Microsoft Office pakket

06-04-2020 21:08 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een hele domme vraag, maar ik ben echt een digibeet :facepalm:

Ik ben me aan het oriënteren op een nieuwe laptop en ik wil graag de programma's Excel, Word en Powerpoint blijven gebruiken. Ik zal dus ook een Microsoft Office pakket moeten aanschaffen. Nu zie ik een pakket met Outlook en een pakket zonder Outlook. Het pakket met, is een stuk duurder.

Mijn privé email is Outlook, deze heb ik jaren geleden gratis aangemaakt via outlook.com. Dit is toch iets anders het Outlook dat aangeboden wordt in het Office pakket? Dus als ik het pakket zonder Outlook neem, dan kan ik mijn privé mail toch gewoon blijven gebruiken?
Heb je niet gewoon een doorlopend abonnement?
Ik heb het trouwens gratis via mijn werk.
Alle reacties Link kopieren
Outlook in het pakket is een programma om mee te mailen. Je koppelt daar je Outlook-account aan en via dat programma haal je mail binnen en stuur je nieuwe mailtjes. Hetzelfde als je doet als inlogt bij outlook.com, maar dan in een programma.
Alle reacties Link kopieren
Neem een 365 abonnement.
Alle reacties Link kopieren
Almdudler schreef:
06-04-2020 21:12
Outlook in het pakket is een programma om mee te mailen. Je koppelt daar je Outlook-account aan en via dat programma haal je mail binnen en stuur je nieuwe mailtjes. Hetzelfde als je doet als inlogt bij outlook.com, maar dan in een programma.
Ah, dat dacht ik dus al. Ik wilde alleen zeker weten dat ik nog wel mijn email kon blijven gebruiken als ik het pakket zonder Outlook zou nemen. Bedankt
Alle reacties Link kopieren
Je kan het office pakket zonder Outlook nemen. Je e-mail adres xxx@outlook.com blijft gewoon bestaan. Je kan je mail ook lezen zonder het programma Outlook via je webbrowser. Je vult dan je e-mail en je paswoord in op www.outlook.com.
De persoon die zegt dat het niet kan, moet de persoon die het aan het doen is niet voor de voeten lopen.

Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
06-04-2020 21:13
Neem een 365 abonnement.
Je hebt abonnementen, maar je kunt het ook eenmalig aanschaffen. Abonnement is 65 euro en eenmalig is 140 euro. Eenmalig leek mij voordeliger
Alle reacties Link kopieren
IwanKapotjeplof schreef:
06-04-2020 21:18
Je kan het office pakket zonder Outlook nemen. Je e-mail adres xxx@outlook.com blijft gewoon bestaan. Je kan je mail ook lezen zonder het programma Outlook via je webbrowser. Je vult dan je e-mail en je paswoord in op www.outlook.com.
Duidelijk antwoord, bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Nu alleen nog een laptop uitzoeken, zo veel keus :bonk:
Sammy0 schreef:
06-04-2020 21:18
Je hebt abonnementen, maar je kunt het ook eenmalig aanschaffen. Abonnement is 65 euro en eenmalig is 140 euro. Eenmalig leek mij voordeliger
Voordeel van een abo is dat je steeds de nieuwe versie krijgt en makkelijk op een andere device kan zetten.
Alle reacties Link kopieren
Kijk hier eens : ;)

https://licentiepromo.be/?gclid=EAIaIQo ... gJ_avD_BwE
Niet geschoten is altijd mis
Laat maar
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 08-04-2020 21:35
95.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
06-04-2020 22:12
Kijk hier eens : ;)

https://licentiepromo.be/?gclid=EAIaIQo ... gJ_avD_BwE

Dat ziet er interessant uit. Alleen is dat wel veilig/legaal?
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
06-04-2020 22:12
Kijk hier eens : ;)

https://licentiepromo.be/?gclid=EAIaIQo ... gJ_avD_BwE
.
Ja, is legaal. Je krijgt keurig netjes een licensiecode via de mail en een link om de sofware te downloaden. Zelf heb ik meerdere prijzige pakketten op die manier besteld. (wel bij verschillende leveranciers) en je kunt het binnen 10 minuten na bestellen in huis hebben.
Niet geschoten is altijd mis
Of je gaat gewoon naar de Microsoft site, dan weet je zeker dat het legaal is? Als zij via aanbieders werken kun je op Tweakers altijd reviews kijken van aanbieders.

Voorbeeld:
https://tweakers.net/pricewatch/315547/ ... me-nl.html

Zelf gebruik ik geen Office meer. Ik had vroeger een via 'externe bronnen' verkregen Office pakket, maar daar wilde ik vanaf. Dus gebruik ik OpenOffice. Dat is bijna hetzelfde, maar 100% gratis. Je kunt alle documenten opslaan als een Microsoft Office bestand dus dat werkt goed. Bijv. een OpenOffice .odt naar Microsoft Office .doc of docx.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven