Foto's op desktop zetten vanaf IPhone 8 lukt niet meer

05-01-2020 10:44 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Digibeetje hier …. voorheen een iPhone 6 en daarmee lukte het gemakkelijk om met behulp van een USB kabel de telefoon met mijn computer te verbinden, en zo de foto's die op mijn telefoon stonden over te zitten (om ruimte te maken op mijn telefoon).
Maar, ik heb nu een iPhone 8 en nu reageert de computer niet meer op de telefoon. Ik heb al geprobeerd alle updates binnen te halen, pc opnieuw opgestart, heb op verschillende fora zitten lezen maar tot nu toe is het nog niet gelukt. Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Alle reacties Link kopieren
Telefoon, als deze met de kabel verbonden is met je pc, even ontgrendelen.
Werkt het dan?
Alle reacties Link kopieren
Nee, helaas, dat was ook aangeraden op andere (computer)for a maar dat maakt geen verschil :-(
Bedankt voor je reactie in elk geval!
Alle reacties Link kopieren
Is de software op je computer wel up to date?
Als die sinds je iPhone 6 geen update heeft gehad "kent" deze je iPhone 8 misschien gewoon niet...
Heb je het met een andere kabel geprobeerd? En op een andere computer?
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook een iPhone 6 en een oude iMac. Dat lukte nog maar toen ik een iPhone 10 nam lukte het niet meer. Het bleek dat de iMac ook niet meer geüpdatet kon worden zodat deze de foto's wel kon importeren. Soms is de software te verouderd om te updaten. De enige oplossing was om een andere pc te kopen.
Dat stond al in de planning maar heb ik maar vervroegd.

Ik weet niet wat jij voor computer hebt, misschien heeft deze ook verouderde software?
Mac of pc? Je weet dat iTunes op de Mac weg is?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt vast al gekeken, maar staan ze niet in iCloud?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven