Contentvergrendeling LG

05-04-2020 15:42 7 berichten
Hallo,

Ik ben een paar LG's geleden al mijn contentvergrendelingspincode vergeten. (Om bv foto's te locken). Ontelbaar vaak pincodes geprobeerd. Steeds verkeerd en steeds weer 30 seconden wachten. Ik was er klaar mee.

Maar bij elke nieuwe LG blijft dit. Het probleem wordt dus meegenomen. Heb nu de LGg8sNu wil ik hier toch wel gebruik van maken.

Iemand een idee hoe ik een nieuwe code kan instellen?

Ik ben een leek op technisch gebied. Dat alvast gezegd hebbende ☺

Alvast bedankt.
anoniem_54958 wijzigde dit bericht op 05-04-2020 16:25
1.55% gewijzigd
Volgens mij kan dat niet zonder de code te weten. Anders zou die beveiliging niet veel voorstellen.
Is toch raar dat dit dan bij elke nieuwe telefoon een probleem blijft. Zou dus betekenen dat ik nooit geen LG meer kan gebruiken waarop ik foto's wil afschermen. Ben ik soms gebonden aan een account of iets? Heb ik zo even geen weet van.
Alle reacties Link kopieren
''Keeps images and videos safe and hidden when enabling the Content Lock feature. Within the Gallery the user locks with a password or pattern. Backup pin and recovery will be associated with the Google account.'' Aldus hier:
https://www.lg.com/us/support/help-libr ... 2774759427 (wel een ouder type)

Dus... Toevallig gekoppeld aan een gmail?
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
05-04-2020 15:56
''Keeps images and videos safe and hidden when enabling the Content Lock feature. Within the Gallery the user locks with a password or pattern. Backup pin and recovery will be associated with the Google account.'' Aldus hier:
https://www.lg.com/us/support/help-libr ... 2774759427 (wel een ouder type)

Dus... Toevallig gekoppeld aan een gmail?
Ik ga eens kijken....ik kom er op terug.
Ik kom er niet uit. Is wel gekoppeld aan een Gmail account. Maar daar word ik niet heen gelinkt. Zit nu al op 60 keer pincode invoeren.

Zal het helpen mijn telefoon naar fabrieksinstellingen te doen en dan aanmelden met een ander Email adres?
Waarom vraag je het niet gewoon aan LG?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven