Smartwatch met iphone

23-09-2020 23:07 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in een dubio! Ik heb een iphone en weet dat vooral de apple watch hier volledig goed mee werkt. Nu vind ik die niet zo mooi! Ik vind de smartwatch van samsung echt gaaf! Alleen nu kun je met die smartwatch dus lang niet alles wat wel kan als je een iphone en apple wAtch samen laat werken of een samsung watch met een samung.

Zoals bijvoorbeeld terug appen via het horloge en nog meer dingen! De mensen die er een hebben zullen weten waar ik het over heb.

Omdat mijn voorkeur zelf dus uitgaat na die van samsung maar ik een iphone heb. Is de vraag of iemand anders deze samenwerking ook gebruikt en hoe die dit ervaart? Is het heel irritant. De dingen die je niet kunt doen?

Thanks alvast!
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht totdat je de Apple Watch zonder Iphone in de buurt kunt gebruiken. Jammer genoeg lopen de Nederlandse providers erg achter bij onze buurlanden. Ik koop dan liever straks de cellular-versie.
Alle reacties Link kopieren
Bedenk even wat je er echt mee wil gaan doen. Hoe vaak ga je via je watch proberen een antwoord te appen terwijl je telefoon in je zak zit?

Dat doe je een keer voor de lol en daarna nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
Op zich werkt de samsung smartwatch ook echt wel goed met je iphone. Maar de apple watch heeft wel de beste functies en synchroniseert ook perfect. Ik ben zelf zo blij met mijn combi iphone-ipad-apple watch.
Ik ben erg blij met mijn Apple Watch en ik gebruik de functie om terug te appen bijna dagelijks of om afspraken in m’n agenda te zetten. Dit is m’n eerste smart watch dus ik heb geen ervaring met andere.
Alle reacties Link kopieren
Oh. Ik snap je. Helaas heb ik geen antwoord op je vraag.
Zelf zou ik geen Samsung horloge nemen met een Iphone. Gewoon omdat je dan een hoop geld hebt betaald voor beide producten, maar ze werken niet optimaal met elkaar. Hier dus geen smartwatch meer.
Wil je je smartwatch gebruiken voor sporten oid? Want dan zijn er wel mooie andere alternatieven.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Ik denk niet dat wat jij wil werkt.
Alle reacties Link kopieren
1111love schreef:
24-09-2020 03:57
Ik ben erg blij met mijn Apple Watch en ik gebruik de functie om terug te appen bijna dagelijks of om afspraken in m’n agenda te zetten. Dit is m’n eerste smart watch dus ik heb geen ervaring met andere.
Ja precies! Ik heb een eigen rijschool! Daarvoor is een kort antwoord na een leerling die appt wel handig via de horloge! Maar dat gaat dus wel handig. Thanks voor je reactie!
Alle reacties Link kopieren
mrs.lamaze schreef:
24-09-2020 07:23
Oh. Ik snap je. Helaas heb ik geen antwoord op je vraag.
Zelf zou ik geen Samsung horloge nemen met een Iphone. Gewoon omdat je dan een hoop geld hebt betaald voor beide producten, maar ze werken niet optimaal met elkaar. Hier dus geen smartwatch meer.
Wil je je smartwatch gebruiken voor sporten oid? Want dan zijn er wel mooie andere alternatieven.

Dit was ook precies mijn gedachten. Al is die van samsung dus ook “maar” 200 tegen over de 400 van apple!
Alle reacties Link kopieren
mrs.lamaze schreef:
24-09-2020 07:23
Oh. Ik snap je. Helaas heb ik geen antwoord op je vraag.
Zelf zou ik geen Samsung horloge nemen met een Iphone. Gewoon omdat je dan een hoop geld hebt betaald voor beide producten, maar ze werken niet optimaal met elkaar. Hier dus geen smartwatch meer.
Wil je je smartwatch gebruiken voor sporten oid? Want dan zijn er wel mooie andere alternatieven.
Ik wil een smartwatch tijdens het sporten dragen, zodat ik dan geen grote en zware telefoon hoef mee te nemen die niet in mijn broek of vestzak past.
Alle reacties Link kopieren
Ik persoonlijk ben geen fan van producten die niet fijn samen werken. Je hebt ook kans dat de smart watch na x jaar de iOS van je Apple Watch niet meer ondersteunt want "ja het is Apple, had je maar een droid moeten hebben".

Dat gezegd hebbende, mijn pa heeft een Samsung smart watch met iPhone en is er blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Wellicht is een Garmin wat? Zelf geen ervaring, maar ze zien er wel mooi uit en zijn wel redelijk smart.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Heb je al naar de Apple watch se gekeken? Tegelijk uitgekomen met de Apple watch 6. Deze is prijstechnisch ook een leuke optie.

Wij hebben hier zowel de Samsung smartwatch als de Apple se smartwatch. Ik vind die van samsum mooier maar de Apple heeft weer leuke andere mogelijkheden.
Alle reacties Link kopieren
TO, heb je al iets gekozen? Ik heb namelijk meegelezen, ik vind de Apple Watch ook niet mooi... (en de prijs houdt me ook tegen)

Ik twijfel tussen Samsung Active 2 en Huawei GT2.

Functies die ik nodig heb: whatsapp ontvangen, stappenteller, waterdicht en hartslagmeter.

Dussss, als er nog ervaringsdeskundigen in de zaal zijn? Ik hoor het graag, welke keuze het beste is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven