2019 21:55
Sjemig..
Ik heb iemand in mijn lijst die ELKE dag 'nog zoveel dagen en dan is het kerst' post :facepalm:
Echt een overrated feest, kerst.
-Darkside- schreef:
21-10-2019 07:42
Echt een overrated feest, kerst.

Jep. En sinds mijn ouders gescheiden zijn geef ik er al helemaal niets meer om.
Kwebbeltje91 schreef:
20-10-2019 21:55
Sjemig..
Ik heb iemand in mijn lijst die ELKE dag 'nog zoveel dagen en dan is het kerst' post :facepalm:
OMG, nou die heeft er zin in :biggrin:
Ik irriteer me dood aan zo’n gast die fanatiek sport. Hele trainingschema’s worden geplaatst, foto’s, resultaten. (Iedere dag) Waarom moet je dat allemaal op FB delen?
Doubletree20 schreef:
21-10-2019 19:00
OMG, nou die heeft er zin in :biggrin:
Haha echt he :P
Alle reacties Link kopieren Quote
“Wat een dag vandaag knallende koppijn maar komt goed licht aan het weer denk ik net even paracetamol in genomen en hopen dat het zakt!!”

“Word je om 5 uur wakker lig je nog even een tijdje wakker denk je ga toch echt nog even een uurtje liggen val weer in slaap tot half 11 dat heeft je lichaam het toch echt nog nodig!!
Fijne dag allemaal!”

“Vandaag weer vrijwillers tijd dus reageer wat later!! Fijns dag allemaal”


Natuurlijk samen met de Goedemorgen/middag/avond plaatjes.

Apart genoeg reageren er ook best veel mensen elke dag. Al lijkt het nu ik dit allemaal samen zie een beperkt iemand, maar dat is ze zeker niet..
Oh god iemand op mijn tijdlijn deelt steeds wat ze die dag gekookt heeft. Van die tot snot gekookte sperziebonen geen culinaire hoogstandjes. En elke keer zie je hoe super smerig dat gasfornuis is.
Doubletree20 schreef:
21-10-2019 19:02
Ik irriteer me dood aan zo’n gast die fanatiek sport. Hele trainingschema’s worden geplaatst, foto’s, resultaten. (Iedere dag) Waarom moet je dat allemaal op FB delen?
Doet me hieraan denken

https://www.youtube.com/watch?v=GwP504Vit28
Alle reacties Link kopieren Quote
Kwebbeltje91 schreef:
21-10-2019 07:48
Jep. En sinds mijn ouders gescheiden zijn geef ik er al helemaal niets meer om.
Ja dit. Ik begrijp je 100%
Daarnaast WHY OH WHY.. wat verwacht hij? Reacties? Ook na de 10e update??
Never stop making wishes♡
Horror-Clown schreef:
21-10-2019 22:02
Doet me hieraan denken

https://www.youtube.com/watch?v=GwP504Vit28
Haha, inderdaad! :-D
Van het weekend iemand die uit eten was en een foto plaatste van een leeg bord met alleen wat restjes wat er zo smerig uit zag. Nou ben ik sowieso niet van het foto's plaatsen van onnozele dingen maar plaats dan een foto van je bord voordat je begint met eten.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven