Verwijderde whats app gesprekken

19-05-2020 18:18 31 berichten
Ik wil verwijderde whats app gesprekken terughalen op een Android telefoon. Kan dat zo gemakkelijk als op internet staat? Want mij lukt het niet. Het gaat om gesprekken van negen maanden geleden. Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Als je na die 9 maanden een back-up hebt gemaakt, dan nee.
¡Apagando las luces!
Dat kan alleen als je er een backup van hebt.
En hoe weet ik of ik er een back up van heb gemaakt? Bij mijn iPhone wordt erom gevraagd. Ik dacht dat dat bij mn Android vanzelf ging?
Alle reacties Link kopieren
Uhm geen idee, haha. Op m’n iPhone kan ik zien wanneer m’n laatste back-up is gemaakt in instellingen -> chats -> chat backup.
¡Apagando las luces!
Je kan toch wel Googelen hoe je bij je Android back-up komt haha? Als je daar eenmaal in zit, is het heel eenvoudig je WhatsApp-gesprekken terug te halen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je die gesprekken trouwens pas deze week verwijderd, of echt 9 maanden geleden? Want als het pas deze week verwijderd is, dan kan je ze wel terughalen, denk ik. Heb je ze echt 9 maanden geleden verwijderd, dan niet meer.
¡Apagando las luces!
Ze zijn echt negen maanden geleden en langer verwijderd...
Zeewater8669 schreef:
19-05-2020 19:08
Je kan toch wel Googelen hoe je bij je Android back-up komt haha? Als je daar eenmaal in zit, is het heel eenvoudig je WhatsApp-gesprekken terug te halen.
Nou ja, mij lukt het dus niet. En ik ben niet zo handig/ geduldig dus kom hier om raad vragen. Vooral omdat het echt negen maanden geleden is dat ik die gesprekken heb verwijderd...
Alle reacties Link kopieren
Dan ben ik bang dat ze echt weg zijn. Je hebt ze niet toevallig gearchiveerd? In plaats van verwijderd?
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
19-05-2020 19:52
Dan ben ik bang dat ze echt weg zijn. Je hebt ze niet toevallig gearchiveerd? In plaats van verwijderd?
Nee, ik heb ze echt verwijderd. Ik kom op internet niet terugvinden dat er een limiet qua tijd op zit... Ik dacht dat het altijd kom als er een back up is gemaakt, maar dat het mij niet lukte...
Alle reacties Link kopieren
Maar als jij gesprekken hebt verwijderd, en daarna nog een back-up hebt gemaakt, dan bewaart ie echt niet je oude gesprekken. Dan maakt ie alleen een back-up van wat er NU in je whatsapp staat.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
19-05-2020 19:55
Maar als jij gesprekken hebt verwijderd, en daarna nog een back-up hebt gemaakt, dan bewaart ie echt niet je oude gesprekken. Dan maakt ie alleen een back-up van wat er NU in je whatsapp staat.
Okay... dat klinkt wel logisch. Ik dacht dat er dagelijks een back up werd gemaakt, elke nacht. En als ik dan de gesprekken daarna pas verwijderde, er toch een back up was. Ik verwijder wekelijks al mn gesprekken...
Alle reacties Link kopieren
Je kan (in elk geval op een iPhone) instellen wanneer er een back-up wordt gemaakt, Dagelijks, wekelijks, maandelijks, of handmatig. Bij mij staat ie standaard op wekelijks.

In principe kan je gesprekken terughalen, als ze in je laatste back-up staan. Maar als jij wekelijks je gesprekken verwijderd en daarna een back-up maakt, ben je gewoon alles kwijt.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
19-05-2020 20:10
Je kan (in elk geval op een iPhone) instellen wanneer er een back-up wordt gemaakt, Dagelijks, wekelijks, maandelijks, of handmatig. Bij mij staat ie standaard op wekelijks.

In principe kan je gesprekken terughalen, als ze in je laatste back-up staan. Maar als jij wekelijks je gesprekken verwijderd en daarna een back-up maakt, ben je gewoon alles kwijt.
Okay, helder. Dan ben ik vrijwel zeker alles kwijt...
Dank voor je uitleg!
Als je WhatsApp verwijdert en opnieuw installeert, krijg je ook oude gesprekken terug. Die komen volgens mij rechtstreeks uit je back-up. Misschien kan je dat proberen.
Zeewater8669 schreef:
19-05-2020 20:24
Als je WhatsApp verwijdert en opnieuw installeert, krijg je ook oude gesprekken terug. Die komen volgens mij rechtstreeks uit je back-up. Misschien kan je dat proberen.
Maar dat lukte niet... Mogelijk omdat ik ze dus verwijderd had voordat de back up is gemaakt...
RosainVietnam schreef:
19-05-2020 19:41
Ze zijn echt negen maanden geleden en langer verwijderd...
Dan helaas, pindakaas.
RosainVietnam schreef:
19-05-2020 20:45
Maar dat lukte niet... Mogelijk omdat ik ze dus verwijderd had voordat de back up is gemaakt...
Precies, want dat geldt ook voor pc's enzo: waar je geeen backup van hebt, dat verwijder je definiteif. En dat komt nooit meer terug.
RodeRoosOpWitteZijde schreef:
19-05-2020 21:42
Precies, want dat geldt ook voor pc's enzo: waar je geeen backup van hebt, dat verwijder je definiteif. En dat komt nooit meer terug.
Logisch ook... Dacht dat die back ups automatisch gaan. Zoals documenten die tussentijds worden opgeslagen. Suf.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, je kan het dus instellen. ;-D Maar als er eenmaal een nieuwe back-up overheen geschreven is, krijg je het niet terug.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
19-05-2020 22:55
Nou ja, je kan het dus instellen. ;-D Maar als er eenmaal een nieuwe back-up overheen geschreven is, krijg je het niet terug.
Dat begrijp ik niet?
Alle reacties Link kopieren
RosainVietnam schreef:
19-05-2020 22:59
Dat begrijp ik niet?
Wat begrijp je niet precies? Je kan instellen of whatsapp dagelijks, wekelijks, of maandelijks een back-up maakt. Je kan er ook voor kiezen om het zelf te doen.
Maar als jij een automatische back-up instelt, dan overschrijft ie de oude versie als ie een nieuwe back-up maakt. Dus alles wat in die oude back-up stond, ben je dan kwijt.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
19-05-2020 23:02
Wat begrijp je niet precies? Je kan instellen of whatsapp dagelijks, wekelijks, of maandelijks een back-up maakt. Je kan er ook voor kiezen om het zelf te doen.
Maar als jij een automatische back-up instelt, dan overschrijft ie de oude versie als ie een nieuwe back-up maakt. Dus alles wat in die oude back-up stond, ben je dan kwijt.
Dus als mijn whats app vandaag om 23 uur een back up maakt en daarna verwijder ik mij gesprekken van dinsdag 19 mei. En morgen maakt tie weer om 23 uur een back up. Ben ik dan de verwijderde gesprekken van 19 mei kwijt waar op dinsdag een back up van is gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
RosainVietnam schreef:
19-05-2020 23:49
Dus als mijn whats app vandaag om 23 uur een back up maakt en daarna verwijder ik mij gesprekken van dinsdag 19 mei. En morgen maakt tie weer om 23 uur een back up. Ben ik dan de verwijderde gesprekken van 19 mei kwijt waar op dinsdag een back up van is gemaakt?
In principe wel. De nieuwe back-up overschrijft je oude back-up.
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven