Samsung Smartphone

09-11-2019 10:35 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik overweeg de aanschaf van een Samsung smartphone. Momenteel denk ik aan de S10 maar ook de andere modellen komen in aanmerking.

Graag wil ik weten hoe het met de accuduur is en ik las over led-notificatie problemen als de telefoon is vergrendeld. Hoe hebben jullie dit opgelost?

Alvast bedankt voor de reacties.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een S9, bij veel gebruik meerdere keren per dag bijladen, of powerbank mee
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een S10. Grote gebruiker, ik kan ongeveer twee dagdelen met een volle accu. Er is geen led indicatie meer. Tenminste ik zie hem niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een s10, ongeveer een half jaar in gebruik.
Nog steeds heel blij mee, super fijne telefoon.
Led notificatie is er niet meer. Bij mij gaat er een lichtje rondom het beelscherm als ik een appje krijg en mijn scherm is vergrendeld.
Alle reacties Link kopieren
S10e hier.

Batterijduur vind ik prima. Bij intensief gebruik, zoals nu in het weekend, 1x per dag opladen. Doordeweek gaat de batterij langer mee.

Ik mis de LED notificatie niet, maar schakel notificaties vaak al standaard uit.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
mijn moeder heeft de A20 gekocht en is daar erg tevreden over. Doet wat ie moet doen en goede batterijduur. Ik heb verder geen verstand van Samsung , maar deze ziet er goed uit en maakt mooie foto's
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven