Vervanging Wunderlist gezocht - To Do lijstjes app

23-03-2020 16:36 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik al jaren de app Wunderlist, erg fijne app om lijstjes mee te maken en deze indien gewenst te delen. Man en ik gebruiken het oa om efficiënt de boodschappen te kunnen doen, hebben er inmiddels een database van ca 100 gerechten met bijbehorende ingrediënten in staan, we hebben echt veel gedeelde lijstjes.

Helaas: zie net dat de app Wunderlist ermee stopt, dus ben op zoek naar een goed alternatief om to do lijstjes op mijn iPhone te kunnen maken en deze te kunnen delen met anderen. Wat we belangrijk vinden is dat we taken met subtaken kunnen maken, afgevinkte taken weer makkelijk kunnen ontvinken en dat de app snel (a la minute) synchroniseert, opdat een ieder dezelfde inhoud van gedeelde lijstjes heeft.

Hoop dat iemand de gouden tip heeft?
Alle reacties Link kopieren
Ze bieden zelf geloof ik alternatief aan. Ik gebruik nu To Do, geloof van Microsoft, werkt ook op IOS en ben heel tevreden. Is bijna hetzelfde als wunderlist
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik inderdaad Todo-ist voor mijn to do lijst. Heerlijke systeem. Kan in de browser, op mijn mobiel en app op laptop.
Voor het aan- en uitvindenk van boodschappenlijstje gebruik ik Evernote. Weet niet hoe dat kan in Todo-ist. Daar is het volgens mij: eenmaal afgevinkt is klaar en weg. Maar misschien zijn er crea bea's die wel weten hoe dat kan. Je kan namelijk heel veel dingen in de app die je op het eerste oog niet bedenkt of ziet.

Succes!
(en ben benieuwd)
Alle reacties Link kopieren
Het is volgens mij Wunderlist dat is overgenomen door Microsoft en Todo-ist juist niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben overgestapt naar Goodtask (ik kwam van listaway dat veel beter is maar helaas verdwenen is :"-( )
Todoist is erg fijn en je kan je wunderlist-lijsten importeren.
Remember The Milk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Keep, van Google, erg fijn.
Alle reacties Link kopieren
impossiblegirl schreef:
23-03-2020 17:53
Todoist is erg fijn en je kan je wunderlist-lijsten importeren.
Oh, dat zou fijn zijn! Ik ga dat proberen!

De andere genoemde apps ga ik ook proberen, dank jullie!
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals bedankt voor de tips!
We zijn met zowel Todoist als Microsoft To Do aan de slag gegaan. Bij Todoist lijken we geen voltooide taken te kunnen importeren, het gaat een heel gedoe worden om alles wat we mee willen nemen weer te ontvinken, dat is jammer. Ziet er verder wel erg fijn uit. To Do konden we wel de voltooide taken van Wunderlist meenemen, dus waarschijnlijk gaat deze het voor nu worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven