Navigatiebalk Android telefoon tevoorschijn toveren

25-07-2020 13:59 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dochterlief heeft een Android telefoon (LG), terwijl de rest van het huis allemaal Apple is. Sinds gisteren is alleen de ‘terug’ knop onderin nog zichtbaar, en zijn de ‘home’ knop en de ‘actieve apps’ knop verdwenen. Weet iemand hoe we deze knoppen weer zichtbaar krijgen?
Ozo.
Instellingen?

Swipe eens van boven naar beneden, kan je zien wat er gaande is.
Heb je al geprobeerd om hem uit en weer aan te zetten?
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik ook na een nieuwe update gehad. Bij mij kon je dit wijzigen door onder instellingen, het kopje systeem te kiezen en daar systeemnavigatie.
Alle reacties Link kopieren
spoek83 schreef:
25-07-2020 14:50
Dat heb ik ook na een nieuwe update gehad. Bij mij kon je dit wijzigen door onder instellingen, het kopje systeem te kiezen en daar systeemnavigatie.
Je kunt idd instellen hoeveel en welke knoppen je wil zien. Dus of ze heeft dat zelf per ongeluk veranderd of idd bij een update.
.
Ga eens van beneden naar boven. Als het goed is komt er dan een balk naar boven. Die kan ook weer weggaan als. Je van boven naar beneden veegt.
Alle reacties Link kopieren
Zeilboot76 schreef:
25-07-2020 15:37
Ga eens van beneden naar boven. Als het goed is komt er dan een balk naar boven. Die kan ook weer weggaan als. Je van boven naar beneden veegt.
Dat is niet wat ze bedoelt. Daar zitten geen navigatieknoppen.
.
Alle reacties Link kopieren
Dank allen! Het uitzetten en opnieuw opstarten zorgde ervoor dat de ‘home’ button weer te zien is. Zo simpel :facepalm: ...en niet gewend met iPhone...
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
hallekie schreef:
25-07-2020 15:58
Dank allen! Het uitzetten en opnieuw opstarten zorgde ervoor dat de ‘home’ button weer te zien is. Zo simpel :facepalm: ...en niet gewend met iPhone...

Het mooie van Android is dat je bijna alles zelf kan instellen. Het vervelende van Android is dat je bijna alles zelf in kan stellen :lol:
hallekie schreef:
25-07-2020 15:58
Dank allen! Het uitzetten en opnieuw opstarten zorgde ervoor dat de ‘home’ button weer te zien is. Zo simpel :facepalm: ...en niet gewend met iPhone...
Fijn. Uit en weer aan helpt bij heel veel apparaten :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven