PaynPlan, wat een ***app

28-10-2020 20:47 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier mensen bekend met de app PaynPlan, waarmee je je kunt inschrijven en betalen voor (sport)lessen? Ik vind hem zelf erg gebruiksonvriendelijk. Inloggen gaat al irritant; de taal die de app spreekt is niet de taal van een argeloze gebruiker, maar het inloggen is nu dan eindelijk gelukt. Ik heb net betaald voor een losse les en me ingeschreven voor een les, maar ik zie nergens iets van een bevestiging, kan dat kloppen? Niet in de app, niet in de mail. De sportschool zelf is moeilijk bereikbaar en verwijst sowieso steeds door naar die ***app. Ik wil gewoon terugzien dat ik een les heb geboekt en waar en wanneer.

Zoals gebruikelijk bij FAQ’s staat mijn vraag daar niet tussen, sterker, tussen de FAQ’s zitten helemaal geen vragen. Eigenlijk wil ik de makers van deze app nu slaan.

Ik wilde hier dus even hakken op PaynPlan, maar ook horen of het klopt dat je geen bevestiging krijgt, of misschien doe ik iets verkeerd? Dan hoor ik het ook graag.
't Is al met al een heel gedoe
Ik ben er bekend mee. Misschien verschilt het per sportvereniging? Bij ons zijn beschikbare lessen groen, ingeschreven lessen geel en volle lessen rood. Ik gebruik app.paynplan.nl. Op de startpagina vind ik "mijn aankopen" terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven