Anoniem instagramaccount aanmaken

23-09-2020 15:21 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een anoniem instagram account aanmaken, in de zin van dat ik niet overal omhoog kom als ‘wil je haar volgen’ oid. Kreeg direct vragen van bekenden of het mijn account was. Ging toen over simpel gezond eten account.

Heb dat eerder gedaan maar toen gebeurde dat wel, terwijl ik het niet aan facebook had gekoppeld.

Zou graag persoonlijke dingen willen posten wat niet mijn hele Facebook lijst hoeft te zien.

Weet iemand of dit kan?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon mensen niet toelaten die je niet wil?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt dan een nieuw (anoniem) e-mailadres nodig. Dan kom je niet bij suggesties oid te staan als het goed is.

En dan dus niet je telefoonnummer koppelen.
_melon wijzigde dit bericht op 23-09-2020 15:29
16.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wie moet het dan wel zien? Want als niemand het mag zien dan kun je beter een dagboek beginnen.

Als het alleen om foto's gaat kun je ook een My album of Flickr account aanmaken of zo. Dan kun je specifiek mensen uitnodigen.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
23-09-2020 15:28
Wie moet het dan wel zien? Want als niemand het mag zien dan kun je beter een dagboek beginnen.

Als het alleen om foto's gaat kun je ook een My album of Flickr account aanmaken of zo. Dan kun je specifiek mensen uitnodigen.
Anderen dan je bekenden die met hetzelfde onderwerp bezig zijn.
Ik heb ook een ‘anoniem’ account, en een persoonlijk account. Die zijn wel gekoppeld, maar nog niemand heeft ooit de link gelegd.
Ik wil gewoon lekker anoniem wel publiek hebben. Daar heb ik persoonlijke redenen voor.
Volgens mij kan je een groep 'goede vrienden' aanmaken en als je dan iets in je stories wil plaatsen waarvan je alleen wil dat zij dat zien, kan je dat specificeren.
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw75 schreef:
23-09-2020 16:01
Anderen dan je bekenden die met hetzelfde onderwerp bezig zijn.
Ik heb ook een ‘anoniem’ account, en een persoonlijk account. Die zijn wel gekoppeld, maar nog niemand heeft ooit de link gelegd.
Ik wil gewoon lekker anoniem wel publiek hebben. Daar heb ik persoonlijke redenen voor.
Precies dit inderdaad! Maar toen kregen mensen uit mijn omgeving wel een berichtje of ze dit account wilde volgen bij suggesties zeg maar.

Maar misschien toeval.. Like je met je persoonlijke account dingen van je anonieme account?
Arequipa schreef:
23-09-2020 17:53
Precies dit inderdaad! Maar toen kregen mensen uit mijn omgeving wel een berichtje of ze dit account wilde volgen bij suggesties zeg maar.

Maar misschien toeval.. Like je met je persoonlijke account dingen van je anonieme account?
waarom zou je dat doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook 2 en gekoppeld aan elkaar en aan mn fb maar op de 2e heb ik nog nooit mensen gehad die me wilden volgen die ik ken en er niet in wil. Terwijl mn voornaam wel er in staat
Maar blijkbaar legt niemand de link
Als ik bij fb met mn anonieme met ander mail adres en niet gekoppelde account ging gluren kregen die mensen mn oorspronkelijke account dus wel te zien bij suggesties en ik hun ook in mn eerste account... blijkbaar koppelen ze ook ip adressen want ik deed dat wel met 1 ip adres
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens na tot welke gegevens van je telefoon Instagram toegang heeft... Al gebruik je een ander mailadres en telefoonnummer, Instagram weet nog altijd van wie een account is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven