Welke printer aanschaffen met Action inkt patronen?

23-03-2020 14:41 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil een printer aanschaffen maar wil er eentje kopen waar ik de inkt patronen van de action kan gebruiken.
Als ik zoek naar de modellen die op de action inkt patronen staan dan zijn deze niet leverbaar.

Iemand laatst een printer gekocht die wel inkt kan kopen bij de action?
Ik heb een Epson en erg tevreden over. Je kunt elders ook goedkopere cartridges kopen hoor niet alleen bij de Action.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een goedkope laser printer. De patronen drogen niet uit zoals bij een inktjet printer.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
De Action heeft een aantal voordelen maar de continuïteit van hun assortiment is daar niet 1 van. Het is dus erg onverstandig om de keus van een printer te laten afhangen van welke patronen er nu bij de Action liggen. Op Coolblue kan je de geschatte kosten per print zien. Baseer daar je keuze op en koop die printer waar het goedkoopst is. Merkloze navullingen zijn online goed verkrijgbaar, ook voor modellen die al jaren niet meer gemaakt worden.
Alle reacties Link kopieren
Belle73 schreef:
23-03-2020 15:17
Ik heb een goedkope laser printer. De patronen drogen niet uit zoals bij een inktjet printer.
Hier hetzelfde, met precies die reden. Als ik een maand lang niet print is de printkop niet ingedroogd en kapot. Heerlijk.
Ik kan zelf wel vaststellen of ik een hypochonder ben.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring met merkloze printer inkt is bovendien superslecht. Meerdere keren problemen mee gehad: strepen op de afdrukken, uitgedroogde cartridges ......
Goedkoop = duurkoop, in dit geval.

Ik koop nu weer A-merk (Brother), en geen problemen meer gehad.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel mijn patronen meestal bij 123 inkt (geen reclame).
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Belle73 schreef:
23-03-2020 15:36
Ik bestel mijn patronen meestal bij 123 inkt (geen reclame).
Ik ook. Er zit in hun huismerk ook nog eens meer inkt dan in de merkvariant.
Tiana_76 schreef:
23-03-2020 15:47
Ik ook. Er zit in hun huismerk ook nog eens meer inkt dan in de merkvariant.
Die heb ik ook altijd :-D en nooit problemen mee gehad.
Someonenew schreef:
23-03-2020 15:51
Die heb ik ook altijd :-D en nooit problemen mee gehad.
Ik wel eens, toen had HP een update doorgevoerd waardoor merkloze cartridges de verkeerde chip hadden. Ik kreeg toen kosteloos nieuwe toegestuurd. Er zit gewoon garantie op bij 123 inkt. Dus helemaal prima.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
23-03-2020 15:47
Ik ook. Er zit in hun huismerk ook nog eens meer inkt dan in de merkvariant.
Zelf hebben ze minder vertrouwen in hun product, geloof ik; ik krijg altijd een aantal pennen meegestuurd.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Waarvoor wil je hem gebruiken? Een laserprinter is veel praktischer als je alleen zwart wit wil printen, een cartridge droogt niet uit en gaat jaren mee hier. Zoveel duurder zijn ze bij aanschaf ook niet meer. Ik heb de mijne een jaar of 8 denk ik, via 123 inkt in die jaren denk ik 3-4x tonercartridge besteld. Print niet heel veel thuis, maar wel heel fijn om te hebben.
anoniem_64162076362b6 wijzigde dit bericht op 23-03-2020 22:19
15.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onlangs de canon pixma mg5750 gekocht tweedehands voor 20 euro (nieuw is die rond de 60).

De action heeft patronen voor deze printer voor 10 euro. Maar ook online als je goed zoekt zijn ze voor goedkoop te vinden.

Ben er heel tevreden mee! Ook vooral omdat deze op beide kantjes print en foto's kan uit printen op fotopapier (nog niet getest).
Tiana_76 schreef:
23-03-2020 15:54
Ik wel eens, toen had HP een update doorgevoerd waardoor merkloze cartridges de verkeerde chip hadden. Ik kreeg toen kosteloos nieuwe toegestuurd. Er zit gewoon garantie op bij 123 inkt. Dus helemaal prima.
Ik heb dat ook gehad vorig jaar, waar het aan lag weet ik niet maar ik kreeg ook kosteloos nieuwe opgestuurd die wel werkte. Erg netjes geregeld inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad een laserprinter kiezen als je in zwart/wit wil printen. Ik ben er nog steeds blij mee.

Hier ook een goede ervaring met 123inkt. Heb onlangs een nieuwe toner besteld en de prints komen er goed uit.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven