Spotify’ vragen 3 maanden gratis*

16-02-2020 22:34 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Ik had een vraagje....
Heeft er hier iemand een Spotify abonnement? Ik kreeg een soort van actie in mijn mail. (Heb nu zelf de gratis versie dus met reclame erdoorheen)
Nu kreeg ik een aanbod dat ik Spotify voor 3 maanden gratis* kon afsluiten/proberen.

Ik moet dan mijn betaal gegevens opgegeven om te verifiëren. Mocht ik toch besluiten om na 3 maanden toch verder gebruik te willen maken van hun dienst. Tot zover begrijp ik het allemaal. Maar Spotify zal een klein bedrag van mijn rekening afschrijven en het direct weer terugstorten. Maar mijn vraag is hoeveel zullen ze dan afschrijven? Ook al krijg ik het wel direct terug. (Ik kan het nergens vinden hoeveel ze afschrijven ik was er gewoon benieuwd naar.)

En er staat dat ik binnen die 3 maanden altijd vrijblijvend kan opzeggen maar is dat ook echt zo? (Ja, sorry ik ben altijd een beetje panisch om dit soort dingen. Niet dat ik het voor 3 maanden afsluit en toch ergens aan vast zit)

Heeft iemand hier ook weleens gebruik gemaakt van deze dienst? Dus 3 maanden gratis tot wederopzegging? En is dit goed gegaan? Graag hoor ik jullie ervaringen.
Alvast enorm bedankt voor de eventuele reacties en tips. (En je mag me paranoïde vinden of wat dan ook maar ik vraag liever een keer extra goed na)

Groetjes
Je moet 1 cent betalen en een paar dagen later komt die terug. Je kan dan meteen jouw abonnement opzeggen, maar dan heb je nog wel die 3 gratis maanden.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb die 3 maanden wel eens gedaan, je betaalt 1 of een paar cent. Die 3 maanden zijn gewoon gratis, je moet er alleen wel op tijd aan denken om op te zeggen anders wordt het na 3 maanden automatisch omgezet naar een betaald abonnement
Oh zeker doen als je het eens wilt proberen. Het kost inderdaad 1 cent. Die krijg je niet terug maar is ter verificatie van je account. Zodat ze na 3mnd weer kunnen afschrijven van je rekening als je niet opgezegd hebt. Ik heb 2x gebruik gemaakt van die 3mnd testperiode. Heel tevreden over!
Alle reacties Link kopieren
Spotify is heel correct. Ik heb al 2 keer voor 3 maand zo'n abonnement genomen. Niet vergeten op tijd op te zeggen. Je kan op ieder ogenblik opzeggen, ook al gaat het over in een gewoon abonnement.
Voor het ogenblik heb ik een family abonnement, waar we met 4 gebruik van maken.
Alle reacties Link kopieren
@Allemaal

Dankjewel voor jullie reacties!
Ik ben nu geheel overtuigd! En durf nu dan ook zo een ‘proef’ abonnement te nemen. ;-)

Nogmaals bedankt allemaal! Ik ben erg benieuwd! Dankjewel voor alle extra info! Over betalingen en opzegging ervan. Heb er echt wat aan gehad! Super bedankt! Nu gauw mijn proefabonnement afronden! :-D En genieten (hopelijk!🙂)

Groetjes!
Fijn! Geniet ervan :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven