App voor bijhouden stemming/gevoel?

28-10-2020 15:04 40 berichten
Ik wil graag een paar keer per dag kunnen bijhouden hoe ik me voel op een schaal van bvb 1 tot 10. Dat is ook belangrijk voor mijn coaching/therapie die ik nu heb.

Alleen in een schriftje werkt niet want dat vergeet ik.

Ik dacht: er zal wel een app voor zijn maar ik heb er al een paar getest en die doen niet echt wat ik wil.

Hebben jullie een tip? Engelse app mag ook.

Ik wil dus 3x per dag een pushbericht zodat ik snel een cijfer kan geven en weer door. Ik zou het bijna zelf kunnen programmeren... dus het zal toch wel bestaan? De psycholoog had helaas geen tips (vond ik wel raar overigens maar goed.)
Alle reacties Link kopieren
Oh Ja, handig! Ga ik voortaan gebruiken. Tnx!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook net Daylio gedownload.
Even uitzoeken hoe en wat, maar ze hadden nu ook een aanbieding.
€11,99 voor een heel jaar en eerst 7 dagen uitproberen.
Ik ga kijken of het me 5 dagen bijhouden lukt en dan beslissen of ik het abbo ga houden. Je mag het 6 dagen uitproberen en dan nog afzeggen :)
Misschien dat iemand anders dat ook nog interessant vind.
Alle reacties Link kopieren
LadyAirmax schreef:
29-10-2020 16:14
Ik heb ook net Daylio gedownload.
Even uitzoeken hoe en wat, maar ze hadden nu ook een aanbieding.
€11,99 voor een heel jaar en eerst 7 dagen uitproberen.
Ik ga kijken of het me 5 dagen bijhouden lukt en dan beslissen of ik het abbo ga houden. Je mag het 6 dagen uitproberen en dan nog afzeggen :)
Misschien dat iemand anders dat ook nog interessant vind.

Ik had het geluk dat ik het destijds voor eenmalig €5 had en nu alle updates krijg, maar zelfs als ik er nu jaarlijks voor moest gaan betalen zou het me dat waard zijn. :)
Alle reacties Link kopieren
OohBoy schreef:
29-10-2020 16:51
Ik had het geluk dat ik het destijds voor eenmalig €5 had en nu alle updates krijg, maar zelfs als ik er nu jaarlijks voor moest gaan betalen zou het me dat waard zijn. :)
Oooh ze doen vaker aanbiedingen!
Wat goed van ze :)
Dacht helemaal dat ik een nieuwtje had :D
Alle reacties Link kopieren
LadyAirmax schreef:
29-10-2020 17:28
Oooh ze doen vaker aanbiedingen!
Wat goed van ze :)
Dacht helemaal dat ik een nieuwtje had :D

Oh nee sorry was geen aanbieding. Dat was van voor het een abonnement werd. Dan was premium eenmalig betalen (maar toen was het echt nog veel minder uitgebreid). Maar kennelijk heb je als je dat toen gekocht hebt, nu automatisch alle voordelen en updates van een abonnement.
Alle reacties Link kopieren
OohBoy schreef:
29-10-2020 18:05
Oh nee sorry was geen aanbieding. Dat was van voor het een abonnement werd. Dan was premium eenmalig betalen (maar toen was het echt nog veel minder uitgebreid). Maar kennelijk heb je als je dat toen gekocht hebt, nu automatisch alle voordelen en updates van een abonnement.
:applause:
Alle reacties Link kopieren
Moodlog kan je goed je stemming in bijhouden. Het is wel een hele simpele app. Ik heb ook nog eMoods en die is wel echt goed, alleen is dat maar voor 1x per dag.

Bij moodlog kan je trouwens geen pushmelding instellen en bij eMoods wel. Al kan je volgens mij bij Emoods wel reminders zetten, dus je zou het in combinatie kunnen gebruiken.
Ik heb nu inmiddels ook Bearable aanstaan en de instellingen van de app nu goed gezet. Daylio komt er nu ook door maar dat is toch echt niet wat ik zoek.
Alle reacties Link kopieren
Is Bearable uitgebreid en ben je er tevreden over? Als je nog iets zoekt zou ik de apps eens proberen die ik op gaf. Werken wel goed inzichtelijk vind ik en kost echt weinig tijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de premium versie van MoodWell, die werkt met een schaal van 1 tot 5. Je kan wel zoveel reminders opvoeren als je wilt. Verder vrij uitgebreid met emoties, activiteiten, weer en foto’s, maar zo ver kom ik nooit.
Alle reacties Link kopieren
Huh

Je kunt toch 1 kiezen en dan via je agenda 3 x pd een herinnering sturen
Hoezo " heb je dan je boekje niet bij je"
Je kunt dan toch de app open en invullen?
*jaline* schreef:
30-10-2020 18:38
Huh

Je kunt toch 1 kiezen en dan via je agenda 3 x pd een herinnering sturen
Hoezo " heb je dan je boekje niet bij je"
Je kunt dan toch de app open en invullen?
Ja dat zou ook kunnen. Maar dan heb ik liever een app die zelf reminders stuurt.
Alle reacties Link kopieren
*jaline* schreef:
30-10-2020 18:38
Huh

Je kunt toch 1 kiezen en dan via je agenda 3 x pd een herinnering sturen
Hoezo " heb je dan je boekje niet bij je"
Je kunt dan toch de app open en invullen?
Dan kan je het net zo goed in een excelsheet zetten.
Alle reacties Link kopieren
Maakt jouw psycholoog geen gebruik van een online omgeving? Mijn psycholoog kon daarmee een emotiedagboek voor mij toevoegen ( wist hij eerst zelf ook niet moest ernaar vragen) Ik krijg dan 4 keer per dag een pushmelding, grote voordeel hiervan is dat hij kan meekijken.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
AlejandraLaura schreef:
03-11-2020 17:53
Maakt jouw psycholoog geen gebruik van een online omgeving? Mijn psycholoog kon daarmee een emotiedagboek voor mij toevoegen ( wist hij eerst zelf ook niet moest ernaar vragen) Ik krijg dan 4 keer per dag een pushmelding, grote voordeel hiervan is dat hij kan meekijken.
Nee helaas... zou wel veel beter zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven