Welke iphone wordt aangeraden?

27-05-2020 10:16 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke iphone (apple) wordt aangeraden? Ik wil er een die niet belachelijk duur is,
maar wel goed werkt,
een scherpe camera heeft,
een goede batterij die niet snel opgaat
en niet te oud is (natuurlijk ook weer niet de allernieuwste, want die is weer heel erg duur).
elieke wijzigde dit bericht op 27-05-2020 10:24
9.76% gewijzigd
Camera's van iPhones zijn allemaal erg goed. Kies dus een model wat bij je budget en wensen past.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
27-05-2020 10:18
Camera's van iPhones zijn allemaal erg goed. Kies dus een model wat bij je budget en wensen past.
Top. Dank!
Alle reacties Link kopieren
.
cookielover wijzigde dit bericht op 17-06-2021 17:50
94.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou ja de allereerste is de iPhone SE 2020 en die is toch echt wel een stuk goedkoper dan de oudere X en de 11.
Qua camera vergelijkbaar met de X en qua batterij en snelheid ook gewoon prima. Ik zou denk ik niet verder terug gaan dan de iPhone 8, maar die is denk ik ondertussen wel al 3/4 jaar oud.

Als je qua prijs dan kijkt zou ik toch wel voor de nieuwe SE gaan en niet de X of 11 dan.
Alle reacties Link kopieren
wat is je budget?
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet het apple zijn? Er zijn genoeg android telefoons met betere camera's die stukken goedkoper zijn.
Alle reacties Link kopieren
Storybrooke schreef:
27-05-2020 10:21
Nou ja de allereerste is de iPhone SE 2020 en die is toch echt wel een stuk goedkoper dan de oudere X en de 11.
Qua camera vergelijkbaar met de X en qua batterij en snelheid ook gewoon prima. Ik zou denk ik niet verder terug gaan dan de iPhone 8, maar die is denk ik ondertussen wel al 3/4 jaar oud.

Als je qua prijs dan kijkt zou ik toch wel voor de nieuwe SE gaan en niet de X of 11 dan.
Dank!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf de iPhone 8. Ook een wat ouder model dus. Maar wel beter aan de prijs daardoor.
Hoe lang de batterij meegaat ligt volgens mij niet aan het model maar meer aan het gebruik, iPhones staan er wel om bekend dat dat toch redelijk snel afneemt.

Ik ben in ieder geval heel tevreden over de camera. Maar ik weet inderdaad dat er Samsung-telefoons zijn die wat dat betreft wel echt beter zijn en meer opties hebben.
Alle reacties Link kopieren
ExodusRedux schreef:
27-05-2020 10:23
Waarom moet het apple zijn? Er zijn genoeg android telefoons met betere camera's die stukken goedkoper zijn.
Nou, dit :)

Ik snap die verheerlijking van Apple/Iphone nooit zo.....

Ik heb een Huawei P30 Pro. Ja, die is wel groot (maar je kan de "normale" maat nemen natuurlijk) maakt echt briljante foto's (zegt de semi-profi-fotograaf), doet lang met de batterij bij normaal gebruik (2 tot 3 dagen....) en kost 1/3 van een Iphone.....
Alle reacties Link kopieren
Als je niet teveel wil uitgeven maar wel een goede wil hebben zou ik de SE2020 kopen.
Die heeft wel een enkele camera maar die is hetzelfde als die van de 11plus.
Verder ook de beste chip van dit moment.
Heeft alleen wel wat grotere bezels, zoals bij de iPhone 8 en geen gezichtsherkennng maar vingerafdruk.

Ik heb zelf de 10s en ga straks voor de 12 wanneer dit abonnement verlopen is.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de SE 2020 en erg tevreden over!
In de reviews op internet lees je commentaar over de batterij (kleiner dan die van de 11) maar ik heb er zeker geen problemen mee. Ik hoef hem gedurende dag niet op te laden, ook niet na een rondje sporten met trackingapps en spotify aan.
Alle reacties Link kopieren
mayolijn28 schreef:
27-05-2020 10:47
Ik heb de SE 2020 en erg tevreden over!
In de reviews op internet lees je commentaar over de batterij (kleiner dan die van de 11) maar ik heb er zeker geen problemen mee. Ik hoef hem gedurende dag niet op te laden, ook niet na een rondje sporten met trackingapps en spotify aan.
Dank! Want ik heb echt een goede batterij nodig. Hoeveel moet je ongeveer betalen voor de iphone SE als ik dat vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
Elieke schreef:
27-05-2020 10:50
Dank! Want ik heb echt een goede batterij nodig. Hoeveel moet je ongeveer betalen voor de iphone SE als ik dat vragen mag?
iPhone SE 2020 blinkt absoluut niet uit in batterij, deze is maar klein. Maar het hangt van je definitie van "goed" af, je kan er alsnog wel een dag mee doen wat voor de meeste mensen prima is. Je zou kunnen investeren in een powerbank, of als je écht een goede batterij wil een duurdere variant kiezen.
Ik heb nu ook de Iphone SE 2020. Standaard model kost 489 euro
Hiervoor had ik de Pro Max maar die was me toch te groot.
Alle reacties Link kopieren
———
elieke wijzigde dit bericht op 27-05-2020 10:58
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dank trouwens!
Alle reacties Link kopieren
Dan kun je beter voor de iPhone 11 gaan. Die gaan een stuk langer mee qua batterij en de (dubbele) camera is beter.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een 11 en vind 'm wel vrij groot. Went wel overigens. Maar... de batterij is top, ik laad 'm 1x per 48 uur op ongeveer. Kostte volgens mij €900, maar heb hem al een half jaar denk ik, dus weet het niet meer helemaal zeker.
Alle reacties Link kopieren
GreenBean schreef:
27-05-2020 11:09
Ik heb een 11 en vind 'm wel vrij groot. Went wel overigens. Maar... de batterij is top, ik laad 'm 1x per 48 uur op ongeveer. Kostte volgens mij €900, maar heb hem al een half jaar denk ik, dus weet het niet meer helemaal zeker.
Is nu iets van €750 bij de mediamarkt door die vakantiegeld deals.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
ik ben voor de SE2020 gegaan omdat ik de 11 en al die andere modellen te groot vind en de meerprijs niet over had voor de paar kleine verschillen (in mijn ogen, met wat voor mij belangrijk is)
de batterij gaat geen 2dagen mee. maar ik kan thuis, op het werk, in de auto opladen en voor de andere momenten heb ik een powerbank waar ik m 5x mee kan opladen
ExodusRedux schreef:
27-05-2020 10:23
Waarom moet het apple zijn? Er zijn genoeg android telefoons met betere camera's die stukken goedkoper zijn.
Waarom moet er altijd iemand zijn die moet vertellen dat een android goedkoper is? Dat weet to vast ook wel.

Veel mensen vinden Apple nu eenmaal prettiger dan Android.
Alle reacties Link kopieren
TO wil graag een iPhone, dus ik snap niet waarom Android er bij betrokken wordt.

Ik heb momenteel de iPhone 8 die ik ga vervangen voor de 11. De 12 is me nog net iets te prijzig, haha. De batterij is op zich prima. Hij is wel flink achteruit gegaan en ik heb deze telefoon anderhalf jaar. Maximumcapaciteit zit nu op 89%. iPhones moet je niet al bij 50% batterijpercentage opladen, daar gaat de batterij van achteruit. De camera is erg goed en hij is lekker snel. Ik zou niet verder teruggaan dan de iPhone 8. De 7 is toch wat langzamer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de xs, die bevalt mij erg goed! Heb hiervoor 2x de oude SE gehad, zou eigenlijk de nieuwe doen maar ben blij dat ik de xs gedaan heb. Weet niet precies wat ie kost want ik heb ‘m bij m’n abo
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
Alle reacties Link kopieren
ExodusRedux schreef:
27-05-2020 10:23
Waarom moet het apple zijn? Er zijn genoeg android telefoons met betere camera's die stukken goedkoper zijn.

Omdat mensen die Apple producten kopen vaak geen zin hebben om uit te zoeken wat een goed ander model is. Dan betalen ze liever 4 keer zoveel en weten ze dat ze een goed ding hebben, dan dat ze wat tijd investeren en honderden euro's besparen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven