Ergelijke facebookberichten deel 6

04-10-2019 10:44 2270 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Van plaatjes die het eerste product in de po van het kleine wondertje laten zien tot ellenlange slecht geschreven verhalen, die toch maar door 5% van de vrienden gedeeld worden. Wat kwam jij tegen op facebook vandaag?

Afbeelding


Een groot deel van de vorige ergernissen is hier te vinden digi/ergerlijke-facebookberichten-deel- ... #p30455537
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
22-02-2021 17:52
Heb jij mijn schoonzus op Facebook O_O die heeft van die periodes dat ze dat doet


Wie weet...

Elke week een andere profielfoto, altijd vanuit dezelfde hoek?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
22-02-2021 19:59
Wie weet...

Elke week een andere profielfoto, altijd vanuit dezelfde hoek?
Dat hou ik niet bij

Ze was eerst onder de naam beginnende met een P actief later werd dat C en nu weer P
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
22-02-2021 20:04
Dat hou ik niet bij

Ze was eerst onder de naam beginnende met een P actief later werd dat C en nu weer P


Nee, dan is ze het niet.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
Pffff.
Je kunt op Facebook een soort test doen om te kijken welk liedje op jou slaat.
Wat een draken van teksten komen daaruit zeg.
Een tante van mij (beetje een dramaqueen altijd) plaatste dit:

Daar gaat ze - Clouseau

(Naam tante) heeft nooit om veel gevraagd, het enige wat ze wil is een eenvoudig leven vol liefde en tevredenheid. Ze speelt een essentiële rol in het leven van veel mensen en staat vaak onder druk, maar ze glimlacht, zelfs als ze verdrietig is. Soms lacht ze, soms huilt ze. Haar leven is niet altijd makkelijk geweest, uitdagingen gaat ze niet uit de weg.


En dan schrijft ze erboven: 'Klopt als een bus'.

Ik moest echt even gaan liggen, na het lezen van zoveel misselijkmakends.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.youtube.com/watch?v=BFugEoNNUFc
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
@Lotte35; oh, echt verschrikkelijk al die testen he. Ik heb mensen in m’n vriendenlijst die dagelijks zo’n test doen. Ze zijn 100% betrouwbaar, 97% sterk, 213% loyaal en ga zo maar door en ga zo maar door :facepalm:

Ik heb een dame op facebook die aan de drugs is, en zogenoemd “lid” is van de QAnon-beweging. Niet alleen Corona is nep, maar onze Minister President is pedofiel en drinkt kinderbloed, om maar even te illustreren hoe diep ze erin zit. Ik heb steeds meer moeite met negeren, dus denk eraan de beste dame te verwijderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
07-03-2021 12:10
Pffff.
Je kunt op Facebook een soort test doen om te kijken welk liedje op jou slaat.
Wat een draken van teksten komen daaruit zeg.
Een tante van mij (beetje een dramaqueen altijd) plaatste dit:

Daar gaat ze - Clouseau

(Naam tante) heeft nooit om veel gevraagd, het enige wat ze wil is een eenvoudig leven vol liefde en tevredenheid. Ze speelt een essentiële rol in het leven van veel mensen en staat vaak onder druk, maar ze glimlacht, zelfs als ze verdrietig is. Soms lacht ze, soms huilt ze. Haar leven is niet altijd makkelijk geweest, uitdagingen gaat ze niet uit de weg.


En dan schrijft ze erboven: 'Klopt als een bus'.

Ik moest echt even gaan liggen, na het lezen van zoveel misselijkmakends.
Ik heb ook een kennis die altijd dat soort testjes van Fb publiceert en iedere goede eigenschap die er genoemd wordt klopt als een bus.. het is een heel bijzonder mens.. ik was vroeger bevriend met haar maar heb dat afgesloten tot kennissen op FB en elkaar tegen komen op straat. Vreselijk vermoeiend euhhh bijzonder mens is het.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren Quote
Lotte35 schreef:
07-03-2021 12:10
Pffff.
Je kunt op Facebook een soort test doen om te kijken welk liedje op jou slaat.
Wat een draken van teksten komen daaruit zeg.
Een tante van mij (beetje een dramaqueen altijd) plaatste dit:

Daar gaat ze - Clouseau

(Naam tante) heeft nooit om veel gevraagd, het enige wat ze wil is een eenvoudig leven vol liefde en tevredenheid. Ze speelt een essentiële rol in het leven van veel mensen en staat vaak onder druk, maar ze glimlacht, zelfs als ze verdrietig is. Soms lacht ze, soms huilt ze. Haar leven is niet altijd makkelijk geweest, uitdagingen gaat ze niet uit de weg.


En dan schrijft ze erboven: 'Klopt als een bus'.

Ik moest echt even gaan liggen, na het lezen van zoveel misselijkmakends.
Ik kan het nooit laten en klik ook vaak op dit soort testjes. Maar dan heb ik de uitslag en echt niet dat ik dat bekend ga maken hoor, dat vind ik dan gênant. Ongeacht de uitslag :-$
Alle reacties Link kopieren Quote
Blauwetrui schreef:
22-02-2021 17:54
Oh ja zo herkenbaar! Of mensen die zeggen dat ze in het ziekenhuis zijn, en als er dan gereageerd wordt: "Dat is privé"
:bonk:
O zoooo vervelend. Deel het dan niet als het toch niet wil zeggen.
Ik denk ook altijd meteen dat mensen dan een heel gênant probleem hebben, ze moeten genitale wratten laten verwijderen of iets dergelijks (ik kan me niet voorstellen dat ik de enige bent die zoiets denkt) en dat wil je toch ook niet lijkt me.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Niet alleen die testen maar de hele flauwelul van Als je een A of een e in je naam hebt dan: moet je trakteren, drink je te veel wijn, ga je trouwen, krijg je binnenkort een kind en verzin nog maar wat.
99 % van de mensheid heeft wel een A of E in de naam
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
07-03-2021 18:19
Niet alleen die testen maar de hele flauwelul van Als je een A of een e in je naam hebt dan: moet je trakteren, drink je te veel wijn, ga je trouwen, krijg je binnenkort een kind en verzin nog maar wat.
99 % van de mensheid heeft wel een A of E in de naam
Klopt. Maar ik had vandaag wel zoiets, met een rij namen en mijn echte naam staat er nooit tussen. Maar vandaag wel! ik ga dit jaar een miljoen winnen! Dus die klopt vast wel :D
Alle reacties Link kopieren Quote
pearle schreef:
07-03-2021 16:36
Ik kan het nooit laten en klik ook vaak op dit soort testjes. Maar dan heb ik de uitslag en echt niet dat ik dat bekend ga maken hoor, dat vind ik dan gênant. Ongeacht de uitslag :-$
Haha dat heb ik ook altijd. Ik ga die dingen echt niet plaatsen. Al is het maar om de algoritmen dwars te zitten. (Of hoe het ook werkt of heet).
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
07-03-2021 17:11
O zoooo vervelend. Deel het dan niet als het toch niet wil zeggen.
Ik denk ook altijd meteen dat mensen dan een heel gênant probleem hebben, ze moeten genitale wratten laten verwijderen of iets dergelijks (ik kan me niet voorstellen dat ik de enige bent die zoiets denkt) en dat wil je toch ook niet lijkt me.
Maar echt..
Alle reacties Link kopieren Quote
Een kennis van me doet veel voor mensen die weinig te besteden hebben, wat heel goed is natuurlijk.

Maar meerdere keren per week vraagt ze óf via haar eigen facebook of via onze *woonplaats*groep aandacht voor haar Little free pantry, kaartjes/cadeautjes voor kinderen die jarig zijn, met kerst doet ze een oproep zodat ze zelf kerstpakketten kan samenstellen, voetbalplaatjes, of zoals deze tijd zegeltjes voor de mini's van de Lidl.

Allemaal goed bedoeld natuurlijk, maar die berichten raak je na enige tijd wel beu
SpringInhetveldje schreef:
07-03-2021 12:17
@Lotte35; oh, echt verschrikkelijk al die testen he. Ik heb mensen in m’n vriendenlijst die dagelijks zo’n test doen. Ze zijn 100% betrouwbaar, 97% sterk, 213% loyaal en ga zo maar door en ga zo maar door :facepalm:

Ik heb een dame op facebook die aan de drugs is, en zogenoemd “lid” is van de QAnon-beweging. Niet alleen Corona is nep, maar onze Minister President is pedofiel en drinkt kinderbloed, om maar even te illustreren hoe diep ze erin zit. Ik heb steeds meer moeite met negeren, dus denk eraan de beste dame te verwijderen.
Ja, nu pas?
noas_1993 schreef:
13-03-2021 21:49
Een kennis van me doet veel voor mensen die weinig te besteden hebben, wat heel goed is natuurlijk.

Maar meerdere keren per week vraagt ze óf via haar eigen facebook of via onze *woonplaats*groep aandacht voor haar Little free pantry, kaartjes/cadeautjes voor kinderen die jarig zijn, met kerst doet ze een oproep zodat ze zelf kerstpakketten kan samenstellen, voetbalplaatjes, of zoals deze tijd zegeltjes voor de mini's van de Lidl.

Allemaal goed bedoeld natuurlijk, maar die berichten raak je na enige tijd wel beu
Wat lief. Van haar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Facebook vriend is boos hond is weg gelopen en was gevonden dr mensen die de hond vonden hadden de dierenambulance gebeld en die hebben de hond opgehaald en daar het asiel gebracht omdat niemand de hond herkende.
Nu hebben ze de hond weer opgehaald maar moesten de kosten van de overnachting in het asiel en de dierenambulance betalen. Zn 40 euro en nu word het asiel in als geldwolf weg gezet (6)

Deze hond is nooit goed opgevoed en luisterd niet en is vaker weg gelopen.
Zat een beetje doelloos op fb te scrollen en commentaar te lezen. Ik belandde in de comments van een advertentie van een slager. Zegt iemand: ik wil geen dode dieren op mijn tijdlijn zien.

Ja prima hoor, maar 1) de adverteerder kan daar niks mee en 2) door erop te klikken en te posten denkt het algoritme dat je geïnteresseerd bent in dit product. Ze zal dus meer dode dieren te zien krijgen.

Domme doos.
Alle reacties Link kopieren Quote
Net als al die mensen die boos reageren op informatie over vegetarisch/veganistisch eten. Zoooo, die kunnen ook boos worden hoor! Buiten proportie. :rofl:
Later is nu
Dreamer schreef:
14-03-2021 11:34
Net als al die mensen die boos reageren op informatie over vegetarisch/veganistisch eten. Zoooo, die kunnen ook boos worden hoor! Buiten proportie. :rofl:
Afgelopen Sinterklaas gezien, er waren vegan chocoletters. Nou de reacties! Waarom al die producten toch dr waren en wat een onzin. En als je zo graag een chocoletter wilde omdat je t miste moest je maar een echte nemen (wat ook vaak over vleesvervangers hoort) mijn god wat een drama die mensen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Globe83 schreef:
14-03-2021 11:42
Afgelopen Sinterklaas gezien, er waren vegan chocoletters. Nou de reacties! Waarom al die producten toch dr waren en wat een onzin. En als je zo graag een chocoletter wilde omdat je t miste moest je maar een echte nemen (wat ook vaak over vleesvervangers hoort) mijn god wat een drama die mensen.

Nou, alsof er vanaf dat moment een jaar gevangenisstraf zit op het eten van een gehaktbal. Ze worden nergens toe gedwongen, de keus wordt alleen groter, maar ohjeesteljevoor... Zo sneu eigenlijk.
Later is nu
Die mensen hebben het gevoel dat veganisten/vegetariërs ze slecht vinden omdat ze dooie beesten eten, of misschien hebben ze in een diep donker hoekje toch een gevoelentje dat al dat vlees nooit goed kan zijn. In ieder geval: ze voelen zich aangesproken en dat is de schuld van die vegaknakkers.
Alle reacties Link kopieren Quote
-Darkside- schreef:
14-03-2021 10:49
Zat een beetje doelloos op fb te scrollen en commentaar te lezen. Ik belandde in de comments van een advertentie van een slager. Zegt iemand: ik wil geen dode dieren op mijn tijdlijn zien.

Ja prima hoor, maar 1) de adverteerder kan daar niks mee en 2) door erop te klikken en te posten denkt het algoritme dat je geïnteresseerd bent in dit product. Ze zal dus meer dode dieren te zien krijgen.

Domme doos.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Dreamer schreef:
14-03-2021 11:34
Net als al die mensen die boos reageren op informatie over vegetarisch/veganistisch eten. Zoooo, die kunnen ook boos worden hoor! Buiten proportie. :rofl:
Dan moet je de reacties op een post van de postcodeloterij eens lezen als die ah kaart in het najaar weer wordt uitgedeeld.
Die mensen kunnen sowieso niet lezen want je kunt er naast vega heel veel andere dingen voor bestellen.
Maar nee, alleen maar klagen dat ze die vega troep niet gaan eten. En de reacties van: je kunt ook pasta of fruit of ijs nemen , dat lezen ze niet, nee alleen maar klagen over vega.

jemig, gooi die kaart dan weg zeg
Hahaha! Ja met die kaarten! Ondankbaar werkelijk!

Naja en ze vergeten mensen die het graap ook willen eten maar niet kunnen door allergie of intolerantie... Ik heb vaak vegan in huis omdat er geen lactose in zit. En bv kinderen die wel een letter in de schoen willen maar een koemelk allergie hebben etc. Maar neeeeee vegan is heeeeel eng !!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven