Muziek overzetten naar MP4

22-05-2020 22:22 36 berichten
Hoe krijg ik muziekbestanden op mijn mp4 speler? Ik dacht heel simpel ik ga naar YT, download van daaruit een paar links op mijn pc en zet deze over naar mijn player. Ik ben erachter gekomen dat daar een converter voor nodig is. Ja noem mij oud maar ik kan mij herinneren dat het echt zo simpel ging, wel heel wat jaren geleden.
Heb eerst een convertersite geopend maar deze blijkt een virus te bevatten, las ik later bij een review. Dus ook nog de vraag: hoe kwam ik ook alweer bij mijn herstelpunt, voor het geval dat er nu een virus aanwezig is. Ik gebruik mijn pc zo weinig dat ik dit niet meer weet

Ik zit nu dus bij de site : flvto.biz/en69/. Ik heb een link via deze converter op de pc gezet en van daaruit op de player. Maar deze herkent het dus niet.

Volgende vraag: ik wil graag wat meditatie nummers op de player zetten maar de site van de converter zegt dat deze te lang zijn.

Wie kan mij helpen? Ik dacht echt dat het heel simpel was even muziek zetten naar MP4, valt dus tegen.
Alle reacties Link kopieren
Een MP4 speler of een MP3? MP4 wordt grotendeels gebruikt voor video's, MP3 voor muziek.
¡Apagando las luces!
Het is een player voor zowel MP3 als MP4. Maar met MP3 ben ik al heel blij. Het gaat mn om het afspelen van muziek, niet de filmpjes.
Alle reacties Link kopieren
VLC Media Player downloaden en daarmee converteren.
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
22-05-2020 22:32
VLC Media Player downloaden en daarmee converteren.

Dank je maar ik kom op een niet beveiligde site uit. Of is dat omdat het een illegaal iets is dit downloaden.
Alle reacties Link kopieren
Wat je wilt is niet legaal. En volgens mij mag je er daarom hier ook niet over posten..
Alle reacties Link kopieren
Renee* schreef:
22-05-2020 22:36
Dank je maar ik kom op een niet beveiligde site uit. Of is dat omdat het een illegaal iets is dit downloaden.
VLC is niet illegaal, is gewoon een mediaspeler. Nummers rippen van Youtube is niet echt legaal. ;-D

Hebben de meditatienummers niet misschien een downloadlink in hun beschrijving?
¡Apagando las luces!
.
Zarah schreef:
22-05-2020 22:36
Wat je wilt is niet legaal. En volgens mij mag je er daarom hier ook niet over posten..

Is er dan een andere manier om muziek op de player te zetten?





**Waar is de tijd van de walkman en de cassettebandjes met halve nummers erop gebleven! Dat waren gouwe tijden😃.**
Alle reacties Link kopieren
Hoe een herstelpunt te maken kun je gewoon googlen natuurlijk. https://lmgtfy.com/?q=herstelpunt+maken+windows

En neem Spotify....
SombraOnline schreef:
22-05-2020 22:37
VLC is niet illegaal, is gewoon een mediaspeler. Nummers rippen van Youtube is niet echt legaal. ;-D

Hebben de meditatienummers niet misschien een downloadlink in hun beschrijving?


Jawel en klik daar ook op in de hoop dat deze terug te vinden zouden zijn in de map downloads. Maar dat lukt niet.
Alle reacties Link kopieren
Renee* schreef:
22-05-2020 22:36
Dank je maar ik kom op een niet beveiligde site uit. Of is dat omdat het een illegaal iets is dit downloaden.

Voor zover ik weet is het gewoon legaal, ook volgens onze ICT-afdeling.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Renee* schreef:
22-05-2020 22:39
Is er dan een andere manier om muziek op de player te zetten?
Eh. Kopen..... Online. Of als CD en dan rippen en op je player zetten.
Alle reacties Link kopieren
Zarah schreef:
22-05-2020 22:39
Hoe een herstelpunt te maken kun je gewoon googlen natuurlijk. https://lmgtfy.com/?q=herstelpunt+maken+windows

En neem Spotify....
Dit. Veel simpeler, haha. En je kan er zelf nummers aan toevoegen (die alleen jij dan ziet).
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Renee* schreef:
22-05-2020 22:40
Jawel en klik daar ook op in de hoop dat deze terug te vinden zouden zijn in de map downloads. Maar dat lukt niet.
Heb je een linkje van zo'n video? Dan kijk ik even mee. :)
¡Apagando las luces!
Zarah schreef:
22-05-2020 22:39
Hoe een herstelpunt te maken kun je gewoon googlen natuurlijk. https://lmgtfy.com/?q=herstelpunt+maken+windows

En neem Spotify....

Ha thanks voor de link.

Klinkt lullig maar spottify haal ik er niet uit. Het gaat om max 20 nummers mn meditatieve nummers (ontspanning en slapen) .
Zarah schreef:
22-05-2020 22:40
Eh. Kopen..... Online. Of als CD en dan rippen en op je player zetten.


Geen cd-rom op mijn basic pc. Gebruik het ook niet zoveel meer.

Ik had een player gekocht met bluetooth omdat ik er van uitging dat ik via mijn tablet nummer kon overzetten op de player maar dat gaat dus niet. Mijn oordoppen herkent het wel, mijn tablet en player maken geen connectie.
Alle reacties Link kopieren
Ehh, bluetooth op een MP3/MP4 speler is meestal juist alleen bedoeld voor draadloze koptelefoons. :D Welke heb je precies?
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Renee* schreef:
22-05-2020 22:42
Ha thanks voor de link.

Klinkt lullig maar spottify haal ik er niet uit. Het gaat om max 20 nummers mn meditatieve nummers (ontspanning en slapen) .
Je denkt wel in problemen in plaats van oplossingen he?

Download een meditatie/yoga app. Zat gratis van te vinden. En luister via je telefoon. Of desnoods via bluetooth speakers.
Koop een cd en luister die.
Luister live naar je favoriete meditatie YouTube links (ik neem even aan dat je thuis slaap en mediteert...).
Etc...
SombraOnline schreef:
22-05-2020 22:41
Heb je een linkje van zo'n video? Dan kijk ik even mee. :)


Ok whahaha deze bijvoorbeeld. Niet in slaap vallen hè

https://m.youtube.com/watch?v=l4r6r2lGK ... e=youtu.be
Alle reacties Link kopieren
Renee* schreef:
22-05-2020 22:50
Ok whahaha deze bijvoorbeeld. Niet in slaap vallen hè

https://m.youtube.com/watch?v=l4r6r2lGK ... e=youtu.be
De downloadlink leidt naar een iTunes link. Het is geen gratis download, hij kost 10 euro, en dan moet je nog een Apple product gebruiken ook. ;-D
¡Apagando las luces!
Zarah schreef:
22-05-2020 22:47
Je denkt wel in problemen in plaats van oplossingen he?

Download een meditatie/yoga app. Zat gratis van te vinden. En luister via je telefoon. Of desnoods via bluetooth speakers.
Koop een cd en luister die.
Luister live naar je favoriete meditatie YouTube links (ik neem even aan dat je thuis slaap en mediteert...).
Etc...

Ik wil dus mijn telefoon niet in mijn slaapkamer hebben. Ik heb moeite met slapen en als ik wakker ben of wakker wordt dan ben ik geneigd om die tel te pakken en te gaan internetten. Daarom dacht ik dat een player de oplossing zou zijn.
iceteapeach schreef:
22-05-2020 22:40
Voor zover ik weet is het gewoon legaal, ook volgens onze ICT-afdeling.

Dan ga ik er zo nog even naar kijken. PCstaat nu op te laden.
Alle reacties Link kopieren
Als je op google "youtube to mp3" zoekt krijg je meerdere websites. Ik heb goede ervaringen met de eerste (ytmp3). Hoef je niks voor te downloaden op je computer. De youtube video van je linkje is wel lang en daar heb ik zelf geen ervaring mee.
SombraOnline schreef:
22-05-2020 22:52
De downloadlink leidt naar een iTunes link. Het is geen gratis download, hij kost 10 euro, en dan moet je nog een Apple product gebruiken ook. ;-D
Ok dat had ik niet gezien. Waar zie ik dat staan? Dan kan ik ws al mijn andere YT linkjes ook weg doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven