Je gênanste/grappigste autocorrect

23-01-2020 19:16 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde naar mijn collega sturen dat ik even mijn andere telefoon (werktelefoon) erbij pak om iets op te zoeken.
Maakt mijn autocorrect ervan, ik pak even mijn andere tepel erbij :O
Reactie van mijn collega: nou, dat lijkt me niet zo nodig...☺

Wat zijn jullie grappigste, gênanste autocorrect?
Erger je niet, verwonder slechts!
Alle reacties Link kopieren
Weet ik echt al niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vroeger, toen op de toetsen nog abc stond, eens naar mijn moeder gesmst: heb je nog aids? Wilde vragen of ze nog bier had
Ik stuurde eens een berichtje met als afsluiting: dikke kut, Herfstblaadje.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde een mailtje sturen naar een student, zakelijk dus. Ik typte snel, want beetje haast. Gelukkig nam ik nog net tijd om er even overheen te kijken voor ik hem verzond. Van 'hoi Debbie' had mijn autocorrectie 'hoi Debiel' gemaakt...
Dat zag ik gelukkig nog net op tijd.
Herfstblaadje19 schreef:
23-01-2020 19:22
Ik stuurde eens een berichtje met als afsluiting: dikke kut, Herfstblaadje.

:rofl: (wel héél gênant ja!)
Jufjoke schreef:
23-01-2020 19:22
Ik wilde een mailtje sturen naar een student, zakelijk dus. Ik typte snel, want beetje haast. Gelukkig nam ik nog net tijd om er even overheen te kijken voor ik hem verzond. Van 'hoi Debbie' had mijn autocorrectie 'hoi Debiel' gemaakt...
Dat zag ik gelukkig nog net op tijd.
:HA:

Een vriendin een appje voor dr verjaardag en ipv gefeliciteerd stuurde ik gecondoleerd. Bedankt autocorrect
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
23-01-2020 19:19
Weet ik echt al niet meer.
Valt wel mee toch? Welke zin wilde je schrijven?
Geen autocorrectie maar wel gênant.

Ik kom mijn vader tegen in het winkelcentrum en we fietsten samen naar huis. Ineens ging het regenen en onze wegen spitsten zich. De regen ging over in een wolkbreuk. Eenmaal thuis stuur ik mijn pa via de Wordfeud en berichtje: 'Ben je ook zo nat?' Hij moest minder ver dan ik dus zou ook de wolkbreuk gemist kunnen hebben.

Ik zat alleen in de verkeerde chat........
Alle reacties Link kopieren
Ik heb autocorrect altijd uit staan. Ik heb zelf hersens om na te denken wat ik wil schrijven, hoe het gespeld wordt en waar hoofdletters horen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik heb ooit een collega een berichtje gestuurd of ze wilde ruilen van werk shit (moest week shift zijn).

Hatelijke groet ipv hartelijke groet is hier ook een aantal keer voor gekomen.
anoniem_327839 wijzigde dit bericht op 23-01-2020 19:39
27.78% gewijzigd
pejeka schreef:
23-01-2020 19:36
Ik heb autocorrect altijd uit staan. Ik heb zelf hersens om na te denken wat ik wil schrijven, hoe het gespeld wordt en waar hoofdletters horen.
Goed hoor! :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
“Hatelijk dank” ipv “hartelijk dank “:$ .. en zo zijn er wel meer dingen, maar kom er even niet zo 123 op :clown:
Voor iedereen een groene tuin
Dat ik iets naar werkgever appte over het werk en ik een zin had getypt met gein als bedoeling wat uiteindelijk geil was geworden :facepalm: En hij een heel enthousiast bericht terug stuurde.. OMG. :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
23-01-2020 19:38
Ik heb ooit een collega een berichtje gestuurd of ze wilde ruilen van werk shit (moest week shift zijn).

Hatelijke groet ipv hartelijke groet is hier ook een aantal keer voor gekomen.
Zo heb ik ooit iemand de vriendelijke grieten gedaan....
Ipv vigerend contract , vingerend contract :-$
Alle reacties Link kopieren
Weet er nog 1; “ ik ga lekker straks blowen” ipv ik ga lekker straks bowlen :hihi:
Voor iedereen een groene tuin
Someonenew schreef:
23-01-2020 19:41
Dat ik iets naar werkgever appte over het werk en ik een zin had getypt met gein als bedoeling wat uiteindelijk geil was geworden :facepalm: En hij een heel enthousiast bericht terug stuurde.. OMG. :sarcastic:
Zijn reactie is dan nog gênanter dan de autocorrect zelf! :facepalm:
pejeka schreef:
23-01-2020 19:36
Ik heb autocorrect altijd uit staan. Ik heb zelf hersens om na te denken wat ik wil schrijven, hoe het gespeld wordt en waar hoofdletters horen.
Wat gênant en grappig tegelijk !
Calypso- schreef:
23-01-2020 19:43
Wat gênant en grappig tegelijk !
:biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Lul” ipv “lol” :$ op een grappig iets, geen idee of ik zelf een type fout maakte of mijn autocorrect

Heb ook wel eens gehad dat ik de verkeerde appte, omdat ik met 2 mensen in gesprek was :facepalm:
groentuintje wijzigde dit bericht op 23-01-2020 19:49
65.74% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
Herfstblaadje19 schreef:
23-01-2020 19:43
Zijn reactie is dan nog gênanter dan de autocorrect zelf! :facepalm:
Echt he! En dan 20 jaar ouder en "gelukkig" getrouwd brrrr. :pukey:
Alle reacties Link kopieren
Calypso- schreef:
23-01-2020 19:43
Wat gênant en grappig tegelijk !
Wat doet die accent circonflexe op de "e" van "genant"?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
23-01-2020 19:46
Wat doet die accent circonflexe op de "e" van "genant"?
Verdomde autocorrectie!!
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde “wil je mij zo even bellen” sturen. Tja.. dat werd dus wil je mij zo even beffen.. ik kon wel door de grond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven