Hoe mail onzichtbaar op Ipad?

26-03-2020 10:46 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, even een vraag wat betreft mail op de ipad. Mijn dochter zit vaak op deze ipad, die op mijn account staat, dus ziet zij ook al mijn inkomende mail. Ook ziet ze al mijn foto’s. Dit omdat het dus op hetzelfde Apple account staat als mijn telefoon. Kan ik deze zaken ook onzichtbaar maken op de ipad? Zodat ik dit alleen nog op mijn eigen telefoon zie? Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, alvast bedankt!
Account verwijderen op je iPad.
Alle reacties Link kopieren
Maar dan blijft hij wel op mijn telefoon? Aangezien het om hetzelfde account gaat.
Ghost79 schreef:
26-03-2020 10:49
Maar dan blijft hij wel op mijn telefoon? Aangezien het om hetzelfde account gaat.
Ja, tuurlijk. Ik heb op diverse telefoons mijn gmail geïnstalleerd. Maar je kunt het er zo afhalen als je bijvoorbeeld een nieuwe telefoon krijgt oid. Daarmee verwijder je het niet op een andere plek.
anoniem_639a9136a72af wijzigde dit bericht op 26-03-2020 10:52
7.51% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Of deactiveren. Ga naar instellingen => wachtwoorden en accounts en deactiveer je accounts.

Foto's kan je van je iPad verwijderen, en zo lang in de icloud staan later weer terug halen. Je moet dan je synchronisatie uitzetten.

Geen idee hoe oud je dochter is, maar ze kan deze instellingen natuurlijk vrij makkelijk zelf weer terug zetten.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ghost79 schreef:
26-03-2020 10:49
Maar dan blijft hij wel op mijn telefoon? Aangezien het om hetzelfde account gaat.
Natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me nu wel af wat voor foto’s jij hebt die je dochter niet mag zien.
Alle reacties Link kopieren
Geef haar een eigen iPad (refurbished) dan hoef je geen gekke/moeilijke dingen uit te halen. :puh:

je kunt ook de mail app verwijderen van je iPad of kijken wat er gebeurd als je uitlogd bij je mailaccount.
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Alle reacties Link kopieren
Hecamel schreef:
26-03-2020 11:29
Ik vraag me nu wel af wat voor foto’s jij hebt die je dochter niet mag zien.
.... :facepalm:
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me genoeg redenen bedenken waarom mijn kinderen niet alles op mijn telefoon of Ipad mogen zien.
Zo maak ik bijv vaak screenshots van dingen die ik misschien wel als cadeautje wil geven, zeker rond Sint-tijd is dat dan wel iets waar ik extra op let
Sowieso wil je toch niet dat je kind je mail kan lezen.
Alle reacties Link kopieren
Hecamel schreef:
26-03-2020 11:29
Ik vraag me nu wel af wat voor foto’s jij hebt die je dochter niet mag zien.

Nou, niks bijzonders hoor. Maar soms appen we over haar, bijv. over een kadootje en dan heeft zij het al gezien. Bovendien hoef ik ook niet al haar paarden-, TikTok- en vriendinnen foto’s te zien op mijn telefoon (die zij dus met de ipad heeft gemaakt) 😉.
Alle reacties Link kopieren
Rudolftherednosereindeer schreef:
26-03-2020 11:36
Ik kan me genoeg redenen bedenken waarom mijn kinderen niet alles op mijn telefoon of Ipad mogen zien.
Zo maak ik bijv vaak screenshots van dingen die ik misschien wel als cadeautje wil geven, zeker rond Sint-tijd is dat dan wel iets waar ik extra op let

Nou, dit dus idd! Of foto’s van mijn werk, wat voor haar nogal eng kan zijn (wonden enzo).
Is een eigen iPad voor haar geen beter idee dan?
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
26-03-2020 11:39
Sowieso wil je toch niet dat je kind je mail kan lezen.

Dit en de rest van het gezin dus ook.
Alle reacties Link kopieren
Oblio schreef:
26-03-2020 11:30
Geef haar een eigen iPad (refurbished) dan hoef je geen gekke/moeilijke dingen uit te halen. :puh:

je kunt ook de mail app verwijderen van je iPad of kijken wat er gebeurd als je uitlogd bij je mailaccount.

Ik vind 2 iPads in huis meer dan genoeg 😉!
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
26-03-2020 12:11
Is een eigen iPad voor haar geen beter idee dan?

Deze is min of meer voor haar maar zij is te jong voor eigen Apple account. Dus op die van mij geïnstalleerd. Bovendien vind ik 2 iPads meer dan genoeg.
Ghost79 schreef:
26-03-2020 12:13
Deze is min of meer voor haar maar zij is te jong voor eigen Apple account. Dus op die van mij geïnstalleerd.
Maak dan toch een tweede Apple ID aan, speciaal voor haar. Dat is verreweg de makkelijkste oplossing dan. Hoewel ik toch zou gaan voor een derde iPad, speciaal voor haar.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
26-03-2020 12:14
Maak dan toch een tweede Apple ID aan, speciaal voor haar. Dat is verreweg de makkelijkste oplossing dan. Hoewel ik toch zou gaan voor een derde iPad, speciaal voor haar.

Gewoon de hele Ipad opnieuw installeren zeg maar?
Ghost79 schreef:
26-03-2020 12:18
Gewoon de hele Ipad opnieuw installeren zeg maar?
Inloggen met een ander Apple ID.
Ghost79 schreef:
26-03-2020 12:18
Gewoon de hele Ipad opnieuw installeren zeg maar?
Nee hoor. Je AppleID is gewoon de account die je nu aan die iPad hebt gekoppeld. Die kun je verwisselen door met een andere account in te loggen (of in jullie geval aan te maken met een ander e-mailadres).
iPad niet laten syncen met de cloud.
How to switch Apple IDs on your iPhone or iPad
You can switch iCloud accounts on your iPhone and iPad with just a few taps. https://www.imore.com/how-change-apple- ... ne-or-ipad
Alle reacties Link kopieren
Ghost79 schreef:
26-03-2020 12:10
Nou, dit dus idd! Of foto’s van mijn werk, wat voor haar nogal eng kan zijn (wonden enzo).
werk je in een Ziekenhuis?
Mag dat, foto's maken van wonden?
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven