Welke online opslag voor fotos

30-06-2020 20:10 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laten we vooropstellen, ik ben niet thuis in multimedia en computers anders als de gebruikelijke zaken. We slaan nu al onze foto's op een harde schijf op maar omdat kans op crashen bestaat wil ik ze ook online gaan opslaan.

Ik was daar eerst op tegen omdat je ze toch online ergens plaatst maar zie helaas geen andere mogelijkheid en het is ook niet dat we spannende foto's hebben of zo, het gaat om gezinsfotos maar toch, wel privé natuurlijk.

Iemand tips welke online aanbieder goed, veilig, betaalbaar en gebruiksvriendelijk is.
Want zijn echt heel veel aanbieders zie ik al wel.
Onze harde schijf was ook stuk opeens. Daar durf ik niet meer op te vertrouwen.

Ik heb onedrive gekozen.
Ik gebruik Google Photo's. Ik heb ook een Google pixel telefoon dus alle foto's gaan er automatisch op. En bij m'n man heb ik het ook geïnstalleerd dus ik ontvang ook de foto's die hij maakt (is handig bij het fotoboek maken, dat doe ik niet via google trouwens).
Alle reacties Link kopieren
OneDrive, Dropbox, Icloud (als je toch al Apple producten hebt)
Alle reacties Link kopieren
-Lucille- schreef:
30-06-2020 20:22
Onze harde schijf was ook stuk opeens. Daar durf ik niet meer op te vertrouwen.

Ik heb onedrive gekozen.
Waarom heb je voor deze gekozen, speciale reden?
Jottacloud. Valt onder strenge Noorse privacywetgeving, is niet te duur en je kunt zoveel erin kwijt als je wil.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben 1TB opslag aan OneDrive omdat we een Microsoft 365 account hebben. Ik vind het ideaal.
ExodusRedux schreef:
30-06-2020 22:04
Wij hebben 1TB opslag aan OneDrive omdat we een Microsoft 365 account hebben. Ik vind het ideaal.
Hier ook hetzelfde, 1 TB OneDrive met mijn Microsoft account. Perfect.
Ik heb zowel iCloud als OneDrive. Probleemloos
Niet. Back up op 2e harde schijf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven