Nieuweling op Instagram

22-10-2019 09:19 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen forummers!
Ik heb al een poos een insta account, om mijn dierbaren te volgen omdat het bij diegenen FB heeft ingehaald.
Zelf wil er ook dingen op gaan zetten dus heb ik de basisbeginselen even doorgenomen en ok, het lijkt me leuk om er actief mee aan de slag te gaan.
Wil het wel graag basic en bij mezelf houden en het niet te laten vervuilen door van alles en iedereen te gaan volgen, waardoor het net als mn FB straks niet meer te overzien is.

Vanuit mijn eigen interesses dan ook deze vraag: op de home page zie ik allemaal foto's en filmpjes van mensen waarvan ik eerst dacht dat ik met ze verbonden was maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Ik zie dus de hele tijd een filmpje van een moeder die haar peuter exploiteerd vlogs maakt met haar peuter in allerlei settings en dat soort zaken wil ik nou juist buiten mijn account houden.

Kun je dat uitzetten?

En verder:

Wie is er ook net begonnen met instagram?

Wie heeft er tips en tricks?

Is het überhaupt in te richten en is het onder controle te houden wat er naar je toe komt?

Ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
https://dut.moc9.com/how-block-someone-instagram
Je kon't altaid nog bakker worre
Je homepagina is die met het huisje. Daarin zie je het overzicht van alle mensen die je volgt (+ wat reclames).

De pagina met het zoekertje is een pagina waar je ideeën kunt opdoen om mensen te volgen. Ik denk dat je dat verwart met je homepagina.
Instagram is goed zuiver te houden door alleen mensen te volgen die je wilt volgen. Zet je account op slot, zodat je ook niet ineens door mensen gevolgd kan worden.
Alle reacties Link kopieren
Hoewel ik het dan soms best raar vind, als ik ineens gevolgd word door iemand met een slotje op z'n account. Maar goed, dat moet iedereen natuurlijk zelf weten.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik zit op in Instagram .maar begrijp ook niet alles.nog niet.maar veel meer hoef ik ook niet te weten.
Ik volg eerlijk gezegd mijn broers dochters.omdat zij zulke leuke kinderen hebben.
Kleintjes nog .als tieners zijn is het volgen denk ik ook afgelopen.zullen de kinderen n eigen account hebben misschien.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Nandina* schreef:
22-10-2019 09:36
Je homepagina is die met het huisje. Daarin zie je het overzicht van alle mensen die je volgt (+ wat reclames).

De pagina met het zoekertje is een pagina waar je ideeën kunt opdoen om mensen te volgen. Ik denk dat je dat verwart met je homepagina.
+ veel reclames!!!

Om de 2 a 3 posts van vrienden zie ik allerlei reclame voorbij komen. Net als in de stories. Zo irritant. Voor mij eigenlijk een reden om Insta weer van mn telefoon af te gooien, wordt niet goed van die reclames
Alle reacties Link kopieren
Als je er een tijdje op zit komt de app op de zoek-/suggestiepagina vanzelf met dingen die waarschijnlijk meer bij jou passen, gebaseerd op dingen die je volgt en liket.
Je kunt die pagina ook verversen door omlaag te swipen terwijl je helemaal bovenaan de pagina bent.
.
Tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven