Internet/tv van Ziggo naar KPN

02-05-2020 16:14 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben steeds meer problemen met Ziggo. Dagelijks moeten wij 1 a 2 keer de stekker eruit trekken van het modem zodat ie opnieuw opstart en we weer internet hebben. En is al twee keer iemand wezen kijken van Ziggo maar we blijven dit probleem houden. Wij hebben een Horizon box.

Zijn er mensen die dit ook hebben van Ziggo?
En voor de mensen die KPN hebben zijn jullie tevreden?
We hebben nu een extern modem van Ziggo en dat gaat beter. KPN is duurder voor een vergelijkbaar abonnement dus we blijven wel bij Ziggo.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ivm problemen bij ziggo naar telfort gegaan, dat is nu kpn. Volgens ziggo had ik verkeerde kabels, stond mijn router verkeerd en allemaal dat soort onzin. De monteur die kwam zei heel subtiel dat hij het niet mocht zeggen maar er waren niets dan problemen toen. Bij telfort (en nu dus kpn) met dezelfde kabels en dezelfde opstelling nooit een probleem gehad.
Hebben ze geen nieuw modem opgestuurd dan? Die Horizon dingen staan erom bekend dat ze soms problemen hebben.
Begonnen bij Telfort, nu KPN, nooit problemen.
Zie eerst maar eens van Ziggo af te komen.
Alle reacties Link kopieren
Ziggo haalt echt alles uit de kast om hun falen te verbloemen.
de laatste monteur die ik over de vloer had begon over de kooi van Faraday, dus ik zou alle aansluitingen die nu van plastic zijn moeten vervangen door koperen.

plus wifi hotspots in huis moeten aanleggen, dus een fortuin moeten uitgeven in hun webwinkel...:)

overgestapt naar KPN, glasvezel, stukken beter.
een jaar geleden kreeg ik een mooi aanbod van NLEx, wat ook van KPN is maar bijna de helft goedkoper, bevalt prima.
wij slapen nooit.
Precies deze overstap een poos geleden gemaakt en nooit blijer geweest.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe box vragen.. Wij hebben ook ziggo en geen problemen.Wij hebben weinig keus .. er is niets snellers bij ons :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Telfort/KPN in het begin had ik echt waardeloze wifi. Maar toen heb ik van de klantenservice een nieuwe betere modem gekregen en sindsdien heb ik nooit meer problemen gehad. Mijn ouders hebben ziggo, daar zijn de problemen met het internet echt niet meer op 2 handen te tellen.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
02-05-2020 16:21
Hebben ze geen nieuw modem opgestuurd dan? Die Horizon dingen staan erom bekend dat ze soms problemen hebben.
precies.. wij hebben ook nieuwe modem en sindsdien 0 problemen. De NEXT hebben wij geweigerd. die zit vol ellende
Alle reacties Link kopieren
Al jaren Ziggo en nooit problemen.
Ex sinds 10 jaar kpn en alleen maar ellende.
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
02-05-2020 16:57
Al jaren Ziggo en nooit problemen.
Ex sinds 10 jaar kpn en alleen maar ellende.
er zijn gebieden waar Ziggo echt heel goed is en KPN waardeloos.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
02-05-2020 17:01
er zijn gebieden waar Ziggo echt heel goed is en KPN waardeloos.
Daarom is het vrij nutteloos om ervaringen van anderen te vragen
Heb je een losse modem of gebruik je die in de Horizon box?
Altijd voor een losse modem gaan. Kan je gewoon aanvragen. De Horizon box is, in mijn ervaring, een en al ellende.
Ik heb al meerdere mensen overgehaald om van Ziggo naar KPN te gaan. Dat werkt echt super, nagenoeg nooit storing, en die ene keer in de drie jaar dat er eens iets is een heel goede helpdesk.
Ziggo doe ik echt nooit meer.
Cateautje schreef:
02-05-2020 16:26
Zie eerst maar eens van Ziggo af te komen.
Haha ja, dat is voor de volhouder.
Alle reacties Link kopieren
-Sam- schreef:
02-05-2020 17:27
Heb je een losse modem of gebruik je die in de Horizon box?
Altijd voor een losse modem gaan. Kan je gewoon aanvragen. De Horizon box is, in mijn ervaring, een en al ellende.
Ik had met een ouder modem ook problemen. De monteur gaf aan dat juist die nooit storingen gaven, maar alsnog een en al ellende.
RP7 schreef:
02-05-2020 21:19
Ik had met een ouder modem ook problemen. De monteur gaf aan dat juist die nooit storingen gaven, maar alsnog een en al ellende.
Zo heeft iedereen blijkbaar andere ervaringen. Er zijn dan ook zoveel verschillende redenen waarom het ellende kan zijn. Modem defect, binnenkomend signaal, splitter, modem te ver weg, slechte bekabeling, verkeerde kanaal etc etc.

Hoop voor je dat het inmiddels is opgelost.
MinkeDeWit schreef:
02-05-2020 17:36
Ik heb al meerdere mensen overgehaald om van Ziggo naar KPN te gaan. Dat werkt echt super, nagenoeg nooit storing, en die ene keer in de drie jaar dat er eens iets is een heel goede helpdesk.
Ziggo doe ik echt nooit meer.
Niet mijn ervaring. Ik heb al jarenlang Ziggo en altijd probleemloos.
Alle reacties Link kopieren
-Sam- schreef:
02-05-2020 21:41
Zo heeft iedereen blijkbaar andere ervaringen. Er zijn dan ook zoveel verschillende redenen waarom het ellende kan zijn. Modem defect, binnenkomend signaal, splitter, modem te ver weg, slechte bekabeling, verkeerde kanaal etc etc.

Hoop voor je dat het inmiddels is opgelost.
Ik had bij destijds upc nooit problemen. Ineens ziggo wel een en al ellende, klantenservice gebeld uiteindelijk een monteur die gaf aan dat alle hardware in orde was en het probleem toch echt bij ziggo zat. Overstap naar telfort/kpn gemaakt, met dezelfde materialen en dezelfde plaatsing ook weer geen enkel probleem. Twee kunnen het dus wel (upc en telfort), een niet (ziggo). Dat en de horkerige klantenservice maakt dat ik daar nooit meer terug ga.
Hier ook telkens gezeik met ziggo. Wij zijn een paar jaar geleden overgestapt op Oxxio. Dat gaat via het kpn netwerk, maar is goedkoper. Sindsdien hapert onze tv niet meer, loopt het geluid wel goed (we hadden vaak dat hij een paar seconden stopte ineens), geen storingen meer. Gewoon prima tv die het altijd doet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter is van Ziggo overgestapt naar KPN en dat bevalt stukken beter. Ken meerdere mensen met KPN trouwens, allemaal tevreden. Wij hebben zelf T-mobile maar wil ook over naar KPN. Ik zou het doen dus!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor het eerst internet via ziggo heb altijd het goedkoopste abonnement van tele2 gehad en ziggo is echt slecht, vooral ziggo go (ik zit in groningen) Maar omdat ik all in betaal moet ik het er mee doen, maar als ik weer mijn eigen huis krijg dan neem ik zeker weer tele2!
Alle reacties Link kopieren
In de vorige huizen nooit problemen met ziggo, nieuwe huis was drama, monteur heeft de aansluiting vervangen en alle kabels en sindsdien werkt het weer prima. Prima geholpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven