Geheugen telefoon vol

13-07-2020 19:53 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
De geheugen van mijn telefoon (Huawei) is vol.
Nu ben ik bezig geweest met alles opruimen. Zoals foto's verwijderd en verplaatst naar geheugenkaart.
Ook apps en cachegeheugen verwijderd.
Nog steeds krijg ik een melding dat de geheugen vol is.
Wat kan ik verder nog doen?
Alle reacties Link kopieren
Foto's en filmpjes verwijderen en CC cleaner downloaden en alle rotzooi daarmee verwijderen
Hoe oud is je telefoon?
Alle reacties Link kopieren
Kan niets meer downloaden, ook geen cc cleaner.
Foto's videos heb ik al opgeruimd.
Mijn telefoon is twee jaar oud. Maar nog steeds goed.
Alle reacties Link kopieren
En als je hem aansluit aan je pc en alles eraf haalt? Al je foto en videomapjes etc?
Alle reacties Link kopieren
Prullenbak leegmaken.
Alle reacties Link kopieren
Girafjes schreef:
13-07-2020 20:25
En als je hem aansluit aan je pc en alles eraf haalt? Al je foto en videomapjes etc?
Dat ga ik morgen proberen
Alle reacties Link kopieren
HennieHen schreef:
13-07-2020 20:27
Prullenbak leegmaken.
Waar staat de prullenbak?
Alle reacties Link kopieren
Apps verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
zonnebloemje schreef:
13-07-2020 20:29
Waar staat de prullenbak?
Als je ‘m aansluit op de pc, kun je de prullenbak legen. Ik heb een andere telefoon dus op de telefoon kan ik je niet helpen.
Alle reacties Link kopieren
https://landmarkforchrist.com/nl/2733-h ... tions.html
Staat het niet vol met filmpjes die je via whatsapp hebt gekregen?

Ga naar instellingen en dan geheugen, dan zie je wat zoveel geheugen inneemt.
Een grote app verwijderen is veel nuttiger.
Alle reacties Link kopieren
Hunebed schreef:
13-07-2020 20:37
Staat het niet vol met filmpjes die je via whatsapp hebt gekregen?

Ga naar instellingen en dan geheugen, dan zie je wat zoveel geheugen inneemt.
Ja, dat is ook een goeie.
In WA kun je bij de 'media, links en docs' kijken als je op iemands naam klikt in de chat.
Die zou je ook nog kunnen legen. Net als de chats zelfs.
zonnebloemje schreef:
13-07-2020 20:29
Waar staat de prullenbak?
Bestaat niet op een androidtelefoon.
In je gallerij de map downloads, Whatsapp, screenshots, Instagram, en whatsappvideo's leegmaken.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij helpt het om de telefoon opnieuw op te starten. Kennelijk worden bestanden dan echt verwijderd.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Mijn Huawei was ook heel vol, terwijl ik toch echt geen gekke dingen doe. Bleek het door Spotify te komen! Die bewaarde (volkomen onnodig) van alles dat ruimte vrat.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Al die telefoons hebben iets vervelends, je telefoon loopt langskwam vol, ook al delete je alles t/m de bijlagen van je WhatsApp aan toe. De iPhone heeft het ook, als je daadwerkelijk kijkt naar de opbouw van je geheugen, dan zie je dat het mysterieuze “other” gedeelte het grootste deel van het geheugen verbruikt, niet je apps en je foto’s, samen opgeteld is dat vaak maar een fractie van het geheugen. Het enige dat dan nog echt helpt is een harde reset en alles opnieuw installeren. De rest blijft een druppel op een gloeiende plaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal morgen alles rustig lezen en ermee bezig te gaan.
De meeste apps zijn verwijderd. Toch staan er ook apps op die er al op stonden en niet verwijderd kunnen worden. Morgen maar verder
Ik heb hetzelfde met mijn huawei. Heb nu nog maar iets van 6 apps en alsnog een melding altijd dat het geheugen vol is. Het enige wat werkt is de bestanden zoals fotos en videos met een usb kabel op de laptop zetten. Heel vervelend en veel werk! Ik denk dat het ook aan de telefoon ligt. Met andere merken had ik dit minder erg. De telefoon is zelf wel nog helemaal goed. 4 jaar oud maar werkt nog als nieuw, zelfs de accu..
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
13-07-2020 21:08
Mijn Huawei was ook heel vol, terwijl ik toch echt geen gekke dingen doe. Bleek het door Spotify te komen! Die bewaarde (volkomen onnodig) van alles dat ruimte vrat.
Spotify downloadt de offline afspeellijsten op je telefoon (zoals eennouderwetse MP3 zou doen) en dat loopt in de GB's als die gigantisch zijn. Als je dat niet wil moet je geen offline afspeellijsten maken.

TO, bij instellingen en dan geheugenbeheer zie je precies welke apps en bestanden veel MB's vreten en kun je ze er ter plekke af mieteren.
Kokoro schreef:
13-07-2020 20:46
Bestaat niet op een androidtelefoon.
Jawel hoor.
Als je je foto's en video's verwijdert, worden deze een maand in je prullenbak bewaard. Althans wel bij mijn Samsung. Dus die prullenbak leeg ik geregeld.

In gallerij klik ik op de puntjes en dan prullenbak leegmaken. Scheelt je heel veel ruimte TO!
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
13-07-2020 20:46
Bestaat niet op een androidtelefoon.
Volgens het internet wel.
HennieHen schreef:
13-07-2020 22:19
Volgens het internet wel.
Voor mn beurt gesproken :). Mijn bron was n=1, ik heb het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven