Telefoon trilt bij appjes

30-10-2019 22:21 42 berichten
Wie weet hoe ik het trilgeluid als er een appje komt uit kan zetten? Dit was nooit maar laatst heeft mijn telefoon buiten mij om een soort update gedaan en ik word er wakker van (gebruik mijn telefoon ook als wekker) en vind het seauouiseau niet fijn. Maar in Whatsapp staat trillen al uit, wat kan ik nog meer doen?
ja, ik leg de telefoon in de schuur tegenwoordig
Okee dan ga ik wel in de schuur slapen
Alle reacties Link kopieren
Meldingen uitschakelen bij instellingen /apps?
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het handig om even te zeggen wat voor merk het is ;-)
Als je een iPhone hebt bij instellingen > horen en voelen, trillen bij geluid uit.
anoniem_636927fde3969 wijzigde dit bericht op 30-10-2019 22:24
16.44% gewijzigd
Meds dit is dus precies het pestgedrag waar we met z'n allen zo genoeg van hebben. Ik stel een serieuze vraag over iets wat me dwars zit. Ik geef zelfs al aan dat ik heel gevoelig ben en de dingen heel erg binnenkomen.
Ehm one plus! Sorry :)
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik mijne ook als wekker ,ik stel altijd "niet storen " in tot mijn wekker gaat ( en als ik dan niet wakker wordt van de wekker wordt ik het wel van de meldingen )
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
When all else fails...

Afbeelding
Is ie opgeladen? Bij mij doet ie dat (Samsung) namelijk als ie onder de 15% is... (en wel aan de lader ligt).

Heb je alles uit staan? Groepsgesprekken en losse appgroepen? Dat zijn twee verschillende instellingen/menu's in Whatsapp.
anoniem_370114 wijzigde dit bericht op 30-10-2019 22:27
48.41% gewijzigd
Murrmurr schreef:
30-10-2019 22:24
Meds dit is dus precies het pestgedrag waar we met z'n allen zo genoeg van hebben. Ik stel een serieuze vraag over iets wat me dwars zit. Ik geef zelfs al aan dat ik heel gevoelig ben en de dingen heel erg binnenkomen.
ja daarom geef ik ook een heel duidelijk en praktische en 100 % effectief antwoord: leg dat ding in de schuur
Byrma schreef:
30-10-2019 22:24
Ik gebruik mijne ook als wekker ,ik stel altijd "niet storen " in tot mijn wekker gaat ( en als ik dan niet wakker wordt van de wekker wordt ik het wel van de meldingen )
Dit klinkt ideaal!
Open WhatsApp. Tik op de drie stippen die je rechtsbovenaan ziet.
Tik op instellingen. Tik op meldingen. Tik op trillen. Tik op uit.
Succes!
Tijdschriftenverslindster schreef:
30-10-2019 22:28
Open WhatsApp. Tik op de drie stippen die je rechtsbovenaan ziet.
Tik op instellingen. Tik op meldingen. Tik op trillen. Tik op uit.
Succes!
In whatsapp staat trillen al uit zegt ze.

(Sorry Murrmurr, ik doe even de aanname dat je een zij bent ;-D)
Tijdschriftenverslindster schreef:
30-10-2019 22:28
Open WhatsApp. Tik op de drie stippen die je rechtsbovenaan ziet.
Tik op instellingen. Tik op meldingen. Tik op trillen. Tik op uit.
Succes!
Ja nee die stond dus altijd al uit, dat is juist het gekke. Maar ik heb nu niet storen aangezet tot m'n wekker gaat, daarmee is het snachts in ieder geval opgelost. Bloedirritant als je net insukkelt.
COtweepuntnul schreef:
30-10-2019 22:30
In whatsapp staat trillen al uit zegt ze.

(Sorry Murrmurr, ik doe even de aanname dat je een zij bent ;-D)
Geeft niks, dat deden mijn ouders ook
Alle reacties Link kopieren
Ja, hier ook "niet storen"
Ik heb hem zo ingesteld dat hij vanzelf op niet storen gaat om 23:00, en weer aan om 9:00.
Ik heb zelfs kunnen instellen dat mijn moeder en mijn zusje mij als enige wel kunnen bellen 's nachts. Die komen er doorheen. (Mijn moeder is erg ziek)
Ik heb maar een goedkope Huawei, zou zeker kijken of jij ook zo'n functie hebt.
Echt ideaal.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Murrmurr schreef:
30-10-2019 22:30
Ja nee die stond dus altijd al uit, dat is juist het gekke. Maar ik heb nu niet storen aangezet tot m'n wekker gaat, daarmee is het snachts in ieder geval opgelost. Bloedirritant als je net insukkelt.
Sorry; ik zie dat ik daaroverheen gelezen heb. Bij mij was die na update nl. automatisch van uit naar aan gezet.
Murrmurr schreef:
30-10-2019 22:30
Ja nee die stond dus altijd al uit, dat is juist het gekke. Maar ik heb nu niet storen aangezet tot m'n wekker gaat, daarmee is het snachts in ieder geval opgelost. Bloedirritant als je net insukkelt.
Bij instellingen voor groepen ook uitgezet?
Ik moet dan naar beneden scrollen, dan nog een keer dat instellen.
COtweepuntnul schreef:
30-10-2019 22:33
Bij instellingen voor groepen ook uitgezet?
Ik moet dan naar beneden scrollen, dan nog een keer dat instellen.
Voor de zoveelste keer vandaag ik hoor niet bij groepjes! Maar ik zal toch eens checken voor de zekerheid
Nee ik heb geen aparte instellingen voor groepen.
Heb je misschien een bepaald profiel ingesteld? Die instellingen krijgen namelijk voorrang boven de app-instellingen.
RikM schreef:
30-10-2019 22:37
Heb je misschien een bepaald profiel ingesteld? Die instellingen krijgen namelijk voorrang boven de app-instellingen.
RikM ik zou niet eens weten hoe dat moet!
Murrmurr schreef:
30-10-2019 22:37
Nee ik heb geen aparte instellingen voor groepen.
Ok dat is gek... dat is standaard dacht ik. Zouden er wel moeten zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven