Agenda voor sporten

08-11-2019 20:43 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zwem sinds kort weer en ben lid van de sportschool, doe voornamelijk groepslessen.

Maar nu zijn al die tijden wisselend, ik werk onregelmatig, evenals poezeman en ik werk op meerdere plekken.

Ik heb al een digitale gedeelde agenda van Google met poezeman. Maar om daar alle sporturen in te zetten, dat wordt zo onoverzichtelijk!

Ik zoek dus naar iets waar ik alles in kan zetten qua sporten. Ik blijf nu op websites van zwembaden en de sportschool kijken naar uren, schiet niet op haha.

En het liefst digitaal... wie heeft de gouden tip?

(Een regelmatig leven zou makkelijker zijn maar helaas :-))
Alle reacties Link kopieren
de agenda op je telefoon?

Mijn sportschool heeft een app,daar schrijf ik me in voor WOD's en alles staat bij elkaar
Alle reacties Link kopieren
Je kunt sport toch gewoon een andere kleur geven? Of de tijden bij je notities.
Alle reacties Link kopieren
Geesina schreef:
08-11-2019 20:49
Je kunt sport toch gewoon een andere kleur geven? Of de tijden bij je notities.
Ik heb al 3 werkplekken die ik in verschillende kleuren zet, priveafspraken in een andere kleur en poezeman heeft een kleur. Dat zijn er al 5.

En vaak werk ik op 1 dag op 2 plekken, poezeman werkt veel en dan hebben we savonds nog een feestje. Dan heb je al 4 kleuren op 1 dag :-(
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
08-11-2019 20:48
de agenda op je telefoon?

Mijn sportschool heeft een app,daar schrijf ik me in voor WOD's en alles staat bij elkaar
Die gebruik ik al, mijn sportschool heeft helaas geen app.
Alle reacties Link kopieren
Op een post-it papiertje in de gang?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Als je je werktijden in je agenda zet, in 1 kleur, dan is er voldoende ruimte voor je sportafspraken/sociale activiteiten.

De specifieke werktijden/werkplekken kun je in een werkagenda kwijt (digitaal of analoog).
Nandina* schreef:
08-11-2019 21:14
Als je je werktijden in je agenda zet, in 1 kleur, dan is er voldoende ruimte voor je sportafspraken/sociale activiteiten.

De specifieke werktijden/werkplekken kun je in een werkagenda kwijt (digitaal of analoog).
In een digitale agenda kun je vaak ook de locatie vermelden. Dan zijn er inderdaad niet meerdere kleuren nodig.
Alle reacties Link kopieren
MevrKakel schreef:
08-11-2019 21:44
In een digitale agenda kun je vaak ook de locatie vermelden. Dan zijn er inderdaad niet meerdere kleuren nodig.
Snap ik. Alleen ik werk voor verschillende organisaties, waarbij ik uren declareer.

Vb. Rood is organisatie A. Daar horen verschillende locaties bij met verschillende uren.
Blauw is organisatie B enz.

En dan heb ik binnen 1 organisatie 2 kleuren ivm 2 functies.
Alle reacties Link kopieren
Nandina* schreef:
08-11-2019 21:14
Als je je werktijden in je agenda zet, in 1 kleur, dan is er voldoende ruimte voor je sportafspraken/sociale activiteiten.

De specifieke werktijden/werkplekken kun je in een werkagenda kwijt (digitaal of analoog).
Ik heb geen werk waarbij ik een computer gebruik. Ben vooral onderweg of in gesprek met mensen.
Een werkagenda wordt dan dubbelop.
Oké. Dan is er geen oplossing en gaat het zoals het nu ook gaat.
Alle reacties Link kopieren
Een extra agenda toevoegen aan je app met alle lestijden die je niet met poezeman deelt? In mijn app (ook google calendar) kan ik agenda's ook uitzetten als ik er even niet in geinteresseerd ben.
Eventueel kan je een sportles verplaatsen naar je prive/gedeelde agenda als je besluit de les te gaan volgen zodat poezeman dat ook kan zien.
Alle reacties Link kopieren
masatu schreef:
08-11-2019 23:23
Een extra agenda toevoegen aan je app met alle lestijden die je niet met poezeman deelt? In mijn app (ook google calendar) kan ik agenda's ook uitzetten als ik er even niet in geinteresseerd ben.
Eventueel kan je een sportles verplaatsen naar je prive/gedeelde agenda als je besluit de les te gaan volgen zodat poezeman dat ook kan zien.
Dit. Mijn sporturen zijn een aparte digitale agenda en als ik die wil zien voeg ik m toe aan de zichtbaarheid. Dan ziet mn agenda er ineens heel vol uit ja maar normaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet gewoon ad hoc een les volgen waar nog plaats is? Of moet het allemaal zo ontzettend gepland?
Alle reacties Link kopieren
tom30 schreef:
12-11-2019 18:58
Kun je niet gewoon ad hoc een les volgen waar nog plaats is? Of moet het allemaal zo ontzettend gepland?
Dat kan. Maar het probleem is dat ik dan constant moet kijken welke les er is, hoe laat de zwembaden open zijn enz enz. Als ik die uren ergens kan noteren, dan kan ik met 1 druk op een knop dat zien.

Dus er is niks gepland aan van mijn kant, ik wil alleen niet steeds naar roosters op websites hoeven te zoeken :-]
Alle reacties Link kopieren
Excel dan maar
Alle reacties Link kopieren
Poezemens84 schreef:
12-11-2019 23:39
Dus er is niks gepland aan van mijn kant, ik wil alleen niet steeds naar roosters op websites hoeven te zoeken :-]
Ik maak meestal screenshots van de roosters van de zwembaden (4) waar ik zwem en de sportscholen (2) waar ik sport. En die bewaar ik in mijn telefoon in een speciaal mapje zodat ik ze direct bij de hand heb.
Daarnaast slijten openingstijden gewoon in mijn geheugen na verloop van tijd als er iets wijzigt
Your ego is not your amigo!
Alle reacties Link kopieren
wiriehorn schreef:
13-11-2019 18:21
Ik maak meestal screenshots van de roosters van de zwembaden (4) waar ik zwem en de sportscholen (2) waar ik sport. En die bewaar ik in mijn telefoon in een speciaal mapje zodat ik ze direct bij de hand heb.
Daarnaast slijten openingstijden gewoon in mijn geheugen na verloop van tijd als er iets wijzigt
Oh das ook een idee!!! Wat suf dat ik daar niet aan gedacht heb!

Dat ga ik eens proberen! Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Standaard tabbladen die bij mij open blijven staan zijn de schoolroosters van de kinderen en de roosters van mijn sporten. Ik hoef nooit te zoeken. Een foto zou voor mij niet werken omdat er nog wel eens roosterwijzigingen zijn. Die wil ik niet missen.
Alle reacties Link kopieren
Mermedina schreef:
13-11-2019 22:40

Een foto zou voor mij niet werken omdat er nog wel eens roosterwijzigingen zijn. Die wil ik niet missen.
Als er een nieuw schema is dan maak ik een nieuwe foto :P
Your ego is not your amigo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven