Facebook verwijderen zonder wachtwoord en emailadres

29-10-2019 17:14 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een nieuw account ivm herkenbaarheid
Achtergrond: via internetdaten man leren kennen. Maandje gedate, alles leuk en aardig, toch niet helemaal mijn type. Aangegeven bij man, situatie loop volledig uit de hand met dreiging met geweld etcetera. Nog nooit zoiets meegemaakt, erg eng, aangifte gedaan. Ik was niet de eerste maar vooralsnog hebben ze te weinig concreets voor actie.

Probleem: Ik heb nog een oud Facebook-account dat ik al tijden niet meer gebruikt maar waar ik nog een grote hoeveelheid contacten op heb. Ex-date heeft gedreigd om mijn contacten te benaderen/foto's naar hen te sturen(veel spannender dan een zoen en een blote schouder wordt het niet, maar goed). Ik ervaar dit als erg intimideren en zou het echt heel vervelend vinden als bij wijze van spreken een oud collega mijn intieme beelden te zien krijgt.

Punt is dat ik het wachtwoord van het account niet meer heb, en ook het email-adres dat correspondeert kan ik niet meer in. Andere telefoon ook inmiddels. Ik heb zo'n open account dat je gewoon kan vinden, en waarvan je de vrienden ook kunt zien dus ik ben een makkelijke prooi. Net al alle wachtwoorden die ik mogelijkerwijs kan bedenken ingevoerd, maar zonder succes.

Heeft iemand de briljante methode om mijn account asap uit de lucht te krijgen? Zowel email-adres als account zijn mijn echte naam, dus ik kan bewijzen dat ik het ben. Tot nu toe geen respons van Facebook op mijn vraag. Je zou echt mijn persoonlijke held zijn, deze dreiging voelt echt heel rot.
Alle reacties Link kopieren
Ook van telefoon nummer veranderd? Heb je sowieso een telefoon nummer gekoppeld aan je fb account?

Rot probleem!
Alle reacties Link kopieren
Heb je niet toevallig nog oude devices of bij je ouders oid waar je inloggevens op bewaard staan?
https://www.techlicious.com/tip/how-to- ... k-account/

How to Delete an Old Facebook Account When You Can't Log In

[...]

2. Use Facebook’s Trusted Friends feature
If you can’t access the email address or phone number on your account, your only other hope is Facebook’s Trusted Friends feature. Launched in 2013, Trusted Friends lets you regain access to your account in case of forgotten credentials by asking three “trusted friends” to supply a reset code. The big problem with Trusted Friends is that you had to have set it up in advance for your account, which very few people have done, according to a quick check I did of my friends and other random accounts.
^moet je wel vooraf ingesteld hebben.

En anders:

3. Report your old account as fake
While Facebook makes deleting an old account difficult, thanks to the proliferation of Facebook account spoofing, deleting a fake account is far easier. So one of our clever readers told us in the comments he reported his old account as fake and it was quickly deleted. Another reader also had success going this route.

To report your old account as fake:

Go to the profile of your old account
Click the three little dots on the bottom right of the cover photo and select "Give feedback or report this profile"
Click on "Pretending to Be Someone" and then click "Me"
Let us know in the comments if this method works for you, too.
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 29-10-2019 18:13
90.28% gewijzigd
Misschien heb je hier iets aan? (zie punt 2 en 3)

How to Delete an Old Facebook Account When You Can't Log In


Edit: iemand was me voor :$
Melden als fake account en hopen dat FB het blokkeert?

Naar zeg!
Alle reacties Link kopieren
Sta je niet ergens nog ingelogd op je account of met je mailadres op een oude computer of telefoon? Anders alvast de contacten zoveel mogelijk via een andere weg benaderen of ze je willen ontvrienden.
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet een poging doen om toch weer in het mailaccount te kunnen? Weet je daarvan ook geen wachtwoord meer? Of is het een werkaccount waar je niet meer in kunt ofzo ?
Alle reacties Link kopieren
https://m.facebook.com/help/132243923516844

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven