Iphone foto’s naar laptop

12-11-2019 15:19 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij helpen?

Ik wil de foto’s van mijn iPhone overzetten naar laptop omdat ik een fotoboek wil maken.
Eerste paar foto’s gaan over, daarna krijg ik de melding dat de verbinding met het apparaat is weggevallen. Man heeft er ook al naar gekeken maar snapt ook niet waar het aan ligt.
Wie weet waar het aan zou kunnen liggen of wat we nog kunnen proberen?

Verder heb ik op mijn iPhone de foto’s in datum volgorde staan. Zet ik ze over naar laptop, dan staan ze kris kras door elkaar. Niet handig als je een fotoboek op datum volgorde wil maken. Iemand hier een tip voor?
Alle reacties Link kopieren
Zet ze in Google foto’s. Dat doen wij met alle foto’s tegenwoordig.
..
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
12-11-2019 15:21
Zet ze in Google foto’s. Dat doen wij met alle foto’s tegenwoordig.
Dit! Ik zou willen dat ik het eerder had gedaan, wat handig. Via de app op phone en zo via Gmail in pc of laptop.
Alle reacties Link kopieren
Ik zet die van mij in m’n iCloud. Toevallig net begonnen met opschonen, maar dat gaat even duren. :rofl:
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Omdat Google natuurlijk zo te vertrouwen is wat betreft privacy.

Ik zet ze gewoon op de laptop. Hij zet ze in een map Apple 100 of zoiets.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
100APPLE heet de map.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb ook van die Apple mappen;
112, 113, 114 enz
Alleen als ik die dus naar de laptop wil overzetten dan lukt dat niet omdat hij halverwege de verbinding verbreekt (of zoiets)
Alle reacties Link kopieren
Ik doe dat met het kabeltje.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ook... 😉
Alle reacties Link kopieren
Is het een kabeltje van Apple zelf, of een ander merk? Andere merken werken soms gewoon niet zo fijn.
Of als ik m'n iPhone een beetje beweeg, vliegt ie er ook al uit. :rofl:
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Heb al verschillende kabels, originele en niet-originele, geprobeerd.
Heb hem stil laten liggen, heb hem bewogen om te voorkomen dat hij in de ‘slaapstand’ gaat, maar niks helpt.
De eerste 30 foto’s gaan over, daarna stopt ie ermee.
Probeer ik het daarna nogmaals, dan kan ik helemaal geen foto’s meer vinden en zegt hij dat de map leeg is.

Pfff ik baal hier zo van, heb ik eindelijk tijd om dat fotoboek te maken en dan werkt de boel niet mee.
Staan ze niet in de iCloud? Daar haar ik ze altijd uit. Dus, op je telefoon een mapje maken en dan in de iCloud dat mapje openen en downloaden.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik IFunbox .
Dat werkt bij mij prima :-D
Welkom in de tropen
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
13-11-2019 16:58
Staan ze niet in de iCloud? Daar haar ik ze altijd uit. Dus, op je telefoon een mapje maken en dan in de iCloud dat mapje openen en downloaden.
Dit dus. Ik heb die 1 euro per maand wel over voor 50gb opslag. ;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Als je ze met kabel over wil zetten, kan het soms verschil maken hoeveel je tegelijk doet. Maw: niet alle honderd/duizend in één keer kopieeren, maar in groepjes van 20-50. Zeker opletten als er grote (5+ min) filmpjes bijzitten, die geven vaak de meeste problemen.
Let ook eens op of 'ie elke keer bij dezelfde vastloopt.

Andere kabel / andere usb poort / telefoon opnieuw opstarten kan ook schelen.
Alle reacties Link kopieren
Ook dat ja. Met iCloud zelf kan ik maximaal 1000 video's/foto's per keer overzetten.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
14-11-2019 09:20
Dit dus. Ik heb die 1 euro per maand wel over voor 50gb opslag. ;-D
Ik ook en het werkt zo fijn. Ik heb aanstaan dat er automatisch gesynct wordt, dus al mijn foto's worden direct ook in iCloud opgeslagen. Ideaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven