Telefoon struggles: Bel partner, en krijg Duitse/Franse

17-09-2020 19:43 56 berichten
Hey,

Als ik mijn partner probeer te contacten, word ik naar een duits, of spaans of frans talig computer bandje doorgeschakeld, waarbij een hese vrouwen stem iedere 4 a 5 seconde: een "wie ben je", "ik hoor je niet", "kan je dat nog eens zeggen" etc etc eruit gooit. En heb nu dat bandje al een keer of 6 geluisterd, alle talen, en de teksten veranderen niet.

Ik heb mijn provider gebeld, zijn provider gebeld.
Beide doen alsof ik gek ben.

Ondertussen is alleen nog maar per e-mail contact met partner, zijn telefoon is dus ook niet gestolen, hij heeft hem ook in zn broekzak zitten, en andersom is het exact hetzelfde. Terwijl ik andere mensen wel kan contacten en niet vreemde hese vrouwen aan de lijn krijg.

Welke genius kan hiervoor een oplossing bedenken? Of weet misschien een oorzaak.

We zien van elkaar ook geen gemiste oproepen, terwijl , ja ik heb bewijs door screenshots, ik het vandaag zn 20 keer geprobeerd heb... Begin hem nu wel te missen na dik anderhalve week geen woord kunnen wisselen :'(

Toevoeging: mijn partner zit in het buitenland, een niet duits, spaans of franstalig land, en ik bevind mij momenteel in Nederland
anoniem_651321ff337ba wijzigde dit bericht op 17-09-2020 20:46
6.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bel je naar het buitenland? Heeft hij nog een nederlands nummer of een buitenlands nummer? Netnummer ervoor geprobeerd? Weet je zeker dat je het goede nummer hebt? Heb je het ook met een andere telefoon geprobeerd om hem te bellen?
Wat gebeurt er als hij jou belt?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
17-09-2020 19:47
Wat gebeurt er als hij jou belt?

Andersom is het exact hetzelfde, schrijft ze.
Alle reacties Link kopieren
Kun je via WhatsApp bellen?
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Geef het nummer eens :hyper:
Alle reacties Link kopieren
even serieus.

Haal het hele contact uit je telefoon en voer het opnieuw in, netjes met de landcode en zonder een 0 voor de 6. En probeer het nog eens.

Dus

+316xxxxxxxxx
Alle reacties Link kopieren
Zalmsnipper schreef:
17-09-2020 20:02
even serieus.

Haal het hele contact uit je telefoon en voer het opnieuw in, netjes met de landcode en zonder een 0 voor de 6. En probeer het nog eens.

Dus

+316xxxxxxxxx
Dit. Zoals ik begrijp zit hij in het buitenland omdat je hem mist? Als je dan gewoon 06 belt gaat het mis.

Andersom ook. Als hij jouw nummer gewoon als 06 belt en niet als +316 dan krijgt hij iemand aan de lijn van het land waar hij zit.
Hij gaat vreemdt
Mumper schreef:
17-09-2020 20:13
Hij gaat vreemdt
Groot gelijk heeft die ;)
_melon schreef:
17-09-2020 20:10
Dit. Zoals ik begrijp zit hij in het buitenland omdat je hem mist? Als je dan gewoon 06 belt gaat het mis.

Andersom ook. Als hij jouw nummer gewoon als 06 belt en niet als +316 dan krijgt hij iemand aan de lijn van het land waar hij zit.
Dit.... tenminste dat denk ik.
Zalmsnipper schreef:
17-09-2020 20:02
even serieus.

Haal het hele contact uit je telefoon en voer het opnieuw in, netjes met de landcode en zonder een 0 voor de 6. En probeer het nog eens.

Dus

+316xxxxxxxxx
Al meermaals geprobeerd.

Maar helaas die hese vrouw...
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft je geblockt maar hij wil het niet zeggen?

Steken beide sim-kaarten fatsoenlijk in?
Kan je anderen wel telefonisch bereiken?
En kunnen ze jou bereiken?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
17-09-2020 20:39
Hij heeft je geblockt maar hij wil het niet zeggen?
En die hese vrouw dan?
Alle reacties Link kopieren
Kan hij daar ook andere mensen bellen met zijn mobiel? Mensen die gewoon in hetzelfde land als jij zitten dus? Heeft hij uberhaubt bereik/netwerk?
Alle reacties Link kopieren
whitewolves schreef:
17-09-2020 20:41
En die hese vrouw dan?
1 of ander idioot antwoord-apparaat of een verkeerde doorsturing?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
_melon schreef:
17-09-2020 20:10
Dit. Zoals ik begrijp zit hij in het buitenland omdat je hem mist? Als je dan gewoon 06 belt gaat het mis.

Andersom ook. Als hij jouw nummer gewoon als 06 belt en niet als +316 dan krijgt hij iemand aan de lijn van het land waar hij zit.
Nou hij is is niet naar het buitenland vertrokken omdat ik hem mis.

Hij werkt in het buitenland. En ja, ik vind het wel prettig om hem zo nu en dan te spreken, over hoe het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Utakar schreef:
17-09-2020 20:42
Nou hij is is niet naar het buitenland vertrokken omdat ik hem mis.

Hij werkt in het buitenland. En ja, ik vind het wel prettig om hem zo nu en dan te spreken, over hoe het gaat.
Dat snap ik. Maar uit je OP blijkt niet heel duidelijk dat hij in het buitenland zit, vandaar mijn (niet zo heel handig geformuleerde) vraag.
_melon wijzigde dit bericht op 17-09-2020 20:44
4.69% gewijzigd
Wissewis schreef:
17-09-2020 20:39
Hij heeft je geblockt maar hij wil het niet zeggen?

Steken beide sim-kaarten fatsoenlijk in?
Kan je anderen wel telefonisch bereiken?
En kunnen ze jou bereiken?
Ook dat zou ik kunnen begrijpen :proud: nee grapje.

Nee heb wel contact met hem per email. En hij vind het super frustrerend, zijn moeder kan hem wel bellen, en vrienden. Alleen wij onderling krijgen geen verbinding.

Ook ik kan gewoon vrienden/familie etc. bellen. En hoor geen klachten om mij heen over hese vrouwenstemmen als ze met mij contact op proberen te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Utakar schreef:
17-09-2020 20:44
Ook dat zou ik kunnen begrijpen :proud: nee grapje.

Nee heb wel contact met hem per email. En hij vind het super frustrerend, zijn moeder kan hem wel bellen, en vrienden. Alleen wij onderling krijgen geen verbinding.

Ook ik kan gewoon vrienden/familie etc. bellen. En hoor geen klachten om mij heen over hese vrouwenstemmen als ze met mij contact op proberen te nemen.
Dan zou ik dus mijn telefoon gaan afspeuren of 1 van jullie 2 elkaar per ongeluk heeft geblockt / onder de negeer heeft.

Is me ooit overkomen door 1 of andere foute toets in te drukken.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
17-09-2020 20:46
Dan zou ik dus mijn telefoon gaan afspeuren of 1 van jullie 2 elkaar per ongeluk heeft geblockt / onder de negeer heeft.

Is me ooit overkomen door 1 of andere foute toets in te drukken.
Dit is dan ook het enige wat ik nog kan bedenken.
Wissewis schreef:
17-09-2020 20:46
Dan zou ik dus mijn telefoon gaan afspeuren of 1 van jullie 2 elkaar per ongeluk heeft geblockt / onder de negeer heeft.

Is me ooit overkomen door 1 of andere foute toets in te drukken.
Ik kan nog niets vinden. Hem maar net weer eens gemaild, en nu hopen dat die dat ook even gaat doen.
Ik ben heel blij met jullie tips :)
Staat het scenario op Foplijn.nl?
Alle reacties Link kopieren
Oh en ligt vast heel erg voor de hand, maar hebben jullie beide je telefoon ook eens opnieuw opgestart? Heb geen idee of het wat uit maakt, maar je verzint wat.
Huh? Dat is raar. Jij kan hem niet bellen en hij jou ook niet? En verder kan jij wel andere mensen bellen en hij kan ook andere mensen bellen? En super irritant.

Is het sinds hij in het buitenland zit, of kon je eerst nog wel met hem bellen terwijl hij daar was en later niet meer?
Kan je hem appen? SMS sturen?

Kan hij ook anderen mensen in Nederland bellen? Zou het kunnen dat jullie hetzelfde abonnement(soort) hebben dat overzeese telefoontjes met een mobiel nummer blokt vanwege de kosten, dat je eerst moet inschakelen dat dat 'mag'? Dat zou je kunnen testen door hem naar een ander 06 in Nederland te laten bellen of jij naar een ander 06 in zijn land. Dat laatste is misschien lastig maar dat eerste is te doen. Zijn moeder is misschien juist met een vaste telefoon?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven